• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

mairaksinen

Nyt voisi AlexE tai ChuckBassa palauttaa ketjun aiheeseen jäätävällä setillään.

ChuckBass

Eilen:

Anton+ pari vahvistusta:

Co-re

^^Kyllä. Toisaalta huonon ison nimen räätälin vastineeksi sitten vasta löytyykin keskivertokamaa ulos tuuppaavia ison nimen muotimerkkejä. Vaikea uskoa, että noin lähtökohtaisesti ison nimen muotitalon laatu olisi korkeampaa kuin henkilökohtaisesti työnsä takana seisovan räätälin, joka joutuu luovuttamaan työnsä kasvotusten asiakkaalle.

Suits

kyllä se on minun näppäimistöltä lähtöisin. roikun täällä, koska keikarin foorumi on ihan hauska paikka viettää työaikaa

ChuckBass tasokasta pukeutumista. on myös osoitus siitä, että vaatteetkin näyttää paremmalta, kun ei oo bf yli 30%.
fashion for passion

konda

Niin CB:llä on lyhyestä rungosta huolimatta sellainen Kreikkalaisen Adoniksen vartalo, jossa vaatteet vaan istuu. En tiedä istuuko vaatteet vartalossa vai vartalo vaatteissa.

Tauno

�,,IJ�,,T JAUHAA TURHAA P*SKAA, VAIKKA EKA FOORUMILAINEN POSTAA MTOP-KUVAN PITIST�,,. HUH HUH.

konda

^ Noi vetää niin hyvin, että ei niiden settiin voi sanoa kuin bravo...

danius

Chuckbass: loistava meno näyttää olevan! Tummansininen, kevytrakenteinen takki näyttää olevan valttia. Lisäkuvia odotellessa.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

mairaksinen

Pitäkää Suomen lippu korkealla. Olisi korkea aika pistää Linot ja Lapot halki, poikki ja pinoon. :-)

mbch

ChuckBassin tyylissä on jotain sellasita mistä minä pidän. Ehkä se on sininsen runsas käyttö.. Jatka samaan malliin.
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 20.06.12 - klo:14:10
[spoiler][/spoiler]

Suits

jep! taso on kova, ja osaa oman jutun. värit ja istuvuus ensiluokkaista, eikä tulis mieleenkään heittää parannusehdotuksia.
fashion for passion

Kali

Jäätelötötterö/tupakki/olutpullo nostaisi kokonaisuutta kyllä valtavasti.

Suits

Lainaus käyttäjältä: Kali - 20.06.12 - klo:15:59
Jäätelötötterö/tupakki/olutpullo nostaisi kokonaisuutta kyllä valtavasti.

tai jotain suomalaista, kuten rapalan haukivaappu?
fashion for passion

Krisu

Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 20.06.12 - klo:15:40
ChuckBassin tyylissä on jotain sellasita mistä minä pidän. Ehkä se on sininsen runsas käyttö.. Jatka samaan malliin.

Sininen runsaanakin käyttönä toimii aina niin tummalla kuin vaalealla hepulla ja on yksinkertaisesti se toimivin väri, ei siitä mihinkään pääse. ChuckBassin nykyinen enemmän 'toned down' -tyylillinen suuntaus (paremman ilmaisun puuttuessa) vaikuttaa kyllä paremmalta kuin herran aiempi, enemmän räikeitä värejä sisältänyt tyyli, ns. "riikinkukkoilu", vaikka teknisesti ottaen ovat nekin toimineet. Ainakin tällaisen kuvan olen saanut mieleni sopukoihin... Lähtökohtaisesti hillitty ja neutraalien värien käyttö toimii paremmin.  

Co-re

Lainaus käyttäjältä: Tauno - 20.06.12 - klo:15:23

�,,IJ�,,T JAUHAA TURHAA P*SKAA, VAIKKA EKA FOORUMILAINEN POSTAA MTOP-KUVAN PITIST�,,. HUH HUH.

Vaiko juuri sen takia?