Kirjoittaja Aihe: Täällä rakastamme Uniqloa.  (Luettu 265736 kertaa)

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #420 : 10.03.15 - klo:14:33 »
Olen odottanut noita Washed-pikeepaitoja, mutta ei näy saitilla vieläkään, pelkkää Dry-mallistoa. Toivottavasti tulee...


konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #421 : 10.03.15 - klo:14:47 »
Ostin Uniqlolta hupparin. Sisäpuolelta irtoaa vaaleaa nöyhtää. Luulin että oli nenäliina pesukoneessa, mutta se olikin tämä vaatekappale joka sotki itse itsensä. Kannatti taas ostaa halpaa ;)

^ ekan pari pesua irtoaa. Täysin normaalia jos ei ole harjattu sisäpinta.

Fitzwilliam

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #422 : 10.03.15 - klo:14:53 »
Olen odottanut noita Washed-pikeepaitoja, mutta ei näy saitilla vieläkään, pelkkää Dry-mallistoa. Toivottavasti tulee...


Samaten. Menin tosin tilaamaan pari dry-pikeetä samassa koossa kuin viime kesänä washed-mallia, ja nehän oli niin telttoja, etten voi sellaisia käyttää missään ihmisten ilmoilla. Harmi sikäli, että kohta olisi lomamatkalla pikeille käyttöä.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #423 : 10.03.15 - klo:16:07 »
ˆTottahan pikeenkin voi kaventaa tai kavennuttaa, se kun on pari kangaspalaa, jotka on yhteen ommeltu. Helpoin vaate muokata.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #424 : 11.03.15 - klo:08:22 »
Olen odottanut noita Washed-pikeepaitoja, mutta ei näy saitilla vieläkään, pelkkää Dry-mallistoa. Toivottavasti tulee...


Samaten. Menin tosin tilaamaan pari dry-pikeetä samassa koossa kuin viime kesänä washed-mallia, ja nehän oli niin telttoja, etten voi sellaisia käyttää missään ihmisten ilmoilla. Harmi sikäli, että kohta olisi lomamatkalla pikeille käyttöä.

Joo, sama vika - se Dry on ympärysmitaltaan pari senttiä isompi samassa koossa, ja kun se kangas vielä asettuu eri tavalla niin teltta siitä tulee.

Olen seuraavat viikot flagshipstorejen ympäristössä, joten pitää käydä suoraan kaupasta katselemassa.

Tadu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #425 : 11.03.15 - klo:08:57 »
Teltta on kyllä vähän liioittelua. Eiväthän ne purista, ja ovat ehkä puoli kokoa isommat ja koon pidemmät kuin yleensä saman koon paidat, mutta teltta-termistä itse tulee mieleen ihan erilainen fitti...

Tosin jos on todella leveät hartiat ja ei vatsaa, niin sitten eivät varmaan istu.

Fitzwilliam

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #426 : 11.03.15 - klo:10:17 »
No en nyt tiedä onko mun hartiat todella leveät, mutta washed-paidatkin on mulle large-koossa hiukan väljiä vyötäröltä vaikka muuten istuvatkin hyvin. Ja dry on kyllä ihan teltta mun vartalolle.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #427 : 11.03.15 - klo:12:51 »
Ei ne washedit normikoossa mitään kortsuja ole ja drypikeet ehdottomasti size down.
Larppaus sallittu

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #428 : 23.03.15 - klo:12:19 »
Jaahs, olen käynyt useammassa kaukoidän Uniqlossa ja näitä washed-malleja ei enää ole missään. Taitaa olla turha toivo odotella.

Oliver Twist

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #429 : 31.03.15 - klo:22:31 »
Hmm... tilasin Uniqlosta reilulla parilla sadalla tavaraa. Kamppeita ei kuulunut määräaikaan mennessä ja sitten kohta tulee viesti, että lähetys on palautettu onnistuneesti ja rahat on palautettu tilillesi. Mitään en saanut, enkä mitään tietysti palauttanutkaan. Rahojakaan ei tullut aivan täyttä summaa, vaan molemminsuuntaiset postit vaikuttaa otetun välistä. Aspan vastausta odotellessa.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #430 : 01.04.15 - klo:11:06 »
Onkohan siellä käynyt kuriiri oven takana kökkimässä... itselleni kävi samalla tavalla johtuen alaoven ovikoodista. Soittaahan ei missään nimessä voi.

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #431 : 01.04.15 - klo:11:49 »
Minulla nuo Uniqlon toimitukset ovat kyllä tapahtuneet hienosti.
Ensin tulee tracking-viesti jonka perusteella voi seurata missä kulkee ja
milloin on suunniteltu jako.
Jako on aina ollut päivää ennen kuin suunniteltu ja siitä on tullut tekstiviesti
etukäteen. Olen yleensä soittanut tekstiviestin numeroon ja kysynyt
tarkempaa aikaa tai sopinut noutavani paketin Postnordin terminaalista
jossa sielläkin palvelu

toimii melko hyvin.
Lisäksi siellä on nättejä tyttöjä.


Oliver Twist

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #432 : 01.04.15 - klo:17:06 »
Täällä maaseudulla ei mitään alaovia ole ja postilaatikkoonkin sopii tavaraa hyvin. Vastaus tuli ja syyksi mainitiin "error during transit" ja lupasivat palauttaa aiemmin palauttamatta jääneet kulut. Kyseessä siis lienee kuriirin sekoilu. Tätä ei ole kuulemma tapahtunut koskaan ennen, mikä tuskin pitää Uniqlon kokoisessa talossa paikkaansa. Pitää esittää vielä aspalle tyhmää ja yrittää tingata hieman.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #433 : 12.04.15 - klo:13:21 »
Täällä maaseudulla ei mitään alaovia ole ja postilaatikkoonkin sopii tavaraa hyvin. Vastaus tuli ja syyksi mainitiin "error during transit" ja lupasivat palauttaa aiemmin palauttamatta jääneet kulut. Kyseessä siis lienee kuriirin sekoilu. Tätä ei ole kuulemma tapahtunut koskaan ennen, mikä tuskin pitää Uniqlon kokoisessa talossa paikkaansa. Pitää esittää vielä aspalle tyhmää ja yrittää tingata hieman.

Uniqlon käyttämä kuriiri on pelkästään Suomessa sekoillut kymmeniä kertoja eli...
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Oliver Twist

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #434 : 12.04.15 - klo:13:28 »
Uniqlon käyttämä kuriiri on pelkästään Suomessa sekoillut kymmeniä kertoja eli...

Niin varmaan kävi. Sinällään en ole kiinnostunut, että missä kohtaa ketjussa virhe tapahtui, sillä Uniqlollehan minä maksoin toimituspalvelusta, joten minulle on aivan sama, miten he jakelun organisoivat.

Lupasivat Uniqlolla hyvittää myös seuraavan tilauksen toimituskulut, joten panin uutta tilausta menemään.