Kirjoittaja Aihe: Lean Garments  (Luettu 151484 kertaa)

Wisconsin

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs:
« Vastaus #195 : 06.03.15 - klo:17:26 »
Olisi kai pitänyt uskoa se one -size isompi -ehdotus. Paidan fitti mennyt tosiaan väljästä ivystä meanswearimpaan suuntaan. En kuitenkaan ole mielestäni XL-kokoinen mutta kun paita ei mene kunnolla kiinni vaikka edellisen erän L meni oikein hyvin. Hmm. Olisi minulla muutoinkin kyllä varaa pudottaa muutama kilo.
Voin poistaa sulta, jos ei ole käyttöä. Ostin itselleni M-koot, mutta ne olivat jopa vähän slimmimmät kuin 1.0:n S. Saa nähdä kuinka kauan nuo menee päälle, tässä on hieman ollut taipumusta massan kasvuun viime aikoina ahkeran kuntoilun takia.

Kaulus tosiaan ei tunnu rullaavan 2.0 paidoissa yhtä hyvin kuin ykkösessä, ja hieman edelleen häiritsee hihan leveys ranteen kohdalta.

TeeTeeFIN

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs:
« Vastaus #196 : 06.03.15 - klo:17:30 »
Olisi kai pitänyt uskoa se one -size isompi -ehdotus. Paidan fitti mennyt tosiaan väljästä ivystä meanswearimpaan suuntaan. En kuitenkaan ole mielestäni XL-kokoinen mutta kun paita ei mene kunnolla kiinni vaikka edellisen erän L meni oikein hyvin. Hmm. Olisi minulla muutoinkin kyllä varaa pudottaa muutama kilo.

Jos ei lenkkeily tuota tulosta niin L-kokoinen Chambray kiinnostaa täälläkin sekä XL-kokoinen Uni stripe kaverille.
Ostetaan:
Lean Garments OCBD 2.0 Chambray (L)
Laatukenkiä: UK7,5-8/US8,5-9/EURO41-42/CM26,5-27

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #197 : 06.03.15 - klo:18:19 »
^ ja ^^

Kiitos ostotarjouksista, ajattelin kuitenkin ottaa tämän yhtenä lisäpontimena painonpudotukseen. Se avaisi vaatekaappini uumenista muutenkin paljon lisäresursseja käyttööni...

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs:
« Vastaus #198 : 06.03.15 - klo:18:46 »
Voin poistaa joltain m-koon chambrayn,  jos ei kokolotto iskenyt.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Lean Garments
« Vastaus #199 : 09.03.15 - klo:11:26 »
Kysyntä on suurta, joten nytpä kannattaa jättää LG-paita käyttämättä ja muoveihin. Vuosikymmenen päästä keräily- ja muisteluarvo on kohonnut ainakin tuplaamaan OVH:n.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #200 : 11.03.15 - klo:22:16 »
Oon kyllä tyytyväinen. Paita on kokoa XL ja mun taktiset mitat on 187/85. Istuu aika hyvin räkkipaidaksi.


Lisää kuvia blogin puolella

Mantelimies

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #201 : 13.03.15 - klo:10:07 »
Hei,


itselleni (mitat 191/94, kohtalaisen harteikas) XL-koon Chambray oli valitettavasti hartioista ja täten myös hihojen puolesta liian pieni. Mikäli joku haluaa moisen ostaa niin laita viestiä. Paita on Turussa, postituskin onnistuu.

Smedlin Tsoni

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #202 : 13.03.15 - klo:10:35 »
Hei,


itselleni (mitat 191/94, kohtalaisen harteikas) XL-koon Chambray oli valitettavasti hartioista ja täten myös hihojen puolesta liian pieni. Mikäli joku haluaa moisen ostaa niin laita viestiä. Paita on Turussa, postituskin onnistuu.

Kiinnostaa ostaa, mutta pakko tietää mitat, etten koe kanssasi samaa kohtaloa. Eli paljonko on ko. paidan hartialeveys ja hihan pituus? Minä olen 190/91.

Mantelimies

  • Kisälli
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #203 : 13.03.15 - klo:12:13 »

Kiinnostaa ostaa, mutta pakko tietää mitat, etten koe kanssasi samaa kohtaloa. Eli paljonko on ko. paidan hartialeveys ja hihan pituus? Minä olen 190/91.

Moi,

sivuillaan ilmoittavat tällaiset lukemat: http://leangarments.com/pages/sizing

Paita on kerran pesty, eli kutistumaa saattaa olla tuossa mainitut 3-4%.

Smedlin Tsoni

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #204 : 13.03.15 - klo:13:14 »

Kiinnostaa ostaa, mutta pakko tietää mitat, etten koe kanssasi samaa kohtaloa. Eli paljonko on ko. paidan hartialeveys ja hihan pituus? Minä olen 190/91.

Moi,

sivuillaan ilmoittavat tällaiset lukemat: http://leangarments.com/pages/sizing

Paita on kerran pesty, eli kutistumaa saattaa olla tuossa mainitut 3-4%.

Joo, noiden sivulla ilmoitettujen mittojen perusteella tuo sopisi minulle liian suurta vyötärömittaa lukuun ottamatta kuin nakutettu. Ennen pesua. Mutta jos noista mitoista tosiaan jää paikoitellen jopa useampi sentti pesukoneeseen, niin aika ahtaaksi taitaa tosiaan käydä. Ehkä on vain hyväksyttävä, että tuo ei ole isojen miesten paita? :)

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #205 : 13.03.15 - klo:15:11 »
Nou hätä, isot miehetkin huomioidaan: 3.0 (rolli kuntoon ja uusi kokotaulukko) on jo pitkällä.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #206 : 13.03.15 - klo:18:43 »
Hyvä juttu! Oliko kankaista jo ajatusta? Yhtenä vaihtoehtona jokin sopivasti värikäs, ruudullinen ja kevyt madras tai kevyt flanelli olisi kiva.
Keep Calm and Carry On.

Volkkari

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Vs: Lean Garments
« Vastaus #207 : 13.03.15 - klo:23:03 »
Hei,


itselleni (mitat 191/94, kohtalaisen harteikas) XL-koon Chambray oli valitettavasti hartioista ja täten myös hihojen puolesta liian pieni. Mikäli joku haluaa moisen ostaa niin laita viestiä. Paita on Turussa, postituskin onnistuu.
Moro!

Jos ei paita vielä mennyt niin olisi kiinnostusta. Olen 189/85 eli koko lienee osuvan melko lähelle. Ja asun tässä kaskenmäessä, eli keskustan tuntumassa niin omistajan vaihtokin lienee kivuton.  :)

Volkkari

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Vs: Lean Garments
« Vastaus #208 : 13.03.15 - klo:23:05 »
Hei,


itselleni (mitat 191/94, kohtalaisen harteikas) XL-koon Chambray oli valitettavasti hartioista ja täten myös hihojen puolesta liian pieni. Mikäli joku haluaa moisen ostaa niin laita viestiä. Paita on Turussa, postituskin onnistuu.

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Lean Garments
« Vastaus #209 : 14.03.15 - klo:09:34 »
Hyvä juttu! Oliko kankaista jo ajatusta? Yhtenä vaihtoehtona jokin sopivasti värikäs, ruudullinen ja kevyt madras tai kevyt flanelli olisi kiva.

Enpä taida uskaltaa kankaista sanoa vielä paljoakaan, tilanne elää vielä sillä kankaiden testaus vielä käynnissä. :) Kevyttä ginghamia ainakin silti tulossa.