Kirjoittaja Aihe: Äänestys: Talvipäähineesi?  (Luettu 13167 kertaa)

Burax

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 102
    • Profiili
Vs: Äänestys: Talvipäähineesi?
« Vastaus #30 : 13.12.10 - klo:22:36 »
^varusteleka panostaa aina tuotekuviin, kyseisen tuotteen kuvassa kuitenkin ihmetyttää se että kuvan tuote vaikuttaisi hieman purkautuneelta. Oliko oma piposi kuitenkin priimaa? Käytettyjähän nuo toki on.

Oli priima pipa. Kahden euron hinta ei tosiaan päätä huimannut. Ja kun vielä paikan päälle lekaan satuin, niin oli helppoa valita mielen pipo korista.

Carlos B

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Äänestys: Talvipäähineesi?
« Vastaus #31 : 14.12.10 - klo:11:51 »
Mietiskelin tässä, että newsboy capistä eli Gatsby-lippiksestä voisi saada hyvän mallin talvihatulle. Se olisi vähän tavanomaista suurempi ja siinä olisi jonkunlainen kiristyshihna takana. Eli lämpimämmillä talvi-ilmoilla se voisi olla tämmöinen (ja muutenki tyyli ja materiaali olisi tätä):

Mutta sitten kylmällä se vedettäisiin korvien yli, tähän tyyliin:



Voisi olla ihan toimivakin malli, jos pipo ei ole vaihtoehto (minullehan on) ja läpät tuovat liian pappamaisen tunnelman.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Äänestys: Talvipäähineesi?
« Vastaus #32 : 14.12.10 - klo:12:19 »
En lähde kiistämään väitettäsi, olet varmasti oikeilla jäljillä. Ne muutamat verraten paksut ja sitä myötä myöskin kookkaat capit joita olen sovittanut, eivät ole vain miellyttäneet omaa silmää. Itse suosin lätsää pienenä ja linjakkaana. Paksut läpälliset mallit ovat omaan makuun aivan liian runsaita / kookkaita.

Muistuttaisin taas, että capin teettäminen Suomessa modistilla maksaa sellaisen 40-60 euroa ja itse voi hankkia kankaankin, jos valmiit vaihtoehdot eivät miellytä. eBaysta saa aika hyvin kangaseriä halvalla juuri lätsää varten (n. 50-60cm) ja jos hatuntekijän omat kaavat eivät miellytä niin lätsä tehdään kuvan perusteella.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.