Kirjoittaja Aihe: Loake  (Luettu 231230 kertaa)

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #435 : 06.09.15 - klo:00:42 »
Clarksin dessut ehkä voivat olla laadultaan vähän parempia, tuotantoerät aivan toista luokkaa mikä voi laskea hintaa. Luulisi tuotantomallin muutenkin niissä jo olevan viilattu jotenkin, aikaa ainakin ollut. Merkittäviä eroja tuskin kuitenkaan on.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #436 : 06.10.15 - klo:07:25 »
T'UOMO on näköjään alkanut myymään Loakea, ainakin 1880-sarjaa. Hintatasosta kellään tietoa?

Ville Rantanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #437 : 06.10.15 - klo:08:45 »
T'UOMO on näköjään alkanut myymään Loakea, ainakin 1880-sarjaa. Hintatasosta kellään tietoa?
Hintatason voi odottaa olevan likimain sama, koska Loake määrittelee jälleenmyyntihinnat kertoi luotettava tietovuotaja.

-Mars-

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 518
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #438 : 07.10.15 - klo:00:42 »
T'UOMO on näköjään alkanut myymään Loakea, ainakin 1880-sarjaa. Hintatasosta kellään tietoa?
Hintatason voi odottaa olevan likimain sama, koska Loake määrittelee jälleenmyyntihinnat kertoi luotettava tietovuotaja.

Saattaa pitää paikkaansa, mutta tällainen sattuu olemaan kielletty kilpailunrajoitus, ja tulee johtamaan ikäviin sakkoihin, jos käry käy.
--
-Mars-

Ville Rantanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #439 : 07.10.15 - klo:06:36 »
Hintatason voi odottaa olevan likimain sama, koska Loake määrittelee jälleenmyyntihinnat kertoi luotettava tietovuotaja.
Saattaa pitää paikkaansa, mutta tällainen sattuu olemaan kielletty kilpailunrajoitus, ja tulee johtamaan ikäviin sakkoihin, jos käry käy.

Ei Loake käsittääkseni mitään kiellettyä teekään, mutta mikä tahansa yritys saa valita tuotteidensa jälleenmyyjän, jos niin tahtoo. Ihan normaaleja käytäntöjä, jos jälleenmyyjän antama kuva tuotteesta ei miellytä.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #440 : 19.11.15 - klo:20:25 »
Tänään tuli Loaken Kemptonit Vaasasta A&K:lta. Vaikuttaa todella päteviltä kengiltä!






Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Loake
« Vastaus #441 : 21.01.16 - klo:16:59 »
Millainen mitoitus on Loaken lestissä 024? Olen lukenut kaikkien tehtaan lestien olevan joka suuntaan kookkaita ja tämä nollakaksneljä on vielä saapaslesti, joten lisäinfo olisi hyödyksi.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #442 : 21.01.16 - klo:17:27 »
Leveä on. Mulla menis muissa, esim. 026 koko 10,5 mutta tuossa 10. Ja rumahan tuo lesti on, siitä ei pääse mihinkään.

Tessuto

  • Kisälli
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #443 : 21.01.16 - klo:17:34 »
Millainen mitoitus on Loaken lestissä 024? Olen lukenut kaikkien tehtaan lestien olevan joka suuntaan kookkaita ja tämä nollakaksneljä on vielä saapaslesti, joten lisäinfo olisi hyödyksi.
Mulla on Loaken Winchesterit, mokkanahkaiset saappaat, jossa lesti on 024/F. Nilkan seutuvilla on tilaa niin, että paksukin sukka mahtuu hyvin, mutta varpaiden kohdalle kaipaisin leveyttä enemmänkin. Nyt ne vähän puristavat. Vertailun vuoksi, toiset Loakeni ovat mallia Evolution Fleet (yksisolkinen monk strap), jossa lesti on Chancery/F. Niissä sama nimellinen koko (UK 10), ja ne ovat varpaidenkin kohdalta ihan mukavat.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #444 : 21.01.16 - klo:21:26 »
Minulla oli Dovedalet 024 -lestillä ja niissä oli ongelmana kapeus päkiän kohdalta tms, jotenkin ne ahdisti vaikka koko oli pituutensa vuoksi ok. Lestin ulkonäöstä voi olla montaa mieltä - vaihdoin itse saman tyylisiin AS:n Cambridgeihin ja onhan noissa muoto aika toista luokkaa.
« Viimeksi muokattu: 22.01.16 - klo:16:48 kirjoittanut chr »

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Loake
« Vastaus #445 : 22.01.16 - klo:09:25 »
Millainen mitoitus on Loaken lestissä 024? Olen lukenut kaikkien tehtaan lestien olevan joka suuntaan kookkaita ja tämä nollakaksneljä on vielä saapaslesti, joten lisäinfo olisi hyödyksi.

Kantapäästä aavistuksen leveä, mutta päkiästä normaalilevyinen. Pituudeltaan normaali, ellei jopa hivenen lyhyehkö monien muiden (saapas)lesteihin nähden. Mielestäni aika tavalla leveämpikantainen 026.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Loake
« Vastaus #446 : 22.01.16 - klo:11:39 »
No niin, kiitos vastaajille. Otin riskin koon kanssa, joten The Laatutorille saattaa päätyä pian pikkuvikainen pari Loaken kelsivuorattuja Wolf-varsikenkiä, koko 7F. Ei näitä -20 asteen kelejä ole ihmisen keholle suunniteltu.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Loake
« Vastaus #447 : 22.01.16 - klo:16:13 »
Eikös sulla Ville ollut ennen isompi jalka, vai ostitko kenkiä ihan vain katsellaksesi?


Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Loake
« Vastaus #448 : 22.01.16 - klo:17:41 »
42 ja perusleveä yleensä, mutta korkean jalkapöydän tai suurten lestien pareissa saattaisi 41.5 olla sittenkin parempi. Turhan moni pari on myöhemmin parantunut kantapalan tai pohjallisen kanssa, joten olen saattanut aiemmin hankkia turhan suuria varmuuden vuoksi.

Kelsivuorattuun popoon olen halunnut tutustua jo vuosia...vaikka se täytyisikin myydä pois.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Loake
« Vastaus #449 : 23.01.16 - klo:16:32 »
Seiskakoko on kuitenkin jotakuinkin korkeintaan 41, ja nuo on kyllä sulle jo lähtökohtaisesti liian pienet?

Etenkin paksummalla sukalla.