Keikari > Vapaa sana
Paljon puhetta, vähän villoja...
Nti Tursti:
Myönnän olevani "vakooja" joukossanne. Olen siis nainen, en keikari ensinkään, mutta siltikin kovin kiinnostunut miesten pukeutumisesta, koulutukseni ja työni vuoksi. Suomi on jokseenkin pieni maa, joten olen kovin ymmälläni, etten juurikaan ole törmännyt teihin "keikareihin", vaikka täällä foorumilla niitä näyttäisi suorastaan vilisevän. Olenko valinnut väärän alueen (tku-tre-hki), vai mikä mättää? Parikin tuttua hemmoa olen täältä löytänyt ja todellisuudessa pukeutuminen ja muu käytös on täysin muuta, kuin mitä täällä annetaan ymmärtää :( Onko Suomi todellakin niin ahdasmielinen maa, että keikaroida voi vain täällä, virtuaalitodellisuudessa, eikä lainkaan oikeassa elämässä?
Keikari on vain nimi, jonka valitsin sivustolle. Se ei kuvaa sivuston antia, eikä välttämättä foorumin jäsenistöä. Keikari pukeutuu saadakseen huomiota, herrasmies tai jopa dandy silkasta intohimosta.
Mitä tulee tyylikkäiden miesten esiintyvyyteen, uskon asian olevan niin kuten Feren toimitusjohtaja minulle kertoi: "heitä ei usein näe, koska he ovat joko töissä tai menossa töihin." Harva siis pukeutuu vapaa-ajallaan yhtä siististi kuin työasemansa velvoittamana.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: turisti84 - 09.12.10 - klo:18:45 ---Parikin tuttua hemmoa olen täältä löytänyt ja todellisuudessa pukeutuminen ja muu käytös on täysin muuta, kuin mitä täällä annetaan ymmärtää :(
--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin olen rehellinen.
U-Haul:
--- Lainaus käyttäjältä: turisti84 - 09.12.10 - klo:18:45 ---Parikin tuttua hemmoa olen täältä löytänyt ja todellisuudessa pukeutuminen ja muu käytös on täysin muuta, kuin mitä täällä annetaan ymmärtää :(
--- Lainaus päättyy ---
Onko toinen heistä puolisosi? : )
DandyAndy:
--- Lainaus käyttäjältä: turisti84 - 09.12.10 - klo:18:45 ---Myönnän olevani "vakooja" joukossanne. Olen siis nainen, en keikari ensinkään, mutta siltikin kovin kiinnostunut miesten pukeutumisesta, koulutukseni ja työni vuoksi. Suomi on jokseenkin pieni maa, joten olen kovin ymmälläni, etten juurikaan ole törmännyt teihin "keikareihin", vaikka täällä foorumilla niitä näyttäisi suorastaan vilisevän. Olenko valinnut väärän alueen (tku-tre-hki), vai mikä mättää? Parikin tuttua hemmoa olen täältä löytänyt ja todellisuudessa pukeutuminen ja muu käytös on täysin muuta, kuin mitä täällä annetaan ymmärtää :( Onko Suomi todellakin niin ahdasmielinen maa, että keikaroida voi vain täällä, virtuaalitodellisuudessa, eikä lainkaan oikeassa elämässä?
--- Lainaus päättyy ---
Keikareista en tiedä minäkään, mutta Keikari-foorumin lukijoita väittäisin ihan "luonnossakin" (AS:n kenkäesittelyä, eikä foorumin miittejä ei lasketa) tulleen vastaan, mutta melko harvakseltaan tosin. Foorumilla on noin 700 jäsentä ja jos nämä ihmiset ripotellaan tasaisesti pääkaupunkiseudulle, Pirkanmaalle ja Varsinais-Suomeen on "keikari"-tiheys melko alhainen. Minun käsitykseni mukaan ihmiset myös hakeutuvat foorumille eri asioiden perässä. Yksi etsii vinkkejä toimistopukeutumiseen, toinen juhliin ja kolmas on kiinnostunut Valakialaisten voivodien vapaa-ajan asuista (okei, tämän vedin hatusta). Tuskin siis on yhtä erityispiirrettä josta foorumiittia tunnistaa.
Paitsi.. Kengät.
Niin ja tervetuloa minunkin puolestani.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta