|
i v y m a n
|
 |
« Vastaus #600 : 27.05.12 - klo:00:24 » |
|
Herrasmiesmäinen käytös laskussa ja suorasukainen, melko suomi24mäinen ilmaisu nousussa?
Aina. Tai no. En edes tiedä mikä on suomi24. Olenpahan ikääntyvä huligaani, jonka käsitys huumorista on varsin häiriintynyt. Hmm. All Work No Play Makes IvyBastard A Dull Boy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
teatraalista loistoa rahvaanomaiseen yleisön hätkähdyttämiseen
|
|
|
|
|
|
haukka
|
 |
« Vastaus #602 : 27.05.12 - klo:00:36 » |
|
Herrasmiesmäinen käytös laskussa ja suorasukainen, melko suomi24mäinen ilmaisu nousussa?
Aina. Tai no. En edes tiedä mikä on suomi24. Olenpahan ikääntyvä huligaani, jonka käsitys huumorista on varsin häiriintynyt. Hmm. All Work No Play Makes IvyBastard A Dull Boy Veli hyvä et ole ainoa ikääntyvä huligaani tällä foorumilla. Ikääntyvä änkyrä olen minäkin. Välillä vaan tuntuu siltä, että nykyajan nuoriso on aika herkkähipiäistä sorttia. Toista se oli omassa nuoruudessani, silloin kyllä kuittailua kestettiin paljon paremmin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
i v y m a n
|
 |
« Vastaus #603 : 27.05.12 - klo:00:45 » |
|
^Totta. Jatkuvan kuittailun 'kulttuuriin' kasvaneena en aina muista että kaikki eivät ole samanalisia kuin minä tai minun kaverit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
teatraalista loistoa rahvaanomaiseen yleisön hätkähdyttämiseen
|
|
|
FionaTimantti
Kisälli
The Swingin' Siren
|
 |
« Vastaus #604 : 27.05.12 - klo:10:06 » |
|
No niin. Tuskin yksikään terveellä itsetunnolla varustettu ihminen loukkaantuu sydänjuuriaan myöten tuntemattomien vinoilusta. Ja ystävien keskenhän se on ihan normaalia ja oikein viihdyttävääkin. Nokkelan sarkasmin ja ihan vaan suoranaisen törkeilyn välillä on kutenkin eroa. En oikein ymmärrä miksi pitäisi tyytyä elämään jatkuvan kuittailun kulttuurissa. Mua ehkä eniten ottaa korvaa se miten jotkut miehet "kuittailee" naisista. Mun mielestä se ei ole sellasista mihin pitäis vaan "tottua". Todella väsyttävää kuulla huomautteluita täysin tuntemattomilta miehiltä siitä miltä mun pitäis näyttää. Tällä en viitta vain tähän foorumiin enkä keneenkään käyttäjään vaan osaan miesväestä noin yleensä.
Omaa huonoa käytöstä ei mielestä voi perustella sillä ettei välitä mitä muut ajattelee. Ei kaikista tarvii tykätä mutta. Ja se että ollaan internetissä on kans vähän ontuva tekosyy.
Ainiin mutta mähän olenkin vain huumorintajuton, väärän sukupolven herkästiloukkaantuva edustaja jolla on numeroa liian pienet sukkanauhaliivit enkä vaan tajuu tän foorumin meininkiä? :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford
|
|
|
|
Co-re
|
 |
« Vastaus #605 : 27.05.12 - klo:10:08 » |
|
^Ei, kyllä täällä on muutamilla lähtenyt ihan suoraan sanoen käsistä kritiikin antaminen. Tylyys ja agressiivisuus on myös tahallista eikä sitä yritetä edes peitellä. En tarkoita nyt Ivyä tai haukkaa edes tällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FionaTimantti
Kisälli
The Swingin' Siren
|
 |
« Vastaus #606 : 27.05.12 - klo:10:12 » |
|
Yleensä kiltteydestä: http://www.hs.fi/kotimaa/Koeta+olla+vähän+kiltimpi/a1305571268997 Ja lässyn lässyn lää, mutta on tässä jotain perää. Kun Huxleylta tämän elämän ehtoopuolella kysyttiin, mikä on paras keino muuttaa omaa elämäänsä paremmaksi, hän vastasi näin: "On hieman noloa sanoa tämä, mutta vuosikausien tutkimustyön ja kokeilujen jälkeen vastaus on yksinkertainen – koeta olla vähän kiltimpi."
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford
|
|
|
|
choir
|
 |
« Vastaus #607 : 27.05.12 - klo:17:56 » |
|
Aivan helvetin rumat kengät, tuollaisia en jalkaani pistäisi ikinä. Tyylifoorumi ja näin törkeetä jengiä. Jännä. Pyydän anteeksi jos olen loukannut kommentillani, tässä ei ole mitään henkilökohtaista. Spontaanina luenteena tulee näitä sammakoita joskus päästeltyä. Lupaan parantaa tapani. Rehti sammakko - ja rehti anteeksipyyntö. Tätä mie arvostan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.
|
|
|
|
sproily
|
 |
« Vastaus #608 : 27.05.12 - klo:21:01 » |
|
Oottakaahan vaan kun näätte noi kengät valmiina...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
FlanööriDress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.
|
|
|
|
JMasa
|
 |
« Vastaus #609 : 27.05.12 - klo:21:08 » |
|
Miksi emme malttaisi odottaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sproily
|
 |
« Vastaus #610 : 27.05.12 - klo:23:47 » |
|
Ihmiset arvostelee keskeneräisen työn perusteella, malttakaa mielenne :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tauno
Vieras
|
 |
« Vastaus #611 : 28.05.12 - klo:11:47 » |
|
Löysin täydelliset kengät. Täydelliset.  Yohei Fukuda.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sproily
|
 |
« Vastaus #612 : 28.05.12 - klo:12:55 » |
|
Kauniit. Kurvit kohdillaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
 |
« Vastaus #613 : 28.05.12 - klo:13:17 » |
|
Tauno, joustonauhat vain pois ja hyvä tulee. Jätetään nämä erikoisuudet japanilaisille, sillä he joutuvat ottamaan popoa pois monta kertaa päivässä jos edessä on sisätilavierailuja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vain kaunis elämä on elämisen arvoinen.
|
|
|
|
sproily
|
 |
« Vastaus #614 : 28.05.12 - klo:13:28 » |
|
Minusta ne ovat ihan toimivat. Tietenkin kesto voi olla heikkoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|