Kirjoittaja Aihe: Velmuiluketju  (Luettu 1700652 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3480 : 17.12.13 - klo:09:45 »
En ole käynyt täällä aikoihin ja törmään tällaiseen oksettavaan paskaan. Ei taida olla jatkossakaan tarvetta vierailla.

Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

LOL

villevh

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3481 : 17.12.13 - klo:10:01 »
Kiitos ivy ja Erik, ei tartte mun taas alkaa 'kitisemään ja vinkumaan'.

Mats

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 395
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3482 : 17.12.13 - klo:10:08 »
Tutkittu juttu.

Lainaus
Tutkimuksessa saatiin kuitenkin selvitettyä, että keski-ikä alkaa nyt 53-vuotiaana. Keski-iän merkkeinä pidettiin esimerkiksi sitä, että ihminen alkaa valita vaatteensa niiden mukavuuden, ei tyylikkyyden, mukaan ja sitä, että karvankasvu vaikkapa nenässä, korvissa ja kulmakarvoissa lisääntyy.


http://www.talouselama.fi/uutiset/tutkimus+keskiika+alkaa+53vuotiaana++tassa+ovat+tunnusmerkit/a2221754

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3483 : 17.12.13 - klo:10:18 »
Kondan tapauksessa kyseessä on jatkuva tarkoitushakuinen perseily, ei voi moittia modejen reaktiota.
Kondan touhuista on kyllä tarkoitushakuisuus kaukana. Mutuilen, että konda on vähän semmonen koiramainen luonne. Välillä räksyttää, mutta viiden minsan päästä on jo sen unohtanut.

Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3484 : 17.12.13 - klo:10:22 »
En ole käynyt täällä aikoihin ja törmään tällaiseen oksettavaan paskaan. Ei taida olla jatkossakaan tarvetta vierailla.

Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

LOL

Mun nimi onki takaperin kiree.

Mut on tiettyjä eroja persekipeydessä, vrt. teikäläisen MTOP-palautteenvastaanotto.

Mitä taas tulee testoon niin mun salikaverin nimi on Raudo.


Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3485 : 17.12.13 - klo:10:27 »
Mut on tiettyjä eroja persekipeydessä, vrt. teikäläisen MTOP-palautteenvastaanotto.

Kova pelinkääntö!

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3486 : 17.12.13 - klo:12:56 »
Farmer Johnille kolmen päivän porttikielto. Syynä ei tuo kuva, vaan riidan haastaminen tilanteessa, johon itse on ainakin osittain syyllinen. Myös aiemmat hanskojen pudottelut on otettu huomioon.

Voi olla, että olen väärässä, mutta itse en tulkinnut kuvaa tai noita sitä seuraavia viestejä halventavina vaan ironisina. Toivottavasti näin myös on. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että kukin on itse vastuussa korjaamaan aiheuttamansa väärinkäsitykset, jos niitä itse harkitsemattomuudellaan aiheuttaa.

« Viimeksi muokattu: 17.12.13 - klo:13:01 kirjoittanut Lh »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3487 : 17.12.13 - klo:13:11 »


(tuo siis hyvällä!)

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3488 : 17.12.13 - klo:13:14 »
Ja nyt voitaisiin pysyä sitten ketjun aiheessa eli Velmuilussa. Mielensäpahoittamiset ja rotuopit muille foorumeille.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3489 : 17.12.13 - klo:13:15 »
En ole käynyt täällä aikoihin ja törmään tällaiseen oksettavaan paskaan. Ei taida olla jatkossakaan tarvetta vierailla.

Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

LOL

Pukit, kaalimaat, vartijat.

Synnittömät.

Ensimmäinen kivi.

(hey sister i'm a poet)
get your kicks on route six six six

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3490 : 17.12.13 - klo:13:16 »
...ja velmuilu jatkossa mielellään sillä tavalla, ettei menetetä lisää asiallisia ja substanssia tuottavia kirjoittajia muutaman halvan naurun hinnalla.


Mats

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 395
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3491 : 17.12.13 - klo:15:14 »
Joskus foorumilla on ollut puhetta kuuluuko MTOP-kuva klassisen vai katupuolen ketjuun. Nyt tietokone voisi päättää senkin asian.

Lainaus
Are you a hipster, surfer or biker? What is your urban tribe? Your computer may soon be able to tell. Computer scientists at the University of California, San Diego, are developing an algorithm that uses group pictures to determine to which of these groups, or urban tribes, you belong. So far, the algorithm is 48 percent accurate on average. That’s better than chance--which gets answers right only nine percent of the time--but researchers would like the algorithm perform at least as well as humans would.


http://www.jacobsschool.ucsd.edu/news/news_releases/release.sfe?id=1453

http://vision.ucsd.edu/project/urban-tribes



_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3492 : 19.12.13 - klo:17:06 »

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3493 : 19.12.13 - klo:20:45 »


Muodollisessa pukeutumisessa kauluksen ja solmion koko kannattaa sovittaa yhteen.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Velmuiluketju
« Vastaus #3494 : 19.12.13 - klo:20:57 »
Tuo solmun alapuolelta tuolla tavalla laakea solmumalli tuntuu myös olevan yllättävän suosittu nykyään.
Keep Calm and Carry On.