Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 649340 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #945 : 01.04.14 - klo:17:41 »
Jos ei ole ihan konda-tason jalka niin "loafer-sukkia" lyötyy usein helpommin naisten osastolta. Omaan 42.5 koon jalkaan olen ainakin löytänyt kun miestenosastoilta on noi sukat puuttunut kokonaan.

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #946 : 01.04.14 - klo:19:56 »
H&M:stä löytyy loafersukkia ja on ihan unisex niin ei tarvitse naisten osastolla asioida.

Ville Rantanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #947 : 02.04.14 - klo:11:41 »
Mulla on tuollaisessa käytössä Partioaitasta ostettuja merinovillaisia varrettomia sukkia.

Hermes

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #948 : 14.04.14 - klo:16:28 »
Terve!

Nyt on tullut selailtua lähess puolet tästä topicista ja ilmeisesti ei ainakaa kannata uskoa tota suittarin omaa koko systeemiä ?  Otin nimittäin juuti mittoja ja ehdotta suurimpaan osaan 46 koka ja joihinkin jopa 44 o.o   siis jos ovat ihan noita normaaleja eurooppalaisia niin yleensä itsellä liikkunut ennemminkin siellä 48-50 välillä. Tietenkin voisi tilata vaikka 46 ja 48, pitää sitten paremman.

Harmaa puku olis siis ylppäreihin hakusesse ja napoli, york, washington, lazio olis kiinnostavan näkösiä. Washingtonia ei täällä suositeltu hirveästi jos hartioita löytyy? En siis geneettisesti mikään super leveä ole, mutta reenailtua on tultu jonku verran. Housutkin taitaa olla aika slimmit washingtonissa ja itsellä näitten kapeitten kanssa tullut ongelmia, kun turhan kireitä reiden ympäriltä.    

Laziossa taas ei olis hirveesti kamaa olkapäissä, mutta videon ja speksien perusteella aika kapeat. Onko jollain kokemusta mallista? Olis siistin näkönen harmaana!

Yorkissa ei videota ole, mutta noita mittoja vertailemalla ei niin slimmit housut kun washingtonissa ja olkapäätkin leveämmät Lazion verrattuna. Mahtaako vaan olla turhan vaalea ylppärimenoihin...: (kuvaa en vittinyt suoraan laittaa, kun tulee niin jumalattoman isolla)
http://statics.suitsupply.com/images/products/Suits/zoom/Suits_Light_Grey_Plain_York_P3843_Suitsupply_Online_Store_5.jpg

Napolissa vielä vähän Yorkkia leveemmät noi olkapäät ja muutenkin lupaavan olonen. Mahtaakohan olla herringbonekaan ylppäreihin hyvä:
http://statics.suitsupply.com/images/products/Suits/zoom/Suits_Grey_Plain_Napoli_P3760_Suitsupply_Online_Store_5.jpg

Tänään ajattelin tilata, mutta tiedä sitten minkä noista kolmesta: lazio, york vai napoli.

Ja minkälaisia kokemuksia noista suittarin paidoista? Jos poistais tän siihen mukaan:
http://eu.suitsupply.com/en_FI/shirts/shirt-white-twill-double-cuff/H3491.html?start=99&cgid=Shirts&prefn1=collection&prefv1=Spring%2FSummer
« Viimeksi muokattu: 14.04.14 - klo:16:31 kirjoittanut Hermes »

JuusoJ

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #949 : 15.04.14 - klo:09:36 »
Omakohtaista kokemusta löytyy Napolista. Omat mitat (itse mitattuna); Pituus 182, paino 80, Rinta: 102, hartiat 47-48, kädet 63, vyötärö 80, lantio 88. Olen siis salilla käynyt, mutta en luonnostani mikään kaappi. Napolin 48 takki sopii itselleni todella hyvin. Niin hyvin, ettei tarvinnut edes muutoksia teettää. Napolissa kun on mukavan lyhyet kädetkin itselleni. Housut toki piti lyhentää yms. Housut ovat aivan hitusen liian kireät reisistä. Mittojasi en tiedä, mutta kuvailun perusteella kuulostaa siltä, että Napoli voisi olla hyvä. Herringbone nyt on makuasia mielestäni, ja aivan omasta mielipiteestäsi kiinni.

Hermes

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #950 : 15.04.14 - klo:20:08 »
No tietty ehin jo laittaa ton lazion tilauksee :D Mittailin vähän lisää omia takkeja ja tulin siihen lopputuloksee, ettei ehkä kuitenkaan hartiota ehkä tarpeeks tohon napolii ja saattaa olla ihan tottakin, kun mitatki tosiaa sulla 2-6cm isommat. No katotaan mitä tulee :)

fibich

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #951 : 15.04.14 - klo:20:23 »
Kokemuksia / näkemyksiä York-fitistä? Olen hoikka ja muistutan ruumiinrakenteeltani pitkänmatkanjuoksijaa, Suittarin pukujen istuvuus epäilyttää.
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.

jworlin

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 312
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #952 : 15.04.14 - klo:23:36 »
Yorkista ei ole kokemuksia, mutta Siennaa voin suositella ruumiinrakennettasi ajatellen.

clay

  • Kisälli
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #953 : 27.04.14 - klo:22:29 »
Voi olla tyhmäkin kysymys, mutta anyway:

Sohon db-irtotakkia olen katsonut. Kun syötän mitat tarjoaa kooksi 58. Vastaavasti sohon db-puvulla samoilla mitoilla tarjoaa kokoa 50( joka on napoli-mallissa ainakin oikea). miten saman mallin takissa voi koossa 50 olla upper waist 90 ja toisessa 99, kun takkien muut mitat ovat kuitenkin keskenään samat?

holipompeli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #954 : 27.04.14 - klo:23:12 »
Pukua tulee edelleen käytettyä äärimmäisen harvoin, mutta oon nyt miettinyt toisen hankkimista, kun ei aina viitsi hautajaisvermeissä mennä.
Tähtäimessä Suittarin Havana Blue Plain.
http://eu.suitsupply.com/en_FI/suits/havana-blue-plain/P3554.html?start=14&cgid=Suits&prefn1=collection&prefv1=Spring%2FSummer

Mun mielestä toi takki toimisi hyvin myös irtotakkikäytössä, vai olenko hakoteillä?

Onko porukalla muuten kokemusta tuosta mallista? Mulla yleensä vaatteet 48/M-kokoa, ehdottaa samaa kokoa Suittarin sivuilla. Oon 186/78.

Hermes

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #955 : 27.04.14 - klo:23:28 »
^ Pitäs sopia ihan pelkäksi takiksikin, kun ei oo mitää ylimäärästä olkapäissä yms.

clay: Oma veikkaus on, että mitat pitää kutinsa, koska myös short ja long mallissa eroavat koko puvusta. Syytä en kuitenkaan keksi.

Viikolla saapui oma Lazio ja ehkä ihan jäädäkseen. Minkäslaisia mielipiteitä herättää? Lahkeita saisi ainakin lyhentää... Kuva tuolla spoilerin alla.
(Kengät, kauluspaidan ja kravatin voi sitten ingnorata täysin, ne tulee kuitenkin vaihtumaan. Halkiot myös kiinni)
[spoiler][/spoiler]

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #956 : 27.04.14 - klo:23:33 »
^ Kuvaa katsottaessa: Takin oikea hiha liian lyhyt ja housuihin jää molempiin reisiin John Holmes -varaa (mahdotonta sanoa onko sen vuoksi että lahkeet liian pitkät ja kangas ei tämän vuoksi laskeudu vapaasti; kannattaa kääntää lahkeita ylös ja ottaa uusi kuva).
« Viimeksi muokattu: 27.04.14 - klo:23:40 kirjoittanut konda »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Suitsupply
« Vastaus #957 : 27.04.14 - klo:23:37 »
Eikä ole liian lyhyt hiha.

Paita roikkuu vain liian alhaalla - kalvosin on löysä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #958 : 27.04.14 - klo:23:41 »
Jos kangas vetää vähänkään kyynärpäistä kurttuun niin liian lyhyeksi jää. Kannattaa analysoida istuvalla paidalla itse peilin edessä erittäin kriittisesti. Optimaalinen hiha näkyy takin alta vain sen noin 1 cm.
« Viimeksi muokattu: 27.04.14 - klo:23:48 kirjoittanut konda »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #959 : 30.04.14 - klo:18:47 »
...aiemmin kyseltiin varrettomia sukkia avokenkien kanssa kesäkäyttöön, ainakin Wangilta löytyy näitä laatuversioina:

http://www.kentwang.com/socks
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/