Kirjoittaja Aihe: Alennusvinkit  (Luettu 1048905 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #900 : 29.04.12 - klo:14:14 »
Kappas nuo eivät tulleet myymälässä vastaan. Katselin tosiaan sellaisia hippihousuja.

Mä käyn tänään palauttamassa yhdet housut. Mä tsekkaan noi sulle.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #901 : 29.04.12 - klo:16:00 »
Kappas nuo eivät tulleet myymälässä vastaan. Katselin tosiaan sellaisia hippihousuja.

Mä käyn tänään palauttamassa yhdet housut. Mä tsekkaan noi sulle.

Konda: jos sovitat housuja, kuulisin mielelläni minkälainen niiden mitoitus on verrattuna niihin samankokoisiin harmaisiin H&M:n flanelleihin.
Suositellaan täysraittiutta.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #902 : 29.04.12 - klo:16:39 »
Kokeilin noita ja onhan ne slimmit. Kai niistä saksimalla housut saisi, langanpäitä on jotenkin käsittämätön määrä.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #903 : 29.04.12 - klo:17:00 »
Pellava ei käytännössä veny, ennemminkin päinvastoin, joten kannattaa ostaa vähän löysä kuin tiukka.

HM:n mitoitus on perseestä, kävin juuri äsken katsomassa farkkuja ja tuuman sisällä voi mitta olla sama tai 1" leveämpi, joten ei kovin korkeat laatustandardit, mutta Sliq-malli on mielestäni hyvä farkku ja ostin sellaiset.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #904 : 29.04.12 - klo:17:06 »
Kappas nuo eivät tulleet myymälässä vastaan. Katselin tosiaan sellaisia hippihousuja.

Mä käyn tänään palauttamassa yhdet housut. Mä tsekkaan noi sulle.

Konda: jos sovitat housuja, kuulisin mielelläni minkälainen niiden mitoitus on verrattuna niihin samankokoisiin harmaisiin H&M:n flanelleihin.
Rooger. Lähen juurikin nyt sovittelemaan. Postailen myöhemmin tuloksia.

Edit: ja tuloksia.

- ei näy läpi ainakaan tummansinisestä
- väri on hyvä ja tasainen
- kooltaan hieman slim chinoja pienemmät, mutta ei paljon. Itselleni molemmissa menee koko 50, pellavahousut olisivat täydelliset koossa 51
- pellavahousujen vyätärö vastaa flanellien saman koon vyötäröä ja samoin pituus. Ovat pellavahousut muuten hieman kireÄmmÄt.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #905 : 29.04.12 - klo:18:10 »
^ Näin sivullisena on pakko nostaa kondalle hattua, kun jeesailet keikaritovereita. :-)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #906 : 29.04.12 - klo:18:13 »
- pellavahousujen vyätärö vastaa flanellien saman koon vyötäröä ja samoin pituus. Ovat pellavahousut muuten hieman kireÄmmÄt.

Kiitos raportista. Miten arvioisit pellavapöksyjen vyötärön korkeutta verrattuna saman kokoisiin flanelleihin?
Suositellaan täysraittiutta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Alennusvinkit
« Vastaus #907 : 29.04.12 - klo:18:32 »
Sama. Aivan kuin slimmit chinot. Tämä ulkomuistista - flanut olleet nyt jo kuukauden talvisäilössä.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #908 : 29.04.12 - klo:18:49 »
Tattista. Tilasin harmaabeiget flanellien tapaan koossa 54, joka on vyötäröltä aivan liian iso ja aivan liian pitkä mutta ei liian tiukka ja riittävän korkeavyötäröinen. Saa sitten harjoitella vyötärön kaventamista ja lahkeiden lyhentämistä. Saa nähdä, kuinka pahasti kalsarit paistavat läpi.

Taas on tainnut tulla Keikarin kautta ryntäys, kun siniset ovat nyt lopussa kaikissa koissa.
Suositellaan täysraittiutta.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #909 : 29.04.12 - klo:19:12 »
Kiitokset kondalle koodeista.

Shortsit, parit sukat, alehuivi ja kaksi perusteepaitaa menivät tilaukseen. Ja tyttärellekin jotain pientä.

Pasteur

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 503
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #910 : 29.04.12 - klo:19:14 »
Mutta muista, että se liivi on sitten huokea ja kestää minkä kestää. Eli älä osta sitä ainakaan laatunäkökulmasta.
No juu... jos nyt pellavaliiviä sattuisi puvun kanssa jossain juhlissa kerran vuodessakin pitämään, niin eiköhän siinä aika moneksi vuodeksi liivi ole. Ja kiitos koodien, hinta oli 18€ posteineen.

Treellä testasin HM:n liiviä tänään (en tuota tilaamaani, koska ei hyllystä löytynyt) ja todettakoon, että CT:n mitoitukseen verrattuna oli kireämpi 1-2cm vyötärön leveydeltä. Sama koko kuitenkin oli itselleni ok.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Alennusvinkit
« Vastaus #911 : 29.04.12 - klo:19:39 »
Arska toi 54 voi olla sulle aika hyvä

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #912 : 04.05.12 - klo:09:34 »

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #913 : 04.05.12 - klo:21:36 »
Konda ja muut H&M:n chinojen ystävät: eli nämä hinta-laatusuhteeltaan hyvät chinot tarkoittanevat näitä? http://www.hm.com/fi/product/92069?article=92069-I

Ajattelin ostaa tummansiniset – niiden kanssa taitaa olla vaikein mennä metsään.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #914 : 04.05.12 - klo:22:01 »
^ovat varmasti myös samaa laatua kuin tarkoittamani. Itse ostanut vain ja ainoastaan slimmilahkeista:
http://www.hm.com/fi/product/98053?article=98053-E#article=98053-E

Kannattaa käydä katsomassa, että normaalilahkeinen ei ole liian lepattava. Itse en niistä laihana kaverina piitannut.