Kirjoittaja Aihe: Lean Garments  (Luettu 150720 kertaa)

IsMaVa

  • Kisälli
  • Viestejä: 48
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #360 : 27.02.16 - klo:13:16 »
Oiskohan sulle tullu väärällä kokolabelilla paitoja? Mulla ainaki kerrran pestyn SCn rintamitta 53,7cm

Edit: Tosin tuntuu vähän hassulta ajatukselta et noin monta mokaa ois sattunu samalle asiakkaalle

holipompeli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #361 : 27.02.16 - klo:14:15 »
Laatu on kyllä hyvää, mutta on uusi fitti mullekin hankala. Vaikka olen mielestäni hartioista ja rinnasta luuta ja nahkaa, kiristää paita silti yläkropasta. Sen sijaan alhaalla on rutkasti tilaa. Ei siis auta, vaikka ottaisin isomman koon. Myös hihat on mulle liian pitkät.

Harmi sikäli, etta viimekertainen fitti oli mulle just passeli.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Lean Garments
« Vastaus #362 : 27.02.16 - klo:17:58 »
Itsekin pidin edellisestä fitistä kaikin puolin enemmän.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #363 : 06.03.16 - klo:16:42 »
Minulle tuo Spzzrzzzz-fit taas on selkeästi paras toistaiseksi - kolmatta ja uusinta droppia lukuun ottamatta L-kokoisina löytyy kaikki.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #364 : 07.03.16 - klo:20:31 »
Miksi leikkauksien koko vaihtuu kuin oligarkin horo? Eikö sitä voisi tehdä pari fittiä ja se siinä.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #365 : 12.03.16 - klo:12:47 »
Mulle uusi M-sprezza on melko hyvä uutena, mutta jos vähänkään kutistuu niin se oli sitten siinä. Kalvosimen nappi lähti irti ensimmäisestä hipaisusta, en saanut edes paitaa päälle.

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #366 : 17.04.16 - klo:21:43 »
Ei mennyt ihan nappiin tämä farkkukankainen versio…



Paitojen pitäisi siis olla samaa kokoa. En usko että sanforoitu kangas ihan noin paljon kutistuu… Palautukseen menee.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Lean Garments
« Vastaus #367 : 18.04.16 - klo:00:13 »
Käsittääkseni tuosta pitäisi nimenomaan lähteä pesussa mittaa selvästi.

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #368 : 18.04.16 - klo:07:57 »
En usko mitenkään, että noin paljon voi kutistua pituudesta. Ehkä jos tämä olisi sanforoimatonta. Ja jos kutistuisi, niin kyllä leveydestä lähtisi enemmän kuin tuossa on varaa...

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #369 : 25.04.16 - klo:20:24 »
Minnekäs sprezziesit katosivat? Ei näy sivuilla enää lainkaan.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #370 : 07.07.16 - klo:22:50 »
Onko kokemuksia viimeisimmästä dropista?

Vähän omia ajatuksia:

Tänään hain postista valkoisen popliinin. Minulla on nyt melkein kaikki alusta saakka julkaistut LG:n button-downit, taitaa olla että valkoinen OCBD ja washed denim puuttuvat. Joka kerta olen ottanut suurimman mahdollisimman koon. Täytyy sanoa, että omalle kohdalle kaikista ensimmäisin paita on ollut paras koon puolesta. Siinä ei ollut mitään muuta vikaa kuin että hihansuut olivat armottoman suuret, asia joka hoitui nappeja siirtämällä. Myöhemmin tulleet paidat ovat mielestäni järkiään siinä rajalla, ovatko pikkaisen pieniä tai jotain muuta ettei ihan viittä pistettä. Siis kyllä niitä käyttää ja paljon olen käyttänytkin. Osassa hihat ovat olleet aavistuksen lyhkäiset, osassa helma, jossakin rinnasta ja yhdessä vyötärö(mahan) kohdalta.  Viimeisimmässä popliinissa hihat olivat mukavan pituiset ja helmakin, mutta mielestäni esim. rintatasku on kummallisella paikalla ja hartiat tiukemmat kuin edellisessä. Lisäksi tässä kuten kaikissa edellisissä (paitsi ensimmäisessä) kaulus on ylin nappi kiinni aavistuksen tiukka. Ymmärrän toki, että räkkipaita harvoin on täydellinen, ja voi olla että en enää 30+ vuotiaana ihan kohderyhmään osu vaikken vielä mikään varsinainen Big Boy olekaan.

Kun sanon aavistuksen ja rajalla, tarkoitan, että paidat ovat todella hyviä, ja todellakin hintansa väärtejä joka kerta. Ihan täydellisiä ne eivät itselleni ole, mutta mielelläni käytän. Vaihtelevat koot jokaisen dropin myötä ja jatkuvasti kohoavat hinnat saavat miettimään, josko nämä paidat olisivat nyt tässä. Tietysti jos joskus tulee myyntiin niin että paitoja pääsee vaikka sovittamaan, voihan olla että kaupat tulevat.

Alusta asti LG on mielestäni onnistunut yksityiskohdissa, kuten rullaavissa kauluksissa, locker loopeissa, niskanapissa ym. Tämän vuoksi olen erityisesti pitänyt paidoista. Olen verrannut näitä Gant Ruggeriin ja vanhempiin Brooks Brothersin paitoihin, ja varsinkin Brooksin edellekin LG menee. Valkoisen popliinin rintatasku on ensimmäinen kerta kun yksityiskohdissa on ollut jotain outoa.

Joka tapauksessa, mielenkiintoinen projekti, hyviä paitoja, hyvää työtä pojat!
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Lean Garments
« Vastaus #371 : 14.08.16 - klo:21:26 »
Menee projekti hyllylle. Kun LG palaa mestoille muutaman kuukauden päästä, toivoisin tosi paljon, että jäbät ottaisivat yhteyttä josko näitä mainioita vaatteita saisi myytyä nykyisten menswear-toimijoiden myymälöistä ja verkkokaupoista. Oman verkkokaupan pyörittäminen on raskasta hommaa, joten yhteistyökumppanien avulla homma rokkaisi varmasti itselle paljon kevyemmällä työmäärällä - jos joku on liian hyvää ollakseen totta, yleensä se johtuu intohimoisten yrittäjien painaessa duunia ilman palkkaa.

http://us9.campaign-archive2.com/?u=38c20e8b1aca00e4a840cbfb4&id=817f8b3f1e
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Lean Garments
« Vastaus #372 : 15.08.16 - klo:00:12 »
Synkistyin aika kovasti. Onneksi kampetta on jonkin verran jo kotona varastossa, mutta uudet mallit ois uusia malleja.


konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #373 : 21.08.16 - klo:19:59 »
Uusi LG.


paddington

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #374 : 13.11.16 - klo:13:57 »