Kirjoittaja Aihe: László Vass  (Luettu 33032 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: László Vass
« Vastaus #45 : 14.04.12 - klo:16:03 »
Vassilta luonnistuu kaikki. Nyt ihmeessä mietintämyssy päälle ja täydellistä paria luomaan, kun kerran paikan päälle aiotte.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Re: László Vass
« Vastaus #46 : 18.04.12 - klo:14:24 »
On kuulemma remontissa juuri kun olet siellä ^^

Eivät vastaa sähköpostiini. Mistä olet kuullut rempasta?
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #47 : 19.04.12 - klo:14:16 »
No nyt tuli sähköpostitse vastaus, jossa toivottivat tervetulleeksi. Bespoke-tilaus menisi niin, että otetaan jalkojen mitat puolessa tunnissa, mutta kenkien valmistus kestää 4-6 viikkoa. Sitten pitäisi tulla uudestaan sovittamaan liikkeeseen! He eivät lähetä ensimmäistä paria postitse Suomeen, ennenkuin sovittamisella varmistetaan, että kengät ovat juuri sopivat ja asiakas on tyytyväinen.
 
Tämä tulee ongelmaksi minulle, koska en tiedä, milloin matkustaisin seuraavan kerran Budapestiin. Yritän kuitenkin käydä liikkeessä 2.5. ja kokeilla ainakin valmiita kenkiä.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

AK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 158
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #48 : 02.05.12 - klo:09:48 »
Tuli itsekin käytyä viikko sitten Budapestissä, joka on muuten todella kaunis kaupunki, ja tietysti Vassin liikkeessä. Varaa ei uusiin kenkiin tällä hetkellä ole, joten kävin vain fiilistelemässä tunnelmia, ihailemassa kenkiä ja sovittelemassa lestejä. Kun astuin liikkeeseen sattui herra Vass olemaan myös paikalla. Herra tervehti välittömästi kätellen ja kyseli mistä päin maailmaa olen ja millaiset kengät kiinnostavat. Hän ja pari myyjää ottivat minut kyllä hyvin vastaan ja asiakaspalvelu oli moitteetonta.

Kenkiä ihaillessa ja sovitellessa tuli mieleeni, että tuo 400 euron hinta noin upeasta käsintehdystä hyllykengästä on todella hyvä hinta. Vaikka ei kenkiä tullutkaan ostettua, selvisi ainakin mitkä lestit livenäkin silmää miellyttävät ja parhaiten jalkaan istuvat, jolloin oikean parin tilaaminen postitse helpottuu.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #49 : 03.05.12 - klo:01:40 »
Tulin juuri Unkarista; koska seurueemme pääkohde oli Pécs, ei tilaisuutta shoppailla Budapestissa (=Vassilla) pettymyksekseni tullut. Pécsin kenkäkauppoja tuli katseltua, mutta ostopäätöksiä ei syntynyt.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: László Vass
« Vastaus #50 : 31.05.12 - klo:21:58 »
Lyhyt lomareissu vaimon kanssa Budapestiin on buukattu lokakuulle. Itsehän ilahduin suuresti, kun parempi puolisko ehdotti itse Budapestia. Vassin liike on ehdoton vierailukohde ja kovasti polttelee kyllä säästää rahaa ostoliipaisinta varten.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: László Vass
« Vastaus #51 : 12.09.12 - klo:20:00 »
Vass on lisännyt sivustolleen koko läjän uusia malleja. Mukana on myös uusin K-lesti, joka on äärimmäisen suippo ja teräväkärkinen.

http://www.vass-cipo.hu/Eng/Modellek_00_UjModellek/Modell_00_121_Kicsi.html
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #52 : 12.09.12 - klo:20:53 »
Mikä Vassin lesti vastaa mun puikulaa, eli US B tai C tai UK D

mairaksinen

  • Vieras
Vs: László Vass
« Vastaus #53 : 12.09.12 - klo:21:07 »
Onhan konnan kengänmetsästys jo saaga, mutta en mä vinoilemaankaan lähde. Olen vain kovin tyytyväinen, että oma jalkani on varsin sopivainen moneen lestiin.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #54 : 13.09.12 - klo:13:15 »
Mikä Vassin lesti vastaa mun puikulaa, eli US B tai C tai UK D

Kysäise? Jotenkin olen sellaisen mielikuvan alaisena, että Vassilla on useita lestilevyksiä per lesti.
Kaikki villa tottelee rautaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #55 : 13.09.12 - klo:13:41 »
^ahaa mielenkiintoista. Täytynee mailailla.

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #56 : 14.09.12 - klo:15:42 »
Mikä Vassin lesti vastaa mun puikulaa, eli US B tai C tai UK D

Kysäise? Jotenkin olen sellaisen mielikuvan alaisena, että Vassilla on useita lestilevyksiä per lesti.

Tämmöinen tieto tuli esille kun omia popojani yritin tilailla, kysymykseni ei toki ollut juuri sama:
"they (VASS-shoes) work in F´-width, but with different kind of lasts."

"Because of the F-width VASS works with 8 kind of different lasts and fittings: from narrow (U-last) till wide (New Peter) last."

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: László Vass
« Vastaus #57 : 14.09.12 - klo:17:06 »
^Minulla on yksi pari New Peter -lestissä ja toinen F-lestissä. NP on selvästi tyköistuvampi kuin F-lesti, nyt en ymmärrä asiakaspalvelijan mailia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Pikkumake

  • Kisälli
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #58 : 14.09.12 - klo:19:30 »
No, viestissäni lukee "yritin", sillä lopetin tilauksen kyseisen henkilön huonon englanninkielen sekä heikonoloisen asiantuntevuuden takia. Ymmärsin että nämä kaikki ovat F-lestiä ja ikäänkuin alakategorioita. Hyvinkin mahdollista että tuossakin asiassa hänelle tuli virhe.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: László Vass
« Vastaus #59 : 14.09.12 - klo:19:35 »
Onkos se [email protected] oikea osoite?