Kirjoittaja Aihe: Pukeutuminen elokuvissa  (Luettu 79221 kertaa)

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #30 : 26.11.10 - klo:15:32 »
Leffa menetteli kyllä muuten, mutta Jamie Foxx oli mielestäni täysin väärä valinta Tubbsin osaan. Pelkkää monotonista patsastelua ja pullistelua. Philip Michael Thomas oli sentään aikanaan ihan lystikäs ja kevensi sarjan ilmapiiriä mukavasti. Colin Farrell oli roolissaan selvästi parempi, mutta ei silti mikään täysosuma.


i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #31 : 26.11.10 - klo:17:47 »
Tulihan niitä näkökantoja! Pitääpä katso uudelleen.
get your kicks on route six six six

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #32 : 26.11.10 - klo:23:58 »
Miami Vice elokuva on toinen elokuva jonka olen jättänyt kesken. Sitä toista en ihan heti edes muista. Ilmeisesti en pysty havaitsemaan sellaisia nyansseja kuin toiset ihmiset, sillä nyt kun palauttelen mieleeni sitä kammottavaa leikkausta ja vielä huonompaa näyttelemistä niin katsoisin ennemmin uudelleen Surf Nazis Must Dien kuin Miami Vicen.

TV-sarja oli sentään legendaarinen ja ensimmäiset pari kautta jopa katsottavissa "vakavalla naamalla".

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #33 : 27.11.10 - klo:11:45 »
Miami Vice on TV-sarjahan on siitä hassu, että silloin aikanaan se oli kovinta hottia, mutta 90-luvun uusintakierroksella hirveetä skeidaa. Nyt sitten 2000-luvulla sarja on alkanut näyttää taas hyvältä.

Elokuvasta en varmaan ilman laittomia päihteitä löydä tuollaisia kerroksia.
Edelleen se tuntuu vain visuaalisuus edellä menevältä Mannin uran notkahdukselta.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #34 : 27.11.10 - klo:20:10 »
Miami Vice oli toinen ja S.W.A.T. oli toinen. Ne kaksi elokuvaa jotka olen jättänyt kesken.

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #35 : 28.11.10 - klo:03:40 »
80-luvun legenda pukeutumisessa on Lahjomattomat (Untoucheables, 1987). Puvuutuksesta vastasi itse Armani. Tykätää kaverista muuten tai ei, niin rainan puvustus on upea.
Nemo propheta in patria

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #36 : 28.11.10 - klo:10:51 »
Miami Vice oli toinen ja S.W.A.T. oli toinen. Ne kaksi elokuvaa jotka olen jättänyt kesken.
Josko Colin Farrell on se itse ongelma sulle?
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #37 : 28.11.10 - klo:19:46 »
Miami Vice oli toinen ja S.W.A.T. oli toinen. Ne kaksi elokuvaa jotka olen jättänyt kesken.
Josko Colin Farrell on se itse ongelma sulle?

Ei koska olen kaavaillut mr. Farrelia esittämään itseäni tulevassa omaelämänkertaelokuvassani!

En kyllä tiedä mikä molemmissa tökki, taisin peräti vuokrata nuo leffat, eli todella halusin nähdä ne mutta jotenkin sitä huomaa tekevänsä jotain muuta leffan aikana ja lopulta sitä painaa stoppia kun viimeiset 30 min on vielä jäljellä. Mielestäni leffat olivat tyhmiä, kökköjä ja "huonosti" tehtyjä.

Seth

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #38 : 28.11.10 - klo:23:05 »
^ Ei ehkä mikään pukuleffa, mutta aina tulee fiilisteltyä alussa Indyn hillittyä professorilookia ja huoletonta poikamiesboxia. Ja ehkä joku fiilistelee niitä uniformujakin, kaikille jotakin!

Hyvä leffa.


Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #39 : 30.11.10 - klo:00:38 »
e. Miami Vice hyvä? (no, ehkä sarja)

Ehkä enemmänkin paras. Miami Vice on amerikkalaisen rikoselokuvan väärinymmärretty mestariteos. Sarja oli ihan hyvä.

Piti ihan katsoa tuo leffa vaikka rottentomatoes ei liikoja lupaillut. Kyllä tuo Torresin kympin kanssa meni, vaikka olikin liian pitkä. Minulta jäi kuitenkin huomaamatta se Melville. Toihan oli vissiin se sama valas, joka oli siinä Free Willyssä?

Carlos B

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #40 : 08.12.10 - klo:17:18 »
Parit kuvat löysästi aiheeseen liittyen:

Luther-elokuvan Spalatinin hattu on melko tyylikäs, joskaan en tiedä mikä hattumallin nimi on tai pitääkö sellaisia kukaan koskaan missään. Kostyymin puolelle mennään toki ja railakkaasti.


Sitten pitäisi kysellä, että mikäs tämä Corto Maltesen solmioviritelmä oikein on nimeltään?

Carlos B

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #41 : 08.12.10 - klo:20:31 »
Vaikuttaisi oikealta, kiitos. Molemmat aika palkitsevia Google Images -hakuja, noin muuten.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #42 : 08.12.10 - klo:21:22 »
Corto Maltesesta on muuten tulossa teatteriversio..

..mutten muista missä teatterissa. Helsinskissä kuitenkin.

Carlos B

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #43 : 08.12.10 - klo:21:35 »
Q-teatterissa. Siitä tämäkin idea lähti.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Pukeutuminen elokuvissa
« Vastaus #44 : 09.12.10 - klo:11:30 »
^Mitenköhän toimii teatterissa? Vahvasti epäilen. Tai no, Sveitsin- tai Mu-mantereen seikkailu voisi toimiakin. Tai 'Kauniiden unien laguuni' - nämä sisäisemppää mielenmaisemaa käsitteleväty Malteset siis.
get your kicks on route six six six