Kirjoittaja Aihe: Jalkineiden ostaminen verkkokaupoista  (Luettu 677650 kertaa)

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #60 : 18.12.09 - klo:01:15 »
Itse olen ollut varsin tyytyväinen Shoehealerin asiakaspalveluun. Vastaavat nopeasti tiedusteluihin ja kaiken kruunuksi tilaamani kengät tulivat seuraavana päivänä edellisillan tilauksesta, ilman postimaksua! (En tosin muista oliko jokin erikoistarjous tuolloin.)

https://www.shoehealer.co.uk/

Edit: Shoe Healeristahan onkin hyvä juttu blogin puolella, joka myös vahvistaa ilmaisen postituksen.
« Viimeksi muokattu: 18.12.09 - klo:01:24 kirjoittanut Gaffer »
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #61 : 18.12.09 - klo:10:39 »
^Totta, SH:n sähköpostimuotoinen asiakaspalvelu on verraton. Saarivaltioon soittaminen taas voisi tuoda jonkin verran laskua, joten poikkeuksetta mailaan.
« Viimeksi muokattu: 28.12.09 - klo:19:24 kirjoittanut Ville »
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #63 : 29.12.09 - klo:01:13 »
Kuinkakohan suuri on postimaksu kenkien palautuksessa Englantiin niiden kenkälaatikossa, jos on ihan perus oxfordit kyseessä?
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #64 : 29.12.09 - klo:03:30 »
^ Palautin yhdet kengät Northamptoniin ja maksoinko jotain 24 +/- pari euroa. Se oli halvin paketti, josta saa seurantakoodin ihmeteltäväkseen.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #65 : 29.12.09 - klo:09:51 »
Kiitos. Eihän tuo sitten mikään kannattamaton ole jos on tehnyt virheostoksen.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #66 : 29.12.09 - klo:13:58 »
^ Kauppa otti kaupan perumisesta vielä omat lähetyskulunsa, joten kenkien kokeilu tuli maksamaan minulle lopulta vajaat 50 euroa. Pieni kirpaisu verrattuna siihen pettymykseen, että olisi pitänyt 300 euron kengät joihin ei ole tyytyväinen.


Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #67 : 29.12.09 - klo:14:30 »
^ Palautin yhdet kengät Northamptoniin ja maksoinko jotain 24 +/- pari euroa. Se oli halvin paketti, josta saa seurantakoodin ihmeteltäväkseen.


Millä metodilla palautit kengät tuohon hintaan, jonkin lähettifirman (tyyliin UPS) kauttako? Ilmeisesti et ainakaan Itellalla.
Suositellaan täysraittiutta.

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #68 : 29.12.09 - klo:14:59 »
^ Aivan tavallisesta postitoimistosta ne lähtivät takaisin kotiinsa Iso-Britanniaan. Tarmokas postitäti tarjosi useita lähetysvaihtoehtoja ja pyysin halvinta. Tähän lähetykseen kuului jonkinlainen seurantakoodi, mikäli muistan oikein.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #69 : 29.12.09 - klo:15:13 »
^Mitä hittoa, minä olen maksanut yhden parin palautuksesta melkein tuplasti. En ilmeisesti ole osannut selvittää halvinta metodia vaan olen lähettänyt Economy-pakettina kuvitellen sitä edullisimmaksi. Enkä ole edes saanut mitään seurantakoodia. Muistaakseni kyllä kyselin halvinta vaihtoehtoa ja tuota tarjosivat. Perhanan posti.
Suositellaan täysraittiutta.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #70 : 29.12.09 - klo:15:22 »
Mielestäni maksoin about 18 egee postilla kun palautin CJ:n Drummondid Pediwearille lokakuussa...
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #71 : 29.12.09 - klo:15:27 »
Sama vika täällä. Olen joutunut muutamaan otteeseen palauttamaan tuotteita takaisin englanninmaalle vietäväksi ja jotakuinkin samankokoisesta paketista olen joutunut maksamaan aina eri hinnan. Tuntuu aivan kuin sillä olisi väliä kuka siellä tiskin toisella puolella ottaa paketin vastaan. Joskus olen saanut seurantakoodin ja joskus se on jäänyt saamatta.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #72 : 29.12.09 - klo:15:31 »
Hmm, perin outoa. Täytyypä kysyä lähipostista mikä on homman nimi jahka noudan seuraavan eBay-hankintani kaiketi parin päivän sisällä.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #73 : 29.12.09 - klo:15:55 »
Onpa erikoista. Oletan, että kaikki olemme palauttaneet pukukengät normaalinkokoisessa kenkälaatikossa, jolloin tuota hintavaihtelua ei pysty selittämään lähetyksen painolla tai koolla.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Verkkokauppoja jalkineiden ostoon
« Vastaus #74 : 30.12.09 - klo:12:02 »
Mielestäni keskustelusta puuttuu yksi asia, joka tulee ottaa huomioon. Nimittäin onko palautuksessa ollut mukana lepolestit? Monesti lepolesti nostaa paketin painoa miltei kolminkertaiseksi, joten se voisi selittää hintaeroja.