Kirjoittaja Aihe: Laadukkaat kengät  (Luettu 10917 kertaa)

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Laadukkaat kengät
« Vastaus #15 : 26.07.16 - klo:08:01 »
Kapealla jalalla napakan (= kengän, joka muovautuu omaan jalkaan) löytäminen on puolestaan vaikeampaa. "Normaalille" jalalle on huimasti vaihtoehtoja, mutta kapealle jalalle ei Crockett & Jonesin 348-lestin lisäksi ole tiedustelujeni mukaan kuin Carminan Simpson-lesti. Joka sekin on hiukan leveä.

En ostaisi itse kenkää postimyynnistä, ellei palautus ole lähes ilmaista.

CJ: n 337 on myös kapeahko lestiltään. Minulla molempia jotka kokoina uk 9, kun normaalisti uk 9,5. Jenkkivalmistajista allen edmondsilla on kattava valikoima kapeita lestejä. D on normaali ja c-aaa ovat kapeita. Itse käytän joko c tai b - leveyksiä heidän valikoimasta.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Kennedy

  • Kisälli
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Laadukkaat kengät
« Vastaus #16 : 03.08.16 - klo:12:59 »
Kohta lähtee tilaus herringille. Kun Loaken buckinham 8,5F oli just hyvä ja olen päätynyt tilaamaan Trickersin´piccadillyt ja regentit niin tilaanko saman 8,5 koon. Ja lepolestit 9 eikös niin? En millään viitsisi tilata sekä 8,5 ja 9 koossa ja sit palautella... Onko kokemusta Trickersin koosta, herringin chatissä suosittelivat ottamaan saman kun Loaken sopivassa.