Alennusmyynnit

Aloittaja dhilsu, 12.12.09 - klo:20:29

« edellinen - seuraava »

JMasa

Auktoriteetti
Sijainti: Ikaalinen
Kirjattu
Feressä tammikuun ajan Allen Edmondsin jalkineet -15%

350�,� -15% =297,5�,�

Eikös AE:n hinnat ole luokkaa 350�,� alkaen Feressä

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^Ai, nytkö löysit ne harmaat flanellihousut? Vieläköhän niitä jäi sinne?
Suositellaan täysraittiutta.

supera

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: JMasa - 28.12.09 - klo:22:42
Feressä tammikuun ajan Allen Edmondsin jalkineet -15%

350�,� -15% =297,5�,�

Eikös AE:n hinnat ole luokkaa 350�,� alkaen Feressä

Hintaluokka on tuo riippuen hieman mallista.

Ottaen huomioon palvelun jne on hinta kohdallaan. Jos ymmärsin oikein Erkan niin alennus koskee myös
tilattavia malleja.

Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Jälkiviisas

Legenda
Kirjattu
Onko kukaan löytänyt Solon alesta mitään mainitsemisen arvoista?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jälkiviisas - 14.01.10 - klo:15:45
Onko kukaan löytänyt Solon alesta mitään mainitsemisen arvoista?

Aina kun olen Solossa käynyt, olen todennut hinnat liian korkeiksi. Tämä myös alennusmyyntien aikaan. Sen sijaan Solon Xtra Outlet on aina erinomainen niin valikoimaltaan kuin hinnoiltaankin.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Calle

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 14.01.10 - klo:20:07
Aina kun olen Solossa käynyt, olen todennut hinnat liian korkeiksi. Tämä myös alennusmyyntien aikaan. Sen sijaan Solon Xtra Outlet on aina erinomainen niin valikoimaltaan kuin hinnoiltaankin.
Itse olen ostanut ja tulen vastedeskin ostamaan Solosta niin täyteen hintaan kuin alenkin aikana. Hinnat eivät ole mielestäni korkeat verrattuna eurooppalaisiin kivijalkamyymälöihin ja palvelu on aina erinomaista. Esim Canalin vyöt ovat aina olleet hintansa arvoisia.

Anton / Helsinki

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Aikaisemmin syksyllä löysin Solosta todella hyvännäköiset Tigerin flanellihousut (kuvaa tulee blogiin, kunhan saan niitä hieman kavennettua), hintaa jäi alen jälkeen 60-70�,�.
"Understatement Is Overrated"
http://antonhelsinki.blogspot.com/

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Kirjattu
Tämän olisi voinut lisätä tuonne linkit-osioonkin, mutta laitettakoon tänne. JoS A Banksin nettikaupan ale taitanee loppua huomenna (su) ja ihan hyvältä näyttävät nuo -70% alet esim cashmere-neuleista. En ole varma onnistuuko tilaaminen Suomeen, mutta tulipa nyt laitettua tämä tänne joka tapauksessa.
http://www.josbank.com/

DeLillo

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 24.01.10 - klo:05:12
Tämän olisi voinut lisätä tuonne linkit-osioonkin, mutta laitettakoon tänne. JoS A Banksin nettikaupan ale taitanee loppua huomenna (su) ja ihan hyvältä näyttävät nuo -70% alet esim cashmere-neuleista. En ole varma onnistuuko tilaaminen Suomeen, mutta tulipa nyt laitettua tämä tänne joka tapauksessa.
http://www.josbank.com/

Eipä onnistu tilaaminen: Currently, we are not able to ship orders internationally.

Lancester

*
Edistynyt
Kirjattu
Schoffasta sai paitoja -70% ja -50%. Kävin eilen lauantaina ja kokoja oli vielä hyvin jäljellä useastakin väristä, etenkin tuossa -50% kategoriassa. Itse otin kaksi.

Pchan

Legenda
Kirjattu
Helsingin Faconnablessa on remonttiale. Paljon -50% kamaa ja jonkin verran -70% kamaa. Eniten alennetut näyttivät olleen syksyn alesta yli jääneitä.

Tomba

*
Edistynyt
Kirjattu
Onko kukaan käynyt Minus-liikkeessä Fredalla? Kaikki tuotteet ainakin tämän viikon ilmeisesti -50%.

CyberDog

Auktoriteetti
Kirjattu
Kuopiossa Vaatturiliike - Ompelimo Pirjo Kokko tarjoaa Harris Tweed takkeja puoleen hintaan.