Keikari > Linkit ja vinkit

Jalkineiden ostaminen verkkokaupoista

<< < (2/265) > >>

Elenkhos:
Samoja kenkiä lienee aika vaikea sovittaa täällä Suomen maalla, joten kyllä ajattelin ihan suomalaisten kauppojen kenkien sovittamiskokemusten perusteella ostaa. Jalkani on pitkä ja kapea, joten F lestinen eli normaalilesti on minulle oikeastaan ainut vaihtoehto (Amerikan EE). Ja jos aivan metsään menee hankinta, niin palauttamalla saa kengän hinnan kyllä takaisin.

Vai onko teillä parempia ehdotuksia, miten hankkia kengät? Jaha, Villeltähän niitä jo tulikin.

Thomas:
Tilasin pari-kolme kuukautta sitten ensimmäisen kenkäparini TM Lewinin mallistoista ja olin äärimmäisen tyytyväinen mitoitukseen. Kengät ovat tietysti aivan yhtä yksilöllisiä kuin niiden käyttäjätkin, mutta ainakin itse olen tilannut kenkiä verkosta mittaamalla jalkani mahdollisimman tarkasti ja vertaamalla näitä speksejä tarjottuihin kenkiin; ei tietenkään synny täydellistä vastaavuutta, mutta ainakin jotain riittävän läheistä.

atas:
Oletko kokeillut http://www.bexley.com/Bexley/shoe-EN.htm. Sieltää löytyy muutama kokobroque jo kohtuulliseeb huokeen hintaa. Itselleni tilasin Kensington Gomme-broquet. Ja hyvin toimii sekä sopii suomalaiseen, ei kuitenkaan kaikista leveälestisempään jalkaan. Hinta kohtuullinen. Samasta osoitteesta saa tuikitarpeelliset seetripuiset leopolestit myös kohtuuhintaan. Visaa vinguttamaan.

Mikke:
Kun haluaa ostaa itselleen todella hyvät, ihmisiän kestävät kengät, joista jalat ja sielu kiittävät joka kerta kun ne jalkaansa laittaa, ei haluaisi turvautua vippaskonsteihin kuten "varanumeroon" tai pohjallisiin tai mahdollisuuteen myydä eteenpäin. Perusongelma on se, ettei Suomesta saa hyviä miesten kenkiä. Totesin tämän jo vuosia sitten ja tilanne ei ole muuksi muuttunut. Siksi ulkomaan matkoilla aina hiljakseen kiertelen kenkäkaupoissa. Sovittelen, joskus ostan mutta usein en. Laitan kuitenkin mallit ja koot visusti muistiin, jotta voin palata niihin myöhemmin. Itsensä kengittäminen on pitkän tähtäimen projekti. Kunnon kenkiä myydään kaikissa Euroopan isoissa kaupungeissa, joten jos tie niihin vie, kannattaa käyttää tilaisuus hyväkseen. Juuri nyt siellä on alet meneillään. Muutaman kympin halpalentokin Lontooseen, Pariisiin tai Brysseliin on järkevä teko jalkine- ja vaateostosten kannalta.

Viitanen:
Kovasti kiinnostaisi tuo Churchin Perth, puoli-brogue mustana, hintaan 195 puntaa. Niitähän kehtaisi käyttää vaikka farkkujen ja bleiserin kanssa? Onko kellään kokemuksia Churchin kengistä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta