Kirjoittaja Aihe: Tattersall  (Luettu 8851 kertaa)

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Tattersall
« Vastaus #15 : 21.10.10 - klo:16:04 »
Yllättävää, itse kävin samassa liikkeessa noin kuukausi sitten ja se tuli aika kalliiksi, aika pitkälti erittäin oivan asiakaspalvelun vuoksi.
Great minds think alike - fools never differ.

DeLillo

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Tattersall
« Vastaus #16 : 22.10.10 - klo:17:12 »
Cordings ei tarjoa kuin yhtä hihan pituutta, ja hiha jää minulle kaksi tai kolme tuumaa liian lyhyeksi. Ei hyvä. Istuvuus on kuitenkin tärkeämpi kuin materiaali.

Pakko tyytyä CT:n country-paitoihin, jotka tarjoavat kyllä mukavasti vastinetta rahoille. Viimevuotinen malli oli aivan kelvoton, koska paidat jäivät kyljestä aivan liian lyhyeksi. Tänä vuonna tämä leikkausvirhe on korjattu.

henkkaa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 269
    • Profiili
Vs: Tattersall
« Vastaus #17 : 22.10.10 - klo:17:52 »
Cordings taitaa olla se ns. "autenttisin" valinta, mutta itse olen osittain kääntänyt katseeni muualle hiljattain tehdyn Lontoon matkan jälkeen. Olin kauan huumaillut Cordingsilla vierailusta ja vaikka oletinkin, että paidat ovat mitoitukseltaan isoja, olin päättänyt ostaa yhden. Päästyäni sitten kauppaan ja katselemaan paitoja, en saanut minkäänlaista palvelua henkilökunnalta ja kun itse vihdoin menin kysymään paitojen mitoituksesta ja mahdollisuudesta sovittaa, oli myyjä (vanhempi brittiherra) todella nihkeänä ja käytännössä kieltäytyi myymästä paitaa, koska "hukkuisin" siihen. Selitin, että paita tulee varmasti poikkeuksetta neuleen alle, hän vain kohautteli hartioitaan.

Käynnistä jäi (valitettavasti) paha maku suuhun ja paita jäi ostamatta.

Tämä tällaisena anekdoottina. Muuten paidat toki vaikuttivat erittäin asiallisilta ja materiaali pehmeältä ja melko paksulta.

VilleV

Luulen, että olemme vierailleet samassa liikkeessä: toukokuussa neuletta sovitellessani todennäköisesti juuri tuo vanhempi herrasmies ilmaisi mielipiteensä Cordingsin neuleiden telttamaisuudesta.

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: Tattersall
« Vastaus #18 : 01.12.10 - klo:09:48 »
 Roderick Charlesin valikoima netissä on kasvanut pariinkymmeneen tattersaliin ja alekin on käynnistynyt (3 paitaa £ 90). Paitojen laatu tosiaan hakkaaa mennen tullen esim CT:n paidat. Miinuksina edelleen vain yksi hihanpituus ja toimituskulut Suomeen (£ 20).