Kirjoittaja Aihe: 7camicie-paidat ja naisten mielipiteet  (Luettu 94804 kertaa)

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #15 : 12.03.13 - klo:08:49 »
Keikarimaisesti riittää että sanot että se on p*ska, muttet nyt jaksa alkaa kouluttamaan mikä siinä on vikana. Nämä on näitä suuremman totuuden asioita.
FJ:tä näyttää todella kaihertavan saamansa palaute, tätä samaa vastausta postataan joka treadiin. Move on!

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #16 : 12.03.13 - klo:08:55 »
Minulla on yksi 7camicien paita. Naispuolisilta kollegoilta tulee aina positiivista kommenttia kun se on päällä.
Naisista on ihq kun äijillä on lähes naistenvaatteita päällä(?).
« Viimeksi muokattu: 12.03.13 - klo:09:31 kirjoittanut Barbarossa »
There ain't no rest for the wicked...

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #17 : 12.03.13 - klo:09:17 »
Keikarimaisesti riittää että sanot että se on p*ska, muttet nyt jaksa alkaa kouluttamaan mikä siinä on vikana. Nämä on näitä suuremman totuuden asioita.
FJ:tä näyttää todella kaihertavan saamansa palaute, tätä samaa vastausta postataan joka treadiin. Move on!

Palautteesta en ole kertaakaan valittanut, mutta asenteet on välillä melko hanurista. BTW, mihin olen postannut saman vastauksen?

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #18 : 12.03.13 - klo:09:47 »
Minulla on yksi 7camicien paita. Naispuolisilta kollegoilta tulee aina positiivista kommenttia kun se on päällä.
Naisista on ihq kun äijillä on lähes naistenvaatteita päällä(?).

Varmaan tosi "rohkeeta" kun mies uskaltaa käyttää värejä, kuoseja ja kaikkee rohkeeta! Eikä oo semmonen tylsä insinööri!

Näin olettaisin asian olevan. Tai näin oon huomannut naisten suhtautuvan asioihin.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #19 : 12.03.13 - klo:09:56 »
^Juurikin jotain tuommoista paskaa.
There ain't no rest for the wicked...

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #20 : 12.03.13 - klo:10:08 »
^Juu. Kyllä se näin on.
There ain't no rest for the wicked...

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #21 : 12.03.13 - klo:10:10 »
Ottakaahan nyt happee taas välillä.

Dan-D

  • Vieras
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #22 : 12.03.13 - klo:13:07 »
Tommin listassa kohta, jossa vaaditaan vain yhtä väriä, ei ole järkevä. Itselläni useampiakin raidallisia paitoja, joissa on paria-kolmea väriä (enkä laske valkoista joukkoon alkuunkaan). Voi oikealla paidalla ja kuosilla toimia todella hyvin. Mutta yksivärinen on tietty helpoin.

Muilta osin hyvä lista.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #23 : 12.03.13 - klo:13:13 »


Varmaan tosi "rohkeeta" kun mies uskaltaa käyttää värejä, kuoseja ja kaikkee rohkeeta! Eikä oo semmonen tylsä insinööri!

Näin olettaisin asian olevan. Tai näin oon huomannut naisten suhtautuvan asioihin.
[/quote]

Just näin. Insinööri en kyllä ole muutenkaan.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #24 : 12.03.13 - klo:13:53 »
misogyynikerho kokoontuu taas

Ehdottomasti. Tämä syväanalyysi kertoo suuresta naisvihastani. Mä aina kotona tuijottelen mun "yksivärisiä", ei-kuvioituja paitoja maanisesti ja mutisen tyttöystävälle että "mikset ämmä arvosta näitä, hä?".

Tuohon paitaan muuten josta koko keskustelu lähti: mä jostain syystä tykkään joissain paidoissa juurikin tuollaisesta raidasta joka ei ole niin vahvasti näkyvillä. Tuollaista vähän, noh, paremmana sanan puutteessa sanotaan että "haaleampaa" raitaa.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #25 : 12.03.13 - klo:14:40 »
Tommin listassa kohta, jossa vaaditaan vain yhtä väriä, ei ole järkevä. Itselläni useampiakin raidallisia paitoja, joissa on paria-kolmea väriä (enkä laske valkoista joukkoon alkuunkaan). Voi oikealla paidalla ja kuosilla toimia todella hyvin. Mutta yksivärinen on tietty helpoin.

Muilta osin hyvä lista.

Totta. Hyvä korjaus.

Raidallisissa paidoissa pitää tietysti olla useampaa kuin yhtä väriä.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: 7camicie-paidat ja naisten mielipiteet
« Vastaus #26 : 12.03.13 - klo:14:58 »
Jaoin aiheen, jotta näitä "paitoja" kuuklaavat löytäisivät keskustelun paremmin. Olin jo kirjoittamassa listaa, mutta Tommi ehti hyvin asialle. Näissä härpäkkeissä on liian monta namikkaa, jutskaa ja hilavitkutinta yhdessä kasassa. Jos valmistaja änkeisi yhden erikoisuuden muutoin pelkistettyyn paitaan, se voisi joten kuten toimia. Esimerkkinä nyt vaikka värikkäät napinreiät tai napit.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: 7camicie-paidat ja naisten mielipiteet
« Vastaus #27 : 12.03.13 - klo:14:59 »
Hommahan toimii kuin häkä, noita näkee sen verran, että kaupaksi käyvät.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Naisten mielipiteistä miesten tyylissä
« Vastaus #28 : 12.03.13 - klo:15:01 »
misogyynikerho kokoontuu taas

Niin, tämä oli tosiaan ihan aiheeton kommentti. Onhan täällä moneen kertaan todettu, että keskimääräinen suomalainen mies ei osaa pukeutua, niin olisihan sekin kumma ennakkoasenne jos oletettaisiin, että miehiään pukevilla naisilla olisi hyvä maku. Ei ne puumanmetsästysasut Gitmanista, Trickersistä tai japanilaisesta raakadenimistä koostu vaan Kone Helsingistä, D&G:stä, 7camiciesta sekä pukutennareista. Positiivinen palaute tuntemattomilta naisilta on tullut poikkeuksetta niistä vaatekappaleista ja yksityiskohdista, joita kveekarilaiset ei jaksaisi katsella eli monivärikengistä, oransseista kontrastiväreistä jne. Kerran kehuttiin kun oli vaaleanharmaat flanellit, laivastonsininen bleiseri, neulesolmio, tuplamunkit ja mittapaita Schoffasta mutta nekin kehut tuli vaimon välityksellä tutulta naiselta.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: 7camicie-paidat ja naisten mielipiteet
« Vastaus #29 : 12.03.13 - klo:16:35 »
Tuo on sellainen "vapautuneen" nippelitietoinsinöörin paita. Mikäli meiltä loppuu polttopuut kotimaasta, niin tietää ainakin millä voi jatkaa.