Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2886038 kertaa)

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8760 : 24.01.17 - klo:14:37 »
Mistäköhän kannattaisi hankkia hyvän hinta-laatusuhteen pukupussi?

Reissuun vai säilytykseen?

Mp

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 293
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8761 : 24.01.17 - klo:20:53 »
Säilytykseen ostaisin läpinäkyviä pussukoita.

VSL

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8762 : 25.01.17 - klo:19:58 »
-
« Viimeksi muokattu: 01.01.21 - klo:14:32 kirjoittanut VSL »

te0me

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8763 : 25.01.17 - klo:20:54 »
Säilytykseen ostaisin läpinäkyviä pussukoita.

Itsellä on matkakäyttöön Samsoniten puku"pussi". Sinne saa paidat, puvun ja muut tilpehöörit pakattua hyvin, myös kengät. Tämä siis jos ei ole viikon reissu, vaan pari yötä max. Toki tuo toimii hyvin muutenkin, jos laukkuja menee ruumaan.

Ville Rantanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8764 : 25.01.17 - klo:22:08 »
Mulla on matkakäyttöön käsimatkatavaroissa Eagle Creekin kevyitä pakkauskuutioita. Tuohon suurimpaan menee puku oikein laskostettuna.

Kotona käytän lähinnä Ikean pukupusseja. Löytyy kyllä pari vähän paremmin hengittävää irtotakkien mukana tullutta pussiakin.

salamander

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8765 : 28.01.17 - klo:14:44 »
Mistäköhän kannattaisi hankkia hyvän hinta-laatusuhteen pukupussi?

Reissuun vai säilytykseen?

Reissuun lähinnä, ja koska usein on tarvetta reissata frakin kanssa, saisi tuota tilaakin olla normaalia pukua enemmän. Olen vähän yrittänyt välttää sinänsä fiksuja laukkuja, koska yleensä tarve on pelkästään frakin siirtämiselle, ja näin ollen mahdollisuus ripustaa pukupussi esim. naulakkoon olisi käytännöllisintä.

ttt

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8766 : 29.01.17 - klo:10:05 »
Foorumin nettivaatevinkkejä seuranneena. Peruspäivitys t-paitoja, pikee, merinoneule ja nappikauluspaita haussa.

Olen valmis maksamaan enemmän jos laatu parempaa. Minkä valitsisitte joukosta Uniqlo, Bexley, Lean Garment vai Asket?

Olisi kiva kuulla pari pikaheittoa ihmisiltä jotka omistaa vaatteita noista useammalta merkiltä. Tuntuu olevan omat fanipoikansa kaikilla.. mutta sellaista vertailua kaipaisin :)


KimErik

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8767 : 30.01.17 - klo:06:50 »
Bexley Enfield kengät. Loppukesästä ostetut ja paljon annettu kävelykilometrejä siinä toivossa että alkaisivat istumaan.
Oikean jalan kenkä istuu kuin hansikas ja meno on nautinnollista, taas vasemman jalan kantapää kipeytyy lähes aina. Kantapäässäkin se on tietty kohta mikä kipeytyy, olen yrittänyt kokeilla eri paksuisilla pohjallisilla, eri paksuisilla sukilla mutta ei vain tunnu antavan periksi.

Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? apua ongelmaan...?

JaHoty

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8768 : 24.02.17 - klo:13:13 »
Nähdäänkö vaalea takki uhkana vai mahdollisuutena? Ei siis mitään Miami Vice valkoista, vaan pellavan valkoinen (tjsp)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8769 : 24.02.17 - klo:13:22 »
Nähdäänkö vaalea takki uhkana vai mahdollisuutena? Ei siis mitään Miami Vice valkoista, vaan pellavan valkoinen (tjsp)

Ei ongelmaa oikeassa yhdistelmässä. Eikä se Miami Vicekään ole automaattisesti no go.

Tuo tietenkin edellyttäen, että perusvalikoima on jo kaapissa.
Kaikki villa tottelee rautaa.

sagaari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8770 : 25.02.17 - klo:21:03 »
Onko Suitsupplyn vyöt hintansa arvoisia? Onko kenelläkään kokemuksia? Ruskeata mokkavyötä olin ajatellut. http://eu.suitsupply.com/en/belts/brown-belt/A8211.html?cgid=Belts

Jos ei, niin mitä arvon keikarit suosittelevat budjettivaihtoehtona? Kiitoksia etukäteen


chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8771 : 25.02.17 - klo:22:59 »
Minulla on juuri tuollainen, se on... noh, ihan ok, juuri sitä mitä tuolla hinnalla voi odottaa. Jos tällä tiedolla olisin hankkimassa, niin jäisi varmaan kauppaan. Minulla on hyviä kokemuksia Berg&Bergin sekä Anderssonsin vöistä. Verrattuna näihin SS:n vyö on huonosti viimeistelty.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8772 : 27.02.17 - klo:10:56 »
Minulla Suittarin vyöstä meni solki kappaleiksi melko vähäisen käytön jälkeen. Eihän tuo kallis vyö ollutkaan, mutta ihan tuota en odottanut. No, luottosuutari löysi jostain samanlaisen soljen ja vaihtoi sen muutamalla eurolla.

sagaari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8773 : 27.02.17 - klo:13:33 »
Minulla on juuri tuollainen, se on... noh, ihan ok, juuri sitä mitä tuolla hinnalla voi odottaa. Jos tällä tiedolla olisin hankkimassa, niin jäisi varmaan kauppaan. Minulla on hyviä kokemuksia Berg&Bergin sekä Anderssonsin vöistä. Verrattuna näihin SS:n vyö on huonosti viimeistelty.
Kiitoksia vinkistä! Berg&Bergillä sattuikin olemaan alennuksessa sopiva vyö jonka ajattelin ostaa.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #8774 : 27.02.17 - klo:18:05 »
Carminan mokkavöille suositus.