Kirjoittaja Aihe: Täällä rakastamme Uniqloa.  (Luettu 266641 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #390 : 06.11.14 - klo:15:10 »
Yllättäen harmaa neule on TÄYSIN eri värinen kuin mitä Uunikolon kuvissa. Ei lainkaan tuollainen kiiltävä.

Sehän tässäkin on että hihansuut täysin nypyssä ensimmäisen päivän jälkeen. Nylon kuran haittapuoli.
« Viimeksi muokattu: 06.11.14 - klo:18:26 kirjoittanut konda »

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #391 : 28.11.14 - klo:10:10 »
Onpas hyviä nämä merinocardiganit. Leikkaus miltei sama kuin normi merinoneuleissa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #392 : 28.11.14 - klo:10:32 »
Ju-niiklolla on nyt alessa untuvatakit ja vanhempi ale kashmirneuleista on vielä voimassa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Tadu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #393 : 18.12.14 - klo:17:18 »
Osaako joku kertoa Uniqlon kauluspaitojen, eritoten Oxfordien mitoista. Neuleista luin, että kannattaa ottaa se pienempi koko kun ovat hieman väljiä. Onko sama kauluspaitojen sekä aluspaitojen kanssa? Olen 179/79 ja vartalo urheilullisen hoikka ilman mahaa. Paidoissa koko on yleensä M, mutta perus T-paidat yleensä kutistuvat pesussa jolloin L-koko olisi ollut sopiva. Eli menenkö metsään jos tilaan kauluspaidan kokoa M ja T-paitoja kokoa L? Toki kokeilemallahan se selviää. Aluspaidat kun saisivat mieluummin olla hieman liian suuria kuin pieniä, jotta pysyvät housuissa.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #394 : 18.12.14 - klo:17:43 »
Molemmat kokoa M, sanoisin. Oxfordeissa ota slim fit. Itse olen normaalisti L/50 kokoinen mutta noissa M.

Tadu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #395 : 18.12.14 - klo:17:45 »
Se oli nopeaa. Kiitos!

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #396 : 23.12.14 - klo:14:43 »
Eipä kestä. Sitten toivotaan etten puhunut läpiä päähäni :)

ps. lupaan ostaa sulta pois jos eivät istu :D

Wisconsin

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #397 : 16.01.15 - klo:22:49 »
Löytyykö täältä joku halukas/halukkaita jakamaan postikuluja tilaukseen? Alet on vielä päällä, itseä kiinnostaisi farkkujen testaaminen. Osaako joku sanoa miten hyvin annetut mitat pitävät kutinsa slim fit -farkkujen kohdalla?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #398 : 16.01.15 - klo:23:36 »
Eikös nää ollut aika pitkälti +2-4 tuumaa omaan normaaliin kokoon.

Wisconsin

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #399 : 17.01.15 - klo:00:49 »
Eikös nää ollut aika pitkälti +2-4 tuumaa omaan normaaliin kokoon.
Siis jos mulla on yleensä 32/32 tai 33/32 niin sit Uniqlolla siitä ylöspäin 34/32 tai 35/32? Osaatko konda tai joku muu sanoa leikkauksesta, kuinka slim fit oikeastaan kyseessä? Olen jonkin verran kyykännyt ja takamus on suht iso hoikalle kaverille. Entäs regular fitit, onko siinä kuinka liehuvat lahkeet? Oma preferenssi olisi, etteivät hirveästi pääsisi liehumaan säärten kohdalla eli suht istuva saa olla, ei toki mitään pillitouhua.

Clark

  • Kisälli
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #400 : 17.01.15 - klo:10:49 »
Itse olen ottanut yhden koon isommat kuin normaalisti ja hyvin on toiminut.

Tuo mitoitus tuntuu vaihtelevan värien/tuotantoerien tjsp. välillä. Omistan yhdet  ~2 vuotta vanhat slimmit ja nyt syksyllä tilasin uudet samassa koossa, niin nämä uudet ovat huomattavasti kapeammat kuin edelliset.

Toisaalta onko muoti sitten mennyt parissa vuodessa entistä kapeampaan suuntaan, niin todennäköisesti Uniqlo kulkee vain trendin mukana.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #401 : 17.01.15 - klo:12:25 »
W mä lähtisin 34/32 liikkeelle. En usko että sun takka on liian iso Uniqlon denimiin.

Raitaverkkari

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #402 : 20.01.15 - klo:21:28 »
Mites noi eri ultra light downien koot menee? 180cm/80kg, paanko koon L tilaukseen?

Nämä siis, ja jos jollain on painoista parempaa tietoa niin arvostan (juoksuun mukaan taukotakiksi...):

Ultra Light Down Jacket
http://www.uniqlo.com/uk/store/goods/127890#05

Ultra Light Down Parka
http://www.uniqlo.com/uk/store/goods/139203

Ultra Light Down Compact V
http://www.uniqlo.com/uk/store/goods/139673#02

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #403 : 20.01.15 - klo:21:45 »
^Mä oon 185cm/87kg ja mulla on Ultra Light Down Jacket kokoa M joka on timmi mutta ei missään nimessä kireä. Tältä pohjalta suosittelisin M-kokoa myös sulle. Muuten toi Uniqlon takki ei kyllä sitten hengitä ollenkaan eli uskoisin että sun juoksukäytössä aivan kamala. Jo pelkästään kaupassa käynti toi päällä tuntuu todella nihkeältä.

Suosittelisin että haet samaan hintaan esim. Haglöfs Brand Outletista oikean urheilukäyttöön tarkoitetun Down Jacketin joka hengittää kunnolla.

Raitaverkkari

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #404 : 20.01.15 - klo:22:52 »
Joo siis mun tarkoitushan oli hankkia toi ns. taukotakiksi, eli sitten kun juoksee jonnekin paikkaan X missä haluaa pitää taukoa niin pitää tuon päällä. Ei juoksun aikana :) Näillä keleillä se ei vaadi montaa minuuttia että alkaa paleltamaan juoksuvarusteissa.

Ja takin pitäis tietty mahtua sen parin paidan ja juoksutakin päälle, eli oikeastaan se ulkonäkö on vähän niin ja näin että miltä se näyttää...

Edit: mutta tosiaan jos tohon n. alle sataseen - sataseen on muitakin parempia ehdottaa niin on vaihtoehdot tervetulleita. Aika tärkeäähän tuo paino on juostessa. Stadiumista saa 300 grammaan tms. kanssa niiden oman merkin vastaavaa takkia 60 eurolla tms.
« Viimeksi muokattu: 20.01.15 - klo:22:53 kirjoittanut Raitaverkkari »