Keikari > Etiketti

Cocktailtilaisuus

<< < (2/4) > >>

besbes:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22.10.10 - klo:20:03 ---Olen saanut kutsun cocktailtilaisuuteen ja olen hitusen epävarma etiketistä. Tilaisuus on kotona ja ehkä jossain määrin epämuodollinen - sarjaa "parempaa kuin arkena" - joten arvon puvun ja blazer & flanellit -yhdistelmän välillä. Kaulaan tulee todennäköisimmin rusetti.

--- Lainaus päättyy ---

Etsin vinkkejä cocktailtilaisuuteen (olen päätymässä samettipukuun, ehkä) ja päädyin tähän keskusteluun. Mitä lopulta laitoit päälle? Osuiko valintasi oikeaan?

Jussi:

--- Lainaus käyttäjältä: besbes - 08.03.11 - klo:16:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22.10.10 - klo:20:03 ---Olen saanut kutsun cocktailtilaisuuteen ja olen hitusen epävarma etiketistä. Tilaisuus on kotona ja ehkä jossain määrin epämuodollinen - sarjaa "parempaa kuin arkena" - joten arvon puvun ja blazer & flanellit -yhdistelmän välillä. Kaulaan tulee todennäköisimmin rusetti.

--- Lainaus päättyy ---

Etsin vinkkejä cocktailtilaisuuteen (olen päätymässä samettipukuun, ehkä) ja päädyin tähän keskusteluun. Mitä lopulta laitoit päälle? Osuiko valintasi oikeaan?

--- Lainaus päättyy ---

Laivastonsinisen takin, harmaat flanellihousut, valkoisen paidan ja ruutukuvioisen, värikkään rusetin. Taskuliina valkoista pellavaa, kaksihuippuinen taite. Kenkinä mustat oxfordit. Koin valintani olevan oikea. Tällä hetkellä etsin tuontyyppiseen pakettiin kaveriksi night watch -tartaaniruutuisia housuja.

Jussi:

--- Lainaus käyttäjältä: Cdos - 08.03.11 - klo:18:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08.03.11 - klo:17:28 ---...night watch...
--- Lainaus päättyy ---

Black Watch?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, pahoittelut. Nimim. tänään lukenut liikaa populaarikulttuurista.

kapten GT:
Night Watch olisi oiva kuvio illan rientoihin.

i v y m a n:
Eikös Night Watch ollut Babylon5-sarjassa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta