Kirjoittaja Aihe: Left Shoe Company  (Luettu 175129 kertaa)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #330 : 25.08.12 - klo:21:04 »
Pukumies voi joutua jänniin paikkoihin. Vaikka tumma liivipuku päällä suoraan asiakastilaisuudesta tehtaalle koe-erää valvomaan.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #331 : 25.08.12 - klo:21:42 »
Täytyy sanoa, että noihin AE:hin, Loakeihin, Herringeihin ja myös AS:iin verrattuna se Ecco maalatulla kivilattialla 8 h seisten on todennäköisimmin useimmiten vieläkin paras. Leftistä siihen ei noiden muidekaan mukana ole.

Kuulun tähän vientiteollisuuden kulta-aikojen uljaiden työmuurahaisten joukkoon. Vuosikymmen sitten minulla oli sekä One Worldin että Star Alliancen kultakortit samanaikaisesti. Singaporessa teetetty puku päällä ja Leftit jalassa. Messukenkinä Johnston and Murphyt. Tuolloisen tietämyksen mukaisesti vain mukavuus ratkaisi. Eccokin olisi käynyt, mutta minulle nuo olivat sopivampia. Tämä on sinänsä jännä aihe, mikä on kengän laatukriteeri? Käytettävyys vai nahan teoreettinen laatu? Mitä vikaa corrected grain jos siitä tehdyt kengät ovat käytössä parhaat ja kestävät vuosia kovaa käyttöä? Ei mitään, kai?

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #332 : 25.08.12 - klo:21:46 »
Täytyy sanoa, että noihin AE:hin, Loakeihin, Herringeihin ja myös AS:iin verrattuna se Ecco maalatulla kivilattialla 8 h seisten on todennäköisimmin useimmiten vieläkin paras. Leftistä siihen ei noiden muidekaan mukana ole.

Kuulun tähän vientiteollisuuden kulta-aikojen uljaiden työmuurahaisten joukkoon. Vuosikymmen sitten minulla oli sekä One Worldin että Star Alliancen kultakortit samanaikaisesti. Singaporessa teetetty puku päällä ja Leftit jalassa. Messukenkinä Johnston and Murphyt. Tuolloisen tietämyksen mukaisesti vain mukavuus ratkaisi. Eccokin olisi käynyt, mutta minulle nuo olivat sopivampia. Tämä on sinänsä jännä aihe, mikä on kengän laatukriteeri? Käytettävyys vai nahan teoreettinen laatu? Mitä vikaa corrected grain jos siitä tehdyt kengät ovat käytössä parhaat ja kestävät vuosia kovaa käyttöä? Ei mitään, kai?
Kenkä on laadukas, jos se vastaa käyttäjän tarpeita.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #333 : 25.08.12 - klo:21:55 »
Eccojen nerokkuus on aliarvostettu, koska niiden päälysmateriaalit eivät ole ihan huippua ja muotoilu yleensä huonoa. Jos pitää kävellä vaihtelevassa maastossa (hiekka-, sora- ja asfalttitietä), niin Eccojen pohjamateriaali on lyömätön. Lisäksi kengän keveys ja joustavuus jalassa tekee ne mukaviksi. Ihminen voi pitää koko ikänsä Eccoja ja muita halpakenkiä, eikä koskaan tule mitään jalkaongelmia, joten teknisessä mielessän näissä kengissä ei ole mitään vikaa/puutetta.

JS

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #334 : 25.08.12 - klo:22:03 »
Koska sitä ei ole laitettu satiirin muotoon tahallisesti, mikä kuvaa tätä propagandamaista jornalismin maailmaa, mitä joudumme kestämään. Tuollaista artikkelia tulee, täytyy ja saa kritisoida ja tuollaisilta toimittajilta tulisi ottaa oikeus vapaaseen kirjoittamiseen pois määräajaksi. Maailmassa on tarpeeksi paskaa ilman tuollaista hölynpölyä.

Amen! Ja tuo pätee ei vain yrityspuffeihin vaan ylipäätänsä uutisointiin. En tiedä, onko aina ollut näin, mutta ainakin nykyään kirjoitetaan tuskastuttavan paljon "uutisia", joissa toimittaja ei ole viitsinyt nähdä lainkaan vaivaa laadun eteen. Esim. talousjulkaisussa kirjoitetaan otsikolla "Onko Suomessa asuntokuplaa?" ja sitten asiantuntijalausunto pyydetään asunnonvälittäjältä! (jos täällä on asunnonvälittäjiä, niin tämä ei ole tarkoitettu teitä vastaan vaan laiskoja toimittajia)

edit: konda, tarkoitin siis, että alkuperäisessä kommentissani lehtijuttuun liittyen minä olin pukenut (tai ainakin yrittänyt) kritiikkini satiirisessa muodossa. Lehtijuttuhan tosiaan on, kuten sanoit, selvästi tehty täysin vakavissaan, vaikka lopputulos onkin huvittava.
« Viimeksi muokattu: 25.08.12 - klo:22:08 kirjoittanut JS »

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #335 : 25.08.12 - klo:22:08 »
^^^ Star Aliens Gold aikanaan 7 lihavaa vuotta putkeen ja samanaikaisesti One World Silver/Gold/Platinum. Vuosien jälkeen inhoan edelleen lentokenttiä.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #336 : 25.08.12 - klo:22:17 »
^^^ Star Aliens Gold aikanaan 7 lihavaa vuotta putkeen ja samanaikaisesti One World Silver/Gold/Platinum. Vuosien jälkeen inhoan edelleen lentokenttiä.

I hear you! Tuli gt jos toinenkin tympääntyneisyyttään kumottua frankun/bangkokin jne. kenttien loungeissa jatko- tai kotiinlentoa odotellessa.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #337 : 25.08.12 - klo:22:19 »
^ Luonnollisesti. Eihän täysin selvin päin voi lentää. Standardisetti oli juoma, savuke ja luettavaa. Silloin loungeissa sai vielä sivistyneesti polttaa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #338 : 26.08.12 - klo:04:04 »
Täytyy sanoa, että noihin AE:hin, Loakeihin, Herringeihin ja myös AS:iin verrattuna se Ecco maalatulla kivilattialla 8 h seisten on todennäköisimmin useimmiten vieläkin paras. Leftistä siihen ei noiden muidekaan mukana ole.

Kuulun tähän vientiteollisuuden kulta-aikojen uljaiden työmuurahaisten joukkoon. Vuosikymmen sitten minulla oli sekä One Worldin että Star Alliancen kultakortit samanaikaisesti. Singaporessa teetetty puku päällä ja Leftit jalassa. Messukenkinä Johnston and Murphyt. Tuolloisen tietämyksen mukaisesti vain mukavuus ratkaisi. Eccokin olisi käynyt, mutta minulle nuo olivat sopivampia. Tämä on sinänsä jännä aihe, mikä on kengän laatukriteeri? Käytettävyys vai nahan teoreettinen laatu? Mitä vikaa corrected grain jos siitä tehdyt kengät ovat käytössä parhaat ja kestävät vuosia kovaa käyttöä? Ei mitään, kai?
Kenkä on laadukas, jos se vastaa käyttäjän tarpeita.

Ei. Kenkä voi olla tuolloin hyvä. Laadukkuus on eri asia.
Kaikki villa tottelee rautaa.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #339 : 26.08.12 - klo:07:00 »
Täytyy sanoa, että noihin AE:hin, Loakeihin, Herringeihin ja myös AS:iin verrattuna se Ecco maalatulla kivilattialla 8 h seisten on todennäköisimmin useimmiten vieläkin paras. Leftistä siihen ei noiden muidekaan mukana ole.

Kuulun tähän vientiteollisuuden kulta-aikojen uljaiden työmuurahaisten joukkoon. Vuosikymmen sitten minulla oli sekä One Worldin että Star Alliancen kultakortit samanaikaisesti. Singaporessa teetetty puku päällä ja Leftit jalassa. Messukenkinä Johnston and Murphyt. Tuolloisen tietämyksen mukaisesti vain mukavuus ratkaisi. Eccokin olisi käynyt, mutta minulle nuo olivat sopivampia. Tämä on sinänsä jännä aihe, mikä on kengän laatukriteeri? Käytettävyys vai nahan teoreettinen laatu? Mitä vikaa corrected grain jos siitä tehdyt kengät ovat käytössä parhaat ja kestävät vuosia kovaa käyttöä? Ei mitään, kai?
Kenkä on laadukas, jos se vastaa käyttäjän tarpeita.

Ei. Kenkä voi olla tuolloin hyvä. Laadukkuus on eri asia.

Ei ole.

J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #340 : 26.08.12 - klo:12:45 »

Ei. Kenkä voi olla tuolloin hyvä. Laadukkuus on eri asia.

Ei ole.

Pakko kai se on uskoa, kun en löydä mitään (aukkoa) argumentaatiostasi.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #341 : 26.08.12 - klo:15:09 »

Ei. Kenkä voi olla tuolloin hyvä. Laadukkuus on eri asia.

Ei ole.

Pakko kai se on uskoa, kun en löydä mitään (aukkoa) argumentaatiostasi.

Tähän mennessä on esitetty tasan nolla argumenttia, mutta pakko kai se on sinua uskoa kun en löydä mitään (aukkoa) argumentaatiostasi.
« Viimeksi muokattu: 26.08.12 - klo:15:24 kirjoittanut vapa »

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #342 : 26.08.12 - klo:15:58 »
No, minulle on siis käynyt niin, että olen nähnyt valon ja pidän A&E:n, C&J:n ja Sebagon kenkiäni mieluummin kuin noita Leftejä. Leftit ovat nykyisin varalla, jos joudun jonnekin öljykentälle tai kaivokseen puku päällä. Vapaa aikana tiiviisti Docksidesit, Dessut tai tennarit.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

JS

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #343 : 27.08.12 - klo:16:39 »
^ Juu, hyvä olla ainakin yksi "any time, anywhere" -pari varoilla. :)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #344 : 20.09.12 - klo:12:20 »
Lainaus:

"The Left Shoe Company ja Harley-Davidson of Helsinki
toivottavat Sinut lämpimästi tervetulleeksi
uuden The Duncan – Highway Edition -mallin lanseeraustilaisuuteen"


I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.