Kirjoittaja Aihe: Alennusvinkit  (Luettu 1049133 kertaa)

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1425 : 13.01.13 - klo:12:28 »
Threedifferentillä pikkuvikaisia Bogliolin pukuja, löytyy myös koossa 46 (huom konda!)
http://www.threedifferent.it/shopping-online/boglioli?mar_id=386&genere=1&cat_id=0&scat_id=0&collezione=0&ext_id=0

Nyt jää minulta varmaan jotain oleellista huomioimatta mutta miten noihin pääsee käsiksi kun sivujen kielen asettaa englanniksi? Kyllähän noita selaa mutta kiinnostaisi tietää mitä pikkuvikoja missäkin on.

Oikee yläkulma. Resetoi tosin haun eli joudut kirjottaa bogliolin uusiks.
« Viimeksi muokattu: 13.01.13 - klo:12:30 kirjoittanut vapa »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1426 : 13.01.13 - klo:12:31 »
Ja nyt löysin. Ne ovat ihan omana ryhmänään nuo vialliset.
« Viimeksi muokattu: 13.01.13 - klo:12:33 kirjoittanut Co-re »

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1427 : 13.01.13 - klo:12:38 »
Nämähän oli jo esillä pari viikkoa sitten, jolloin valikoima oli paljon parempi. Toivottavasti jotain vielä löytyy.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1428 : 13.01.13 - klo:12:39 »
^No olisihan tuolla vielä kaikenlaista jos olisi yhtään tarvetta

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1429 : 13.01.13 - klo:12:50 »
Threedifferentillä pikkuvikaisia Bogliolin pukuja, löytyy myös koossa 46 (huom konda!)
http://www.threedifferent.it/shopping-online/boglioli?mar_id=386&genere=1&cat_id=0&scat_id=0&collezione=0&ext_id=0

Joo mä olen katsellut noita. Valitettavasti on vain tällaisia todella insta fail kolmenappisia. Seuraava takki lähtee keväällä Sauman uudesta SS13 Cavaliere valikoimasta.


Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1430 : 13.01.13 - klo:12:53 »
3-roll-2 ftw.

Näitä pukuja ei mun mielestä ollu pari viikkoa sitten, eli ovat uutta erää.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1431 : 13.01.13 - klo:12:53 »
Nuo kuvat on kyllä valitettavan kehnoja. Ei nyt ihan YOOX-tasoa mutta ei kauas jää.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1432 : 13.01.13 - klo:12:57 »
Näitä laittamiani jos Juha tarkoitat niin näitä on ollut ainakin 46 koossa melkein vain ja ainoastaan. On rolli mikä hyvänsä niin tuon kuvan perusteella toi on mulle 3B. Jos on alla olevan mukainen niin toimii.

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1433 : 13.01.13 - klo:13:03 »
Tarkotin niitä pikkuvikaisia Boglioleja, joista ekan erän missasin niin, että 46:ia ei ollu yhtään jäljellä. Nyt oli kolme pukua. Eli muissakin koissa varmaan löytyy jotain uutta.

Mun kokemuksen mukaan kuvasta ei voi rollia päätellä jos takki ei ole mallin päällä, ja ainahan sen voi prässätä uusiks, rakenteettomissa jopa helpommin kuin ei-.

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1434 : 13.01.13 - klo:13:08 »
Threedifferentillä pikkuvikaisia Bogliolin pukuja, löytyy myös koossa 46 (huom konda!)
http://www.threedifferent.it/shopping-online/boglioli?mar_id=386&genere=1&cat_id=0&scat_id=0&collezione=0&ext_id=0

Joo mä olen katsellut noita. Valitettavasti on vain tällaisia todella insta fail kolmenappisia. Seuraava takki lähtee keväällä Sauman uudesta SS13 Cavaliere valikoimasta.


Voi prkl, sinä se jaksat valittaa tästä. Nämä ovat 3-roll-2, kuvissa on vain kaikki napit napitettuja. Itse ostin näitä ja rolli toimii hyvin.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1435 : 13.01.13 - klo:13:19 »
Millaisia vikoja teillä oli noissa? Tuollahan lukee, että kuvissa pitäisi olla merkittynä virheet mutta ei nyt kyllä ne merkitkään osu silmääni.

Gene

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 200
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1436 : 13.01.13 - klo:13:32 »
En oo ite Boglioleja threedifferentistä tai netistä muutenkaan ostanut, mutta oranssillahan noi virheiden paikat on tuolla kuviin merkitty eikä ainakaan itselläni tuottanut niitä mitään vaikeuksia löytää. Ja joo, kondan jutut instafaileista kolminappisista Boglioleista on kuultu jo aika moneen kertaan ja ainakin omien Bogliolien kohdalla ne puheet on ehtaa hevonkukkua, hyvin rollaa kakkosbuttoniin. Näppäriä rentoja perusrotsejahan noi on.

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1438 : 13.01.13 - klo:13:37 »
En oo ite Boglioleja threedifferentistä tai netistä muutenkaan ostanut, mutta oranssillahan noi virheiden paikat on tuolla kuviin merkitty eikä ainakaan itselläni tuottanut niitä mitään vaikeuksia löytää. Ja joo, kondan jutut instafaileista kolminappisista Boglioleista on kuultu jo aika moneen kertaan ja ainakin omien Bogliolien kohdalla ne puheet on ehtaa hevonkukkua, hyvin rollaa kakkosbuttoniin. Näppäriä rentoja perusrotsejahan noi on.

Sekin syy selvisi, eli sieltä defected alta tulee kaikki alehintaiset Bogliolit ja kun napsautan kokoni 48 sieltä valikosta, katoaa kaikki vialliset koska juuri tuota kokoa ei ole ja minä jään katselemaan virheettömiä vaatteita vaikka luulin olevani virheellisten listausta ihmettelemässä.

Jal

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 226
    • Profiili
Vs: Alennusvinkit
« Vastaus #1439 : 13.01.13 - klo:13:48 »
Nämähän oli jo esillä pari viikkoa sitten, jolloin valikoima oli paljon parempi. Toivottavasti jotain vielä löytyy.

Nuo puvut ilmestyivät pe-la aikana. Noita irtotakkeja oli tuola joulun jälkeen.