mutta nyt kumpikaan myyjä ei vaivautunut edes puhumaan.
Niiden pitäisi mennä rautakauppaan töihin.
Speden dokumentti rautakaupoista on valitettavasti edelleen ajankohtainen.
Kuinka ollakaan joku mainitsi saman sketsin töissä kun asia tuli puheeksi.
Minusta tuon pitäisi olla lähtötaso. On olemassa kahdenlaista asiakaspalvelua, jota haluan. Eka on se, että kun olen katsomassa niin myyjät uskovat kerrasta, että olen vain katsomassa ja hakemassa inspiraatiota. Sitten jos inspis iskee, niin siirrytään palvelutasolle kaksi, joka on kuten TM kuvasi. Niihin liikkeisiin olen palannut useimmin (oli uutta tai käytettyä), joissa tämä palvelu toimii.
Siis juuri näin. Enhän minä olettanut ajatusten lukua vaan tervehdystä, "kuinka voin auttaa" ja sen jälkeen on ihan normaalia tuoda asiakkaalle sellaiset housut mitä tämä pyytää. Ei päästy tälle tasolle kuin vasta käytävän kolmannessa kaupassa - joka oli muuten Dressmann.
Joissain paikoissa kyllä. Carlingsissa, selectedissä, henkkamaukassa, jack&jonesissa ja niin edelleen mielestäni ei. En myöskään odota, että astellessani hesburgeriin tulee tarjoilija paikalle ja niin edelleen.
Mikähän vaatekauppa on sitten farkkujen Chez Dominique jossa uskaltaa olettaa saavansa jotain muuta palvelua kuin itsepalvelua?