• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Ron Burgundy

^^Hyvä satsi. Tosin nahka-natot ei oikein lämmitä sydäntä. Näyttävät aina helvetin paksuilta ja kömpelöiltä.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

vililikku

Hypno: Tosiaan vähän rouheampi solmio toimisi paremmin. Lisäksi paidan hiha voisi pilkistää neuleen hihan alta vähän.

Lh: Hyvää settiä taas. Itse pukeuden monesti saman tyylisesti, mutta kunnon kenkiä minulla ei juuri ole.

Alex: Hyvä kuva �" jo tuollaisesta saa aika laajan kuvan asusta. Tietystikään istuvuutta tms. ei saa arvioitua, mutta se lienee kunnossa joka tapauksessa tai ainakaan et halua siitä kommenttia. Sopivalta näyttää.

Dan-D

Lainaus käyttäjältä: i v y m a n - 14.11.12 - klo:21:02

En lämpene noille nyypalansseille, en niin millään.

Sama.

Kovasti tämä villitys tuntuu sellaiselta aikaa kestämättömältä tuokiolta, että 5 vuoden kuluttua näistä kuvista tulee kaikille nyt noita ymmärtäville sama wtf-tunne, joka mulla on nyt aina noi nähdessäni. Noi kaivetaan sitten 2025 johonkin naamiaisiin, joissa naureskellaan yhdessä: "mitä helvettiä me silloin ajateltiin." Ihan niin kuin 80-luvun pahimmille villityksillekin on käynyt.

Vaihtoehtoisesti olen kuukauden kuluttua bandwagonissa. Tällaistahan tämä on. Toivottavasti vältyn siltä mielen häiriöltä.

konda

Rikulla kova setti. Basic, mutta tyylikäs. Hiton makeet Inkkarit: alkoi kuumottamaan heti!

Tauno

Kiitoksia kaikille aiemmasta palautteesta!

Tänään keikaroin:

(Henkselit ja kengät näemmä unohtu kuvata.)

Uunottaja

^ Hienoa, mutta liinan vaihtaisin. Tarvitsisit tuohon tämän (http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares/wool-flanell-paisley-pocket-square-burgundy.html), tuolla samalla taitoksella. :)

jk

Itsekään en tuosta nahka-natosta kauheasti lämpeä. Kokemuksesta voi kuitenkin kertoa, että tuohon kelloon sopii hemmetin hyvin perus harmaa-musta-raidallinen nato ;)

mairaksinen

Huomenna olisi tarkoitus olla uncasual friday kun pääsen irtautumaan raksalta.

Quijote

Paidankaulus leviää minusta aivan liian paljon, mutta asiallinen setti joka tapauksessa.

Lh

Tauno, tarvitset kameran. Nuo iphonen työstämät värit ovat kirkuvia ja kapeita. Kaikki puna hiuslakkapullosta krakan kautta huuliisi on saman väristä.

Mairalla lupaava kasa. Postaa toki vielä päällä.

richard_

Joo noita nato-rannekkeita löytyy monia. Myös tuo mainittu musta-harmaa-raidallinen. Nyt vaan nahkan sävy sopi hienosti vyön ja kenkien väriin.

mairaksinen

Lainaus käyttäjältä: Quijote - 15.11.12 - klo:16:27
Paidankaulus leviää minusta aivan liian paljon, mutta asiallinen setti joka tapauksessa.

Tätä samaa arvoin itsekin, ehkä tää cutaway on epätoivoinen yritys saada edes ripaus nuorekkuutta. :-D

mairaksinen

Tästä on kyse. Paitavalikoimaa täydennän pikuhiljaa, jos Laatutorin jälken jää vielä rahaa tähteelle.

mairaksinen

Sitä pohdin, että onko settini jotenkin ivy-henkinen? Takki on laivastonsininen hopsack yhdellä takahalkiolla. Kengät toki ovat brittituotantoa. Ivyman on ketku mies, kun ivy-tyyli on kevyesti alkanut houkuttelemaan. Samoin Tanen brittihabitus. Yritä tässä nyt järjissä pysyä.

Richard Mutt

Lainaus käyttäjältä: Dan-D - 15.11.12 - klo:08:31
Lainaus käyttäjältä: i v y m a n - 14.11.12 - klo:21:02

En lämpene noille nyypalansseille, en niin millään.

Sama.

Kovasti tämä villitys tuntuu sellaiselta aikaa kestämättömältä tuokiolta, että 5 vuoden kuluttua näistä kuvista tulee kaikille nyt noita ymmärtäville sama wtf-tunne, joka mulla on nyt aina noi nähdessäni.

New Balancet ovat olleet kyllä ainakin tiettyjen alakulttuurien parissa klassikkotossut jo useamman vuosikymmenen ajan, eli en usko jonkun Keikari-foorumin bandwagoneiden vaikuttavan ko. kenkien "statukseen" oikeastaan yhtään mitenkään. Tosin itsekin olen aina liittänyt ko. kengät ihan erilaiseen pittailuun kuin mistä tällä foorumilla puhutaan.