Keikari > Asut ja pukineet

Left Shoe Company

<< < (33/74) > >>

Pchan:

--- Lainaus käyttäjältä: DeLillo - 17.10.11 - klo:16:06 ---S-postiin tuli Leftin mainos, oikein limited edition:

--- Lainaus päättyy ---

Klassinen temppu: Lisätään miesten siisteihin vaatteisiin jotain urheiluun viittaavaa. Punaiset mokkakengät eivät olekaan enää seksuaalisesti epäilyttävät, kun niissä lukee Hifki!

^Tuota en tuumannutkaan, mutta suomalaiset perusjampat tuntien tämä on taatusti totta.

barcelona:
Lefti näköjään tuonut toisenkin lestin GW kenkiinsä. Lesti tuttu aikaisemmista malleista, eli näistä poistettu tämä keskustelua herättänyt "pullonokkadelfiini" efekti. Lesti edelleen hiukan muodottomampi kuin esim Churchin vastaavissa. Lesti viellä aika suora ylhäältä katsottuna. Lisäksi kengän kärki Leftille tunnusomaisesti hiukan kulmikas. Pidän oikeastaan hyvänä tuota kärjen muotoilua koska se aika tunnusomainen Leftille. Harmi että nämä uudet mallit eivät miellytä leikkauksiltaan itseäni, olisin jopa voinut yhden parin tilata testimielessä. Uuden nahkan laadusta ei käyttökokemusta, joten sekin olisi kiva testata. Odotellaan jos seuraava mallisto olisi sellainen joka miellyttäisi omaa makuani, niin voin toimia foorumin koekaniinina ja raportoida kokemuksista. En oikeastaan piittaa tuosta onko kenkä hintansa väärti niin kauan kun pääsen niitä vertaamaan esim. Churchin kenkiin, koska näistä tältä syksyltä käyttökokemusta. Onhan sitä tullut tyhmempiäkin hankintoja tehtyä :)

konda:
^jos ei yhtään harmita toimia esiinvetojätkänä niin ihan mieluusti otetaan kommentteja positiivisista muutoksista, varsinkin nahan suhteen.

danius:
Otanpa osaa keskusteluun foorumin pitkäaikaisena lukijana mutta tuoreena jäsenenä. Sain leftille lahjakortin jolla hankin pari kuukautta sitten kengät. Tunsin epäilyä leftiä kohtaan, mutta liikkeessä vieraillessani mallit näyttivät paremmilta kuin verkkosivuilla. Valitsin vasikan nahkaa olevan mahongin värisen parin. Jalkineet ovat olleet käytössäni kuukauden. Kengillä on hyvä kävellä ja ne ovat mukavat jalassa. Yleensä oikean jalan kenkä ei istu minulle samoin kuin vasemman. Nyt en huomaa tympeää ahtautta jota valmiskengät oikeassa jalassani niin usein aiheuttavat. Ulkonäköön olen ollut tyytyväinen ja nahka vaikuttaa laadukkaalta, ei hämähäkinseittejä tms. näkyvissä. Toki näin lyhyellä käytöllä on mahdotonta sanoa miten kenkä kestää. Ihan tyytyväinen olen pariin ollut, tietty hinta oli turhan kova. Ilman lahjakorttia kenkiä tuskin olisin hankkinut. Pienenä hauskana yksityiskohtana mainittakoon, että oikean kengän sisään tuli kaiverrus johon sai itse valita tekstin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta