Kirjoittaja Aihe: Brooks Brothers  (Luettu 64046 kertaa)

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #45 : 14.05.12 - klo:17:52 »
Tilasin viikonloppuna 25 % -alennuskoodilla aika läjän vaatetta. Koodi tuli ihan meilillä, pitää vain suostua ottamaan BB:ltä spämmiä vastaan, sitä nimittäin tulee, ja paljon.

Mr. Porterilla oli nykyistä parempi valikoima syksyllä tammikuussa, silloin alennusmyynneistä sai BB:n vaatteita aika hyvään hintaan.
« Viimeksi muokattu: 14.05.12 - klo:17:54 kirjoittanut T. Salama »

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #46 : 14.05.12 - klo:18:22 »
Ois pitäny kimpassa tilata! Täytyypä harkita sitä kirjautumista että sais alekoodia. Toisaalta tuo 50 % ale joistain paidoista juuri nyt ei ole paha jos ne postimaksut vaan ei olisi niin suolaiset.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #47 : 12.06.12 - klo:09:14 »
Onko BB:n paitojen Extra slim fit oikeasti slimmi, vai onko vain "amerikkalaisittain slimmi" (lue: läskien keskellä)? Miten heidän Extra Slim suhteutuu esim. schoffan extra slim fitiin (joka on aidosti slimmi) tai CT:n tailored fitiin (joka ei ole kovin slimmi)?
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #48 : 12.06.12 - klo:09:27 »
Ei ole kokemusta extra slim fitistä, mutta minulla on pari BB:n slim fittiä, ja ne ovat melko reiluja. Tuntuma on, että saa olla melko iso että brooksin regularia tulisi ostettua. Tyköistuvan slimmistä pitävälle BB: extra slim tuskin tuottaa tyydytystä.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Constant

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #49 : 12.06.12 - klo:10:04 »
Sporttipaidoissa extra slim ei ole turhan slimmi. Pukupaidoissa (dresshirt) extra slim toimii huomattavasti paremmin. Vertailukohtaa ei antamiisi vaihtoehtoihin valitettavasti ole. Toivottavasti edes jotain apua.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #50 : 13.06.12 - klo:16:40 »
Poistin itse uffista 7 eurolla BB Makersin lyhthihaisen ocbd:n.

Koko on 16-16½ ja veikkaan, että mitoitus on juuri tämä full cut
hartiat 48
kainalot 70 (:D)

Käynti ompelijalla edessä. Käytätkö, Ivy, omia Brooks makerseja ihan defaulttina vai oletko käyttänyt ompelijalla?

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #51 : 13.06.12 - klo:17:16 »

kainalot 70 (:D)

Käynti ompelijalla edessä. Käytätkö, Ivy, omia Brooks makerseja ihan defaulttina vai oletko käyttänyt ompelijalla?
Ivy jättää vain sheivaamatta.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #52 : 13.06.12 - klo:18:20 »
Mä käytin brooksin slim fittiä kavennuksessa, sen verran reilu oli tuokin. Toisaalta poistin just ebaystä pari supima cottonia just oikean kokoisella kauluksella ja hihalla, niin niitä ei oikeastaan tartte enää kaventaa.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #53 : 13.06.12 - klo:23:17 »
Käynti ompelijalla edessä. Käytätkö, Ivy, omia Brooks makerseja ihan defaulttina vai oletko käyttänyt ompelijalla?

Sekä että - Makerseissakin on leikkaus vaihdellut vuosien saatossaaika lailla. Osa paidoista on ollut slimmimpiä, joten olen jättänyt ne täysin värkkäämättä, muutamaa leveämpää olen kavennuttanut. Ja jotkut full cutit jättänyt kavennuttamatta - fiilispohja on ollut tähän eniten vaikuttava tekijä. Ja se, että käytän ocbd-paitoja pääsääntöisesti neuleen tai irtotakin alla, joten en ole hirveästi nähnyt pointti kavennuttaa. Kesäkäyttöön tarkoitetut, housujen päällä(kin) pidettävät paidat olen yleensä kavennuttanut. 
get your kicks on route six six six

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #54 : 14.06.12 - klo:09:18 »
Ensimmäinen BB matkalla jenkeistä... oli sen verran edullinen urheilutakki että uskalsi vielä kesken laihtumisen ottaa haltuun.

Silver line ja kamelinkarvainen beige. Saa nähdä miten istuu.

koneistaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #55 : 28.06.12 - klo:17:05 »
Hölmöyksissäni annoin Fedexin tullata, melko kallista huvia tuli.

Onko nyt niin, että jos hoitaa tullauksen itse, niin ei tule mitään ylimääräisiä kuluja tullimaksujen ja alv:n lisäksi? Eli Fedex ei siis veloita mitään "asiakirjojen käsittelymaksuja"?

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #56 : 28.06.12 - klo:19:42 »
Hölmöyksissäni annoin Fedexin tullata, melko kallista huvia tuli.

Onko nyt niin, että jos hoitaa tullauksen itse, niin ei tule mitään ylimääräisiä kuluja tullimaksujen ja alv:n lisäksi? Eli Fedex ei siis veloita mitään "asiakirjojen käsittelymaksuja"?
Kertokaa mullekin tämä pliis, tullisotien veteraanit!
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #57 : 28.06.12 - klo:21:17 »
^Sanoisin, että ei pidä veloittaa enää mitään ylimääräistä (tosin en ole Fedexillä töissä jotta voisin pistää pääni pantiksi). Rahdinhan olette jo maksaneet. Itse tullaaminen tarkoittaa käytännössä sitä, että Fedex toimittaa tavaran tullipostiin, jossa sen voi tullata/noutaa. Nykyään tullauksen voi kai tehdä netissäkin. Jos noutaminen ei onnistu, Itella voi toimittaa tullatun tavaran lähimpään postikonttoriin tai kotiin, tosin tuosta tulee epäilemättä jo lisäkuluja.

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #58 : 28.06.12 - klo:22:26 »
Itsellänikin on tulossa lähetys Bb:ltä ja siksi tänään tiedustelin noita kuluja, jos antaa FedExin hoitaa tullauksen. Veloittavat 2,5% tulli- ja veromaksuista, vähintään kuitenkin 10€. Tähän lisätään alv eli minimimaksu on 12,30€.

Asiasta toiseen, FedEx ei oikein vakuuta, pakettini on maannut Pariisissa jo toista vuorokautta. Samaan aikaan MrPorterin alesta tilaamani tavarat tulivat Dhl:n kuljettamina reitillä Lambeth -> Lontoo -> Leipzig -> Helsinki -> koti ajassa 16h!

No niin, tällä postauksella meni foorumipoikuus.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #59 : 28.06.12 - klo:22:29 »
Kyllä Fedexin tuoman paketin voi itse nettitullata kunhan soittaa sinne ja sopii homman. Sitten se lähtee taas liikkeelle tai sen voi itse noutaa Vantaalta.