Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6945072 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17010 : 03.04.14 - klo:13:50 »
Päivän setit. Housut on tumman vihreät.





Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17011 : 03.04.14 - klo:14:07 »


Minun silmääni tasapainoisimman näköinen kenkä/housukombinaatio mitä sinulta on mtop:ssa ollut. Hyvät väritkin. Ihan hyvä 5/5.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17012 : 03.04.14 - klo:17:24 »
Kotona keikarointia ja larppausta sen kunniaksi että

1) lähetin asiakkaalle tänään liiketoimintani (vielä pienimuotoisen, mutta hyvän kasvupotentiaalin omaavan) puittessa ensimmäisen laskun , ja
2) saavutan tässä 1000 viestin rajapyykin ja Villen toisessa ketjussa antaman lupauksen mukaisesti muutun Legendaksi! :-)

(housunsauma hieman rypyssä, puku ollut kaapissa ja näemmä hieman kaipaisi prässäilyä, heti meni miinuspisteille)



Solmion/dimplen lähtökulma riehakkaasti melkein 45 astetta:

[spoiler][/spoiler]

Dack's custom made -kengät, made in Canada ja todennäköisesti vuosikymmeniä sitten:

[spoiler][/spoiler]

Kello tulee viisi:

[spoiler][/spoiler]

Kalvosin ja nappi ne yhteen soppii...

[spoiler][/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 03.04.14 - klo:17:28 kirjoittanut Laurentius »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17013 : 03.04.14 - klo:17:35 »
Ed. Viesti tuli tuplana, sorry häiriö.
« Viimeksi muokattu: 03.04.14 - klo:18:19 kirjoittanut Laurentius »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17014 : 03.04.14 - klo:19:12 »
Mikä tää viimeinen on!

Copycat, Peter Foley. Häiriintynyt poika.
Googlasin, mutten tavoita.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17015 : 03.04.14 - klo:19:33 »
^ tarkoititko Konda Blowupia, ja sen hieman häiriintynyttä vakuvaajapoikaa!? :-)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17016 : 03.04.14 - klo:19:37 »
No joo, Lh oikeastaan on hieman häiriintynyt valokuvaajapoika.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17017 : 03.04.14 - klo:20:16 »
Heität MTOP-setit kehiin kahdelle tyylifoorumille.

Settiin ei kannan kantaa. Analyysi tarvis dialyysiä, keskittyy erilaisten perversioiden ja elokuva-assosiaatioiden ympärille.

Ehkä ei ihme - setit alkaa varmaan olla vähän vanhan kertausta, mut minkäs teet?
« Viimeksi muokattu: 03.04.14 - klo:20:20 kirjoittanut Lh »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17018 : 03.04.14 - klo:20:27 »
Peter Foley oli Copycatissä se liimatukka, joka laittoi jengiä lakoon.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17019 : 03.04.14 - klo:20:37 »
No minä en varsinaisesti ottanut yhteenkään yo. asioista kantaa vaan aprikoin tuota yhteyttä. Mutta totta puhuen tuollaista settiä on vaikea arvioida, kuvat on sen verran joko etäältä, läheltä tai muuten sellaisia, että niistä ei oikein voi sanoa mitään. Ne eivät myöskään tuo esiin mitään uutta jota et olisi jo monessa setissä esittänyt: sama takki, samat housut, samat kengät (?). Heh, Legenda-arvonimen myötä äidyin kirjoittamaan suorastaan kriittiseksi luonnehdittavan lausunnon, joskin oikeasti kyllä vain hieman puolustelin meitä muita.

Minäkin olen rohkaistunut parin päivän aikana postaamaan useammankin kuvan ja olen aidosti kiinnostunut palautteesta. Enkä vähiten siksi että kuten mitä ostit tänään -langassa kuvailin, tweed-takille tehtiin aikamoinen operaatio (helman lyhennys, taskujen siirto, tukikankaan poisto) ja koska minulla on aika ajoin hankala visioida millaisia yhdistelmiä kannattaisi kokeilla otan mieluusti foorumintäydeltä ehdotuksia housu- ja paitaehdotuksista. Eilinen setti oli ehkä hieman tunkkainen jossa jokainen osa sinänsä on hyvä ja minua miellyttävä, muttei yhdessä.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17020 : 03.04.14 - klo:20:45 »
No siihen eiliseen ennemmin ruskeat kengät tai mokkaiset. Jos oli ruskeat, sitten kuvan värit eivät toistu. Takki ja paita vaikuttavat toimivan, taskuliinaksi valkea tv-fold. Joku voi vielä nillittää paidan ohuehkosta kankaasta (ns. pukupaita), mutta minä en.

Mutta toisaalta minua ei kannata ottaa vakavasti kuin ginien suhteen. Ja muun sen sellaisen.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17021 : 03.04.14 - klo:20:52 »
Ongelma on se, että kuvia postaavalla jengillä on jo niin oma tyyli, että se palaute tuskin muuttaa mitään. Kyllähän sitä voisi sanoa loputtomiin, että Suavolle lisää riseä ja Lh:lle joskus muutakin kuin tykkiveneitä ja vahakangastakkeja. Mutta kun se oma juttu ja tyyli on kuitenkin pääsääntöisesti jo sen verran hioutunut ja löytynyt, ei palaute sitä oikein enää muuta.

Ainakin itse koen, että palaute, josta tässä ns enää hyötyy, on värien käyttö ja väriyhdistelmät. Eli lähinnä että miten eri ylä ja alaosat pelittävät keskenään. Tiedostus siitä onko takissa ylitystä vai ei ja onko housuissa liian vähän riseä kyllä jo välittyy kun katsoo peiliin.
« Viimeksi muokattu: 03.04.14 - klo:20:57 kirjoittanut konda »

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17022 : 03.04.14 - klo:21:07 »
Konda ainakin osittain ihan oikeessa. Tosin mä kyllä ostaisin niitä high-rise pöksyjä, mutta kun niiden pitää tämmösillä hukkapätkäjaloilla olla niin jumalattoman korkeella risella halutun efektin aikaansaamiseksi, että on aika vähissä vaihtoehdot. Noi harmaatkin on yhen koon size up PT01:set jotka normaali-ihmiselle vähintään mid-risella. Ite tulee lähinnä kommentoitua settejä, joista katson jollain tasolla jotain ymmärtäväni, sen takia esim. tweedsettien kommentointi jää aika vähälle.
Larppaus sallittu

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17023 : 03.04.14 - klo:22:01 »
Lh:lle joskus muutakin kuin tykkiveneitä ja vahakangastakkeja.
Ku ois rahaa ostaa jotain kuriositeetteja ;)

Mulla ei kyllä oo ku yhet tykkiveneet ja niitä en oo juuri poastaillu.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17024 : 03.04.14 - klo:22:02 »
Nyt on muutama viime sivu niin kovia settejä, että harkitsen tilanteen tasapainottamista postaamalla jonkin oman. Varokaa. Mukava että ketju on aktivoitunut.