Kirjoittaja Aihe: Kellot  (Luettu 2278128 kertaa)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Kellot
« Vastaus #420 : 11.07.10 - klo:19:24 »
Eli itse en ole metallien keskenään sotkemisen kannalla :). Valkokullan tärkeä valkaisukomponentti palladium on hieno metalli ihan itsenäänkin.
Palladiumin unohdin kokonaan, veljen ja hänen vaimonsa vihkisormukset ovat kokonaan palladiumista. Nätit ovat, en tiedä miten sitten ikä sormuksia kohtelee.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #421 : 11.07.10 - klo:23:38 »
Muistakaahan, hyvät herrat, että helteellä kannattaa vaihtaa nahkaiset rannekkeet metallisiin/kumisiin/Nato-hihnoihin!
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #422 : 13.07.10 - klo:15:26 »
Itse en todellakaan ole rolex-miehiä ja minullekin ne hehkuvat (lähtökohtaisesti) mielikuvituksettomuutta, mutta olishan tällainen toisealta aika siisti ranteessa :)


Ohessa linkki uutiseen, mistä kuva on napattu http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071312032254_uu.shtml
"Tulli arvioi, että lastin arvo olisi ollut runsaat 12 miljoonaa euroa, jos kellot olisivat olleet aitoja" :D

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #423 : 13.07.10 - klo:15:37 »
Itse en todellakaan ole rolex-miehiä ja minullekin ne hehkuvat (lähtökohtaisesti) mielikuvituksettomuutta, mutta olishan tällainen toisealta aika siisti ranteessa :)


Ohessa linkki uutiseen, mistä kuva on napattu http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071312032254_uu.shtml
"Tulli arvioi, että lastin arvo olisi ollut runsaat 12 miljoonaa euroa, jos kellot olisivat olleet aitoja" :D

No, "rantaroleksissa" on enemmän jerkkua ja tyyliä kuin aidossa, joten tuo olisi oikeasti siistiä GTH:iä ranteessa. :D
Kaikki villa tottelee rautaa.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #424 : 13.07.10 - klo:16:07 »
Jos joku tuon näköisen ostaa ja luulee että se on aito, ei voi kyllä kuin itseään syyttää. Ja miksi noi on laittomia, onhan se ihan eri niminenkin (Rolex = Roleks, Diesel = Diezel) jne :P

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #425 : 13.07.10 - klo:17:17 »
Eivät millään tasolla muistuta Rolexeja, joten ihmettelen takavarikkoa jos syynä on ollut väärennösepäily.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #426 : 13.07.10 - klo:18:52 »
No, "rantaroleksissa" on enemmän jerkkua ja tyyliä kuin aidossa, joten tuo olisi oikeasti siistiä GTH:iä ranteessa. :D

Noh, noh.
Suositellaan täysraittiutta.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #427 : 13.07.10 - klo:19:04 »
No, "rantaroleksissa" on enemmän jerkkua ja tyyliä kuin aidossa, joten tuo olisi oikeasti siistiä GTH:iä ranteessa. :D

Noh, noh.

Aika kevyesti (ja käyttäisin mieluummin nimenomaan huonoa kopiota). Persoonattomuus vs. GTH-herjailu -skabassa GTH voittaa aina. Ei Rolexia ranteeseeni, ikinä, kiitos.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #428 : 13.07.10 - klo:19:40 »
Mikä sitten on persoonatonta ja mikä ei? Itse päädyin Rolleen, koska ensinäkin pidän kyseisen merkin tiettyjen mallien tyylistä ja toisekseen siksi, että kertoman mukaan Rolexin kestävyys ja tarkkuus ovat mainioita enkä toistaiseksi ole joutunut pettymään. Kun lisäksi tarjolla olivat juuri ne ominaisuudet, joita kellolta vaadin, oli valinta vääjäämätön. Kyseessä on siis juuri minun persoonalleni erittäin sopiva kello. Rolexiin isketty imago merkitsi minulle yhtä paljon kuin marsilaiselle, joka ei ole asiasta kuullut, eli se ei kuulunut harkintaan tuleviin asioihin.

Persoonattomaksi kellovalintaa ei mielestäni tee kello itse vaan perusteet, joilla kello valitaan. Persoonatonta on mielestäni se, että valitsee tietyn merkin vain siksi, että ajattelee esimerkiksi sen avulla saavansa hyväksyntää joissakin piireissä tai olevansa muodikas. Ne eivät olleet minun syyni. Päinvastoin, persoonatonta olisi ollut hylätä kello, johon olen mieltynyt, koska se on väärää tai kenties jonkun mielestä persoonatonta merkkiä.

Täytyy lopuksi myöntää, että täysin välinpitämätön en minäkään ole kanssaihmisten reaktioiden suhteen. Rolexin herättämät, joskus aivan uskomattomat reaktiot suuntaan tai toiseen niin tutuissa kuin tuntemattomissakin ovat mitä suurinta hupia. Ei se siis ehkä täysin edusta understatementia, jota yleensä pidän arvossa. Tai niin minä ainakin itselleni uskottelen: todellista understatementia olisi kulkea niissä Crocseissa.
Suositellaan täysraittiutta.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #429 : 13.07.10 - klo:19:43 »
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #430 : 13.07.10 - klo:19:47 »
todellista understatementia olisi kulkea niissä Crocseissa.

No, Crocseilla saavuttaa Rolexin kanssa tyylillisen yhtenäisyyden.
Kaikki villa tottelee rautaa.

clay

  • Kisälli
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #431 : 13.07.10 - klo:19:52 »
Tuo 12 miljoonaa euroa on kyllä käsittämätön heitto tullilta.

Kello, joka ei muistuta edes etäisesti yhtään Rolexin mallia, ja joka näyttää viiden euron tilaajalahjalta...

Mitenköhän tulli on tuohon summaan päätynyt? Ei kai ne nyt vakavissaan kuvittele, että kukaan maksaisi näistä Rolekseista esimerkiksi edes kymmentä euroa? Ehkä siellä on ollut 12 miljoonaa kelloa ja jokaisen arvoksi on laitettu euro, sillähän tuo summa voisi olla jopa lähes kohdillaan, huoh.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #432 : 13.07.10 - klo:20:36 »
"Tulli arvioi, että lastin arvo olisi ollut runsaat 12 miljoonaa euroa, jos kellot olisivat olleet aitoja" :D

Ilmiannoin tullille juuri leivinjauhelastissa suomeen yrittäneen rekan. Lastin arvo olisi ollut katukaupassa 3 miljardia, jos leivinjauhe olisi ollut kokaiinia.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #433 : 13.07.10 - klo:21:25 »
No, Crocseilla saavuttaa Rolexin kanssa tyylillisen yhtenäisyyden.

Lisätään kokonaisuuteen LV:n laukku, Burberryn trenssi ja nappiverkkarit.
Suositellaan täysraittiutta.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Kellot
« Vastaus #434 : 13.07.10 - klo:21:29 »
Persoonattomuus vs. GTH-herjailu -skabassa GTH voittaa aina.

Mitä muuten tarkoittaa GTH? Google antoi ristiriitaisia tuloksia.
Suositellaan täysraittiutta.