Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

danius

Legenda
Kirjattu
Jaa. Olikin mielessä käydä galleriassa testaamassa vähän kenkiä. Oiskohan ne clarksin dessut loakeja pehmeemmät, onko kellään kokemuksia?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

JJV

**
Flanööri
Kirjattu
Kiitos toverit, piristätte synkkää työpäivääni taas kerran!

Tommi

Legenda
Kirjattu
No niin. Eiköhän se riitä tästä keskustelunhaarasta.

Lainaus käyttäjältä: ComradeJ - 12.07.12 - klo:17:30
Genressä, joka ihailee aikaa, jolloin asiat oli nykyistä huonommin. Naisilla ei ollut äänioikeutta, ilmastointi puuttui yms. Sen perusteella, mitä oon lukenut, olen tyytyväinen, että synnyin 1980-luvulla, enkä 1900-luvun alkupuolella.

Tämä oli täysin tarpeeton rinnastus/johtopäätös, kun katsoo ketjun aihetta. Muissakaan ketjuissa tällainen keskustelu tuskin on tarpeen, kun ottaa huomioon foorumin säännöt.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
Mut vastahan tää alko : (

danius

Legenda
Kirjattu
Kohta ei uros eikä jussi enää viitsi laittaa kuvia kun on kummastakin niin kovat odotukset!
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: jermu - 12.07.12 - klo:19:40Edelleen, näytä jotain kuvia, missä sulla on misuja kainalot täynnä (blurraa vaikka feissit) tai urheilullinen vartalo, niin ehkä sitten sulla on varaa edes oman logiikkasi mukaan täällä huudella yhtään mitään mistään näytöistä.

Urheilullinen vartalo oli nuorena, nyt on lähinnä peruskroppa - pystyy edelleen treenaamaan ihan hyvällä tasolla, mutta eipä enää ole kiinnostusta vanhaan. Lyöntivoima ei ole laskenut eikä heittopuolellakaan ole juuri muutosta. Eiköhän tuo tule eteen abt. jokaiselle ajan kuluessa. Sinällään nousujohteisuuteen ei ole edes innostusta, koska se vaatisi aivan liikaa aikaa ja käytännössä ammattilaisuuden (joka ei ei-kilpalajissa ole tässä maassa muutoinkaan mahdollista eikä muuallakaan kovin kiintoisa ura).

Käsittääkseni, kuitenkin, tämä on pukeutumisfoorumi, ei pakkotoisto.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
Käsittääkseni, kuitenkin, sinä toit tuon pakkotoiston esille. Se, millainen kroppa sinulla on tuskin kiinnostaa ketään edes ajatuksen tasolla.

Pointti erittäin yksinkertaisesti esitettynä: Toimita itse tai lopeta muille huuteleminen toimittamisesta.

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: uros - 12.07.12 - klo:20:11
Käsittääkseni, kuitenkin, sinä toit tuon pakkotoiston esille. Se, millainen kroppa sinulla on tuskin kiinnostaa ketään edes ajatuksen tasolla.

Pointti erittäin yksinkertaisesti esitettynä: Toimita itse tai lopeta muille huuteleminen toimittamisesta.

Tässä ketjussa on kuvia minusta. Toimitettu siis on.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Cdos

Auktoriteetti
turhin postaaja 2013
Sijainti: 172.0.0.1
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: jermu - 12.07.12 - klo:19:02
Isot pojat kertoi, että pienellä kuurittelulla lähtee kyllä kasvuun.

mut kondan manboobsien kans olisin aika varovainen kuitenki ettei kasva
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Cdos

Auktoriteetti
turhin postaaja 2013
Sijainti: 172.0.0.1
Kirjattu
foorumin taso on noussu viimesen 10h aikana 200%
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Nyt meni taas hiekkalaatikkotouhuksi pojat, mikä se tässä internetissä on niin ihmeellistä että se rohkaisee huutelemaan. Jussi on ketjuun toimittanut paljon enemmän, mitä viime sivujen kritisoijat yhteensä, eli lasketaan ne viivottimet käsistä, ei tässä mittailla ketään tai mitään.

moonshine

Auktoriteetti
Kirjattu
Kaivakaas nyt joku se villen legendaarinen postaus keikari-keskusteluiden järkkymättömän kovasta tasosta. :smoke:

konda

Legenda
Kirjattu
JB lol sun sigu. Hyvä luentosetti. Mutta oliko todellakin noin kylmä, että villaa päälle?

erno

Vieras
Kirjattu
^ No on todella arktiset ilmat, ainakin Suomessa. Villa ei ole liiottelua lainkaan. Lähin helle on Espanjassa.

Aiempaan "keskusteluun" liittyen: miksi ihmeessä pitäisi "toimittaa" itse , ennen kuin voi vaatia jotain? Jos potilaan umpisuolenleikkaus menee pieleen, pitääkö potilaan itse ensi tehdä parempi leikkaus, ennen kuin voi vaatia pieleen menneen leikkauksen kirurgia tilille? Muistakaa sitten näitä toimitusvaatimuksia esittävät sama periaate kaikkialla elämässänne, niin meillä muilla meneekin mukasvasti. Itse kyllä pidätän edelleen oikeuden arvoida muiden esityksiä ihan ilman omia näyttöjäkin, aivan hyvällä omallatunnolla.

konda

Legenda
Kirjattu
Tänäänhän oli stadissa suurimmaksi osaksi shortsikeli ja asteita jossain 22-23 tietämillä. Pitkähihaisella kauluspaidalla hikoili kuin pieni sika.