Kirjoittaja Aihe: Täällä rakastamme Uniqloa.  (Luettu 267429 kertaa)

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #360 : 09.10.14 - klo:18:55 »
Noni johonki muualle keulimaan niillä forkuilla. Slim fit OCBD kyseessä?
Larppaus sallittu

Hidas

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 408
  • poco ritardando
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #361 : 09.10.14 - klo:19:04 »
Heh. Kyseessä oli chambraypaita. Näissä paidoissahan ei välttämättä ole sama mitoitus,mettä en tiedä päteekö slim ocbd:hen. Muuten kyllä paita on hyvällä tavalla slim fit, ei liikaa. Hihat on vaan kapeat. Kyllä tää jää pitoon.

Samassa paketissa vintage chinot, joihin olen hyvin tyytyväinen. Kangas on sopivan jämäkkää. Lahkeen kavennuttaisin muuten, mutta talvikaudella käytän saappaitakin, joten olkoon nyt tuollainen vähän leveämpi. No joo, vyötärö voisi olla ihan vähän korkeampi.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #362 : 11.10.14 - klo:20:05 »
Uniqlon slim fit OCBD, peukku ylös vai alas? Rullaako kaulus?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #363 : 11.10.14 - klo:20:18 »
Tähän mennessä ensimmäinen miinus, jonka Uniqlolle jaan: uutena saapunut merinovillaneule oli repeytynyt hartiasauman kohdalla. Pistin mailia Englantiin ja kysyin, haluavatko viallisen vaatteen takaisin. Toivon mukaan korvaava malli palvelee yhtä hyvin kuin ensimmäinen kappale.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #364 : 11.10.14 - klo:21:36 »
Mulla repeytyi puuvillainen neuletakki hartiasaumasta. Pitkällisen taistelun jälkeen lupasivat järjestää palautuksen ja noudon. Eipä enää tuolloin kiinnostanut pakata parinkympin rättiä.

Hiljattain tilaamassani flanellipaidoissa toisessa mitat heittivät niin, että se ei mahtunut päälleni lainkaan. Tähän tarjosivat suoraan ilmaista palautusta.

Yhtä kaikki, aivan muutamassa vuodessa laatu ja materiaalit ovet selvästi heikentyneet.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #365 : 11.10.14 - klo:22:12 »
Uniqlon slim fit OCBD, peukku ylös vai alas? Rullaako kaulus?

Ainakin regular fitissä rullaa ihan ok, tuskin mitään palkintoja siitä kuitenkaan voittaa. Regular fit vastaa suunnilleen Brooks Brothersin slimmiä ja Tyrwhittin extra slimmiä, joten tuo slim fit on oletettavasti oikeasti slim.

Edit: Niin joo, hintaan nähden iso peukku ylös.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #366 : 11.10.14 - klo:23:47 »
Uniqlon slim fit OCBD, peukku ylös vai alas? Rullaako kaulus?

Ainakin regular fitissä rullaa ihan ok, tuskin mitään palkintoja siitä kuitenkaan voittaa. Regular fit vastaa suunnilleen Brooks Brothersin slimmiä ja Tyrwhittin extra slimmiä, joten tuo slim fit on oletettavasti oikeasti slim.

Edit: Niin joo, hintaan nähden iso peukku ylös.

Joo, slim fit on ihan makkarakuori ja itselläni tosiaan CT:n extra slim fit ja Uniqlon normifitti. Hyvää kamaa!

Ralph

  • Kisälli
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #367 : 12.10.14 - klo:15:11 »
Nyt ku noi Uniqlon kunnolliset lampaanvillaneuleet on valikoimassa, niin mites ne koot meni? Onko M TTS, vai pienempää tilalle? Mitat 184/74. M:llä varmaan mennään?

Uniqlon sweatit M-kokona on kyllä passeli.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #368 : 12.10.14 - klo:15:49 »
Mitoitus on hoikka, erityisesti kaula-aukossa, eikä jousta kovasti. Jos vatsaa tai lihasta on tuhdisti, paras ottaa suurempi koko.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #369 : 12.10.14 - klo:16:49 »
Jos DPD osaa hommansa toisella yrittämällä mulle ois pari M-kokosta tulossa huomiseksi, oon tosin lyhyempi ja läskimpi.

[spoiler]Olen realisti ja oletan että saan rätit tsägällä torstaiks[/spoiler]
Larppaus sallittu

Jason

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #370 : 13.10.14 - klo:19:42 »
Ralph: olen itse 184/75. Olen ostanut Uniqlon paidat muuten pitkälti koossa M, mutta ohuet extra fine merinovillaneuleet koossa S. Istuvat itsellä hieman paremmin tiukempana, materiaali joustaa hyvin.

"Kunnollisista lampaanvillaneuleista" ei kokemusta, enkä ihan varma mitä tarkoitat (noissa lambswool blend tuotteissahan on 30% keinokuitua, jos moinen häiritsee).

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #371 : 13.10.14 - klo:22:31 »
Olkoonkin 30%, hyviä ne silti on. Raglan-hihat ja lämpimiä. Hinta vastaa laatua.

Hidas

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 408
  • poco ritardando
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #372 : 13.10.14 - klo:23:18 »
Kertokaa toki sitten istuvuuskokemukset noista neuleista Suavo ja Ralph. Kiinnostaa!

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #373 : 14.10.14 - klo:01:15 »
Olipas surkeasti kokoja ja värejä hyllyssä yhtään erikoisemmissa tuotteissa Marais'n Uniqlossa. Lähes pelkkää S ja XS kamaa ja jokunen XL.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #374 : 14.10.14 - klo:09:05 »
Tuli pari noita lampaanvillaneuleita, toinen kardikaanina ja toinen crewneckinä. S-koko toimii, materiaali on juuri sopivan tuhtia ja tuntuu mukavalta.