Kirjoittaja Aihe: Alennusvinkit  (Luettu 1048707 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #585 : 23.01.12 - klo:10:58 »
^seuraatteko te todella aina Turon 2-kertaa vuodessa vaihtuvaa mallistoa, vai onko tämä yksittäisen vuonna nakki tehdyn huomion perusteella sanottua? Se on totta, että jos pyöreitä olkapäitä hakee, niin sellaisia en ainakana itse ole Turolla vielä nähnyt. Mutta esim Ortopin takeissa (samaa lafkaa kuin Turo, eri brändi) he tekevät ihan hyviä rotseja. Eivät kylläkään halpoja. Puvuissa en ole löytänyt valitettavaa. Olen omistanut 2 pukua, joista nyt 1 jäljellä. Kestänyt 3 vuotta epäsäännöllistä käyttöä (musta puku).

Itselläni uusin on Turon klubitakki FW11 mallistosta ja se on ihan hyvä. Kangas on kyllä vähän sellainen muovinen, mutta väritys takissa on hyvä. Olkapäät ovat melko topatut ja käsikanava hajosi. Muuten olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Olisinko ostanut täyteen hintaan? No... hmm.. en siihen hintaan mitä pyydetään. Mutta alelaarista kyl. Jos alelaarin hinta olisi ollut alle 100 €. Jännä kommentti sinänsä: olen tyytyväinen, vaikka kangas on muovinen ja takki hajonnutkin kertaalleen. No jostain syytä olen... tunneasia. En osaa tarkemmin sanoa miksi.

Toinen uusi on Oratopin FW11 takki. Se on loistava. Siis todellakin loistava.
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:11:00 kirjoittanut konda »

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #586 : 23.01.12 - klo:10:59 »
Yhdyn Dan-D:hen. Olen muutamia Turon hyvännäköisiä takkeja sovittanut ja kaikissa muodostui ongelmaksi muodoton leikkaus. Näissä jopa hartiat olivat kunnossa, mutta kun takissa ei ole yhtään droppia, niin ei siinä hienokaan kuosi ja kevyet hartiat auta.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #587 : 23.01.12 - klo:11:02 »
^kyllä tämä on kieltämättä ongelma joillekin vartaloille, esim omalle riisitikulleni. Ei istu kuin hansikas vaikka pienentäisi kokoja. Turo leikkaa käsittääkseni kaikki samaan muottiin sellaiseksi unisex t-paita tyyliseksi laatikoksi. Esim oma klubitakki kävi tämän vuoksi Kalliossa muokkauksessa.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #588 : 23.01.12 - klo:11:44 »
Itselläni uusin on Turon klubitakki FW11 mallistosta ja se on ihan hyvä. Kangas on kyllä vähän sellainen muovinen, mutta väritys takissa on hyvä. Olkapäät ovat melko topatut ja käsikanava hajosi. Muuten olen kyllä ollut ihan tyytyväinen.

^kyllä tämä on kieltämättä ongelma joillekin vartaloille, esim omalle riisitikulleni. Ei istu kuin hansikas vaikka pienentäisi kokoja. Turo leikkaa käsittääkseni kaikki samaan muottiin sellaiseksi unisex t-paita tyyliseksi laatikoksi. Esim oma klubitakki kävi tämän vuoksi Kalliossa muokkauksessa.

Konda, yllä olevien lainausten perusteella ihmettelen suuresti Turo-myönteistä mielipidettäsi. Itse en pitäisi  - siis lähtökohtaisesti - edes ilmaista vaatekappaletta hyvänä, jos sen ainoa hyvä ominaisuus olisi väri.

Ehkä jollekin vartalotyypille Turo sopii, mutta minä en kuulu siihen joukkoon. Lisäksi Turo onnistuu pilaamaan joitain sinänsä hyvältä näyttäviä vaatekappaleita täysin käsittämättömillä materiaalivalinnoilla, esimerkiksi kevyt ja kesäinen pellavatakki täydellä polyestervuorilla. Tähän pitää vielä lisätä se tosiasia, että samaan hintaan ja halvemmallakin saa laadukkaampaa tavaraa muualta. Näihin syihin vedoten en näe tarpeelliseksi kohottaa Turoa edes harkittavien vaihtoehtojen joukkoon.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #589 : 23.01.12 - klo:11:49 »
Jostain syystä vaan tykkään siitä takista. En tiedä miksi.. kuten sanoin; tunneasia.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #590 : 23.01.12 - klo:11:52 »
^ Niinpä, mutta noin muuten vastasit mielestäni jo itse melko kattavasti kysymykseesi, miksi Turoa karsastetaan.
Suositellaan täysraittiutta.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #591 : 23.01.12 - klo:11:54 »
En tiedä, onko tämä jo kerrottu, mutta Country Attirelta saa 10% alennusta kaikista Barbourin tuotteista koodilla BAR2012. En osaa sanoa, kauanko koodi on voimassa.
Suositellaan täysraittiutta.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #592 : 23.01.12 - klo:13:02 »

Uncle Criminal

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #593 : 23.01.12 - klo:14:39 »
Mr.Porterissa final sale, alennukset jopa 80%. Toki aika vähän yhtään mitään jäljellä, mutta esim. L-koossa vielä ihan hyviäkin juttuja. Be quick.

Perkeles kun en aamulla ehtinyt tsekata sähköpostia. Yksi takki oli kiikarissa, mutta eipä ole enää.

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #594 : 23.01.12 - klo:16:03 »
Ollaan rajusti aihealueen ulkopuolella, mutta menköön. Onko kukaan katsastanut Turon Red Label -brändin alla kulkevia tuotteita? Mielestäni ne ovat leikkaukseltaan oikeinkin ajanmukaisia eli kapeita ja sopivalla dropilla. Ks. sarjasta olen itsekin yhden puvun ja yhden irtotakin ostanut ja olen ollut niihin täysin tyytyväinen. Itselleni ei takin rakenteella ole suurta itseisarvoa, varsinkaan tässä hintaryhmässä.

Perusturoista ei kyllä lauluja kirjoiteta, ainakaan semmoisia mukavia.

sammye

  • Vieras
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #595 : 23.01.12 - klo:16:17 »
Mr. Porterilla erittäin hyvät alennukset. Tilasin itselleni mm. 4 kpl Brooks Brothersin button down kauluspaitoja!

Turon Red Labelin tuotteista sen verran, että omistan yhden päällystakin. Mielestäni ajaa asiansa oikein hyvin ( ostettu -75% ovh:sta).

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #596 : 23.01.12 - klo:16:42 »
Turon Red Labelin tuotteista sen verran, että omistan yhden päällystakin. Mielestäni ajaa asiansa oikein hyvin ( ostettu -75% ovh:sta).

Kuin myös. Slimmi ja nätisti leikattu. Ei valittamista.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #597 : 23.01.12 - klo:16:47 »
Ollaan rajusti aihealueen ulkopuolella, mutta menköön. Onko kukaan katsastanut Turon Red Label -brändin alla kulkevia tuotteita? Mielestäni ne ovat leikkaukseltaan oikeinkin ajanmukaisia eli kapeita ja sopivalla dropilla. Ks. sarjasta olen itsekin yhden puvun ja yhden irtotakin ostanut ja olen ollut niihin täysin tyytyväinen. Itselleni ei takin rakenteella ole suurta itseisarvoa, varsinkaan tässä hintaryhmässä.

Perusturoista ei kyllä lauluja kirjoiteta, ainakaan semmoisia mukavia.

Yksi red labelin musta puku löytyy hyllystä. Red labelissä löytyy joitakin ihan hauskan näköisiä virityksiä, mutta tuo melko moderni ja muodin mukainen tyyli jakaa varmasti mielipiteitä. Joitakin ihan kivoja vaatekappaleita sieltä saattaa löytyäkin, mutta nämä on yleensä onnistu pilaamaan juurikin noilla aiemmin mainituilla materiaalivalinnoilla. Puvuilla on hintaa se 500e, mutta materiaalina on yleensä polyesteri, mikä tuntuu täysin anteeksiantamattomalta tuossa hintaluokassa.

hsaarinen

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #598 : 23.01.12 - klo:18:24 »
House of Fraserissa näkyy olevan ale myös.

Riki Sorsan veli

  • Vieras