Kirjoittaja Aihe: Berg&Berg  (Luettu 15442 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Berg&Berg
« : 03.02.13 - klo:23:19 »
Olen huomannut jo usealta jäseneltä löytyvän jotakin B&B:n valikoimista, mutta mielelläni luen mitä mieltä firman tarjonnasta ollaan. Kaikki tykötarpeet on alihankittu, mutta Karinin ja Mathiasin mielikuvituksessa suunniteltuja. Toistaiseksi tämä verkkokauppa on harvinainen poikkeus, jonka kohdalla olen valmis maksamaan tuota parjaamaani designer-hintaa, sillä valikoimasta löytyy hykerryttäviä esimerkkejä.

www.bergbergstore.com









Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #1 : 04.02.13 - klo:15:47 »
Itse tykkään etenkin neulesolmioiden kohdalla erittäin paljon. Kudonnat, värit ja laatu on ollut mieluista ja kaapista taitaa löytyä jo melkein 20 eri tuotetta B&B:ltä. Hieman kritiikkiä neulesolmioiden huonosti kiinnitetyistä takalapuista, jotka tahtovat irrota/revetä helposti. Kaksi kiinnitystä ei aja asiaansa yhtä hyvin kuin neljä.

Tänään taisi muuten alkaa -50% ale lopuille talvikamoille.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #2 : 04.02.13 - klo:17:26 »
Sukkansa taitavat olla Brescianin. Kestääkö nuo käyttöä?

edit. no eipä ollu kokoja.
« Viimeksi muokattu: 04.02.13 - klo:17:29 kirjoittanut Lh »

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #3 : 04.02.13 - klo:17:30 »
Lähti tänä vuonna mopo hieman käsistä lafkan talvialessa. No, ei tartte ihan heti täydentää neulekrakavalikoimaa.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #4 : 04.02.13 - klo:17:54 »
Asiakaspalvelu on myös ensiluokkaista. Tilasin alesta tukun tavaraa ja toimitukseen oli livahtanut vääränvärinen kaulaliina. Lähetin samana iltana asiasta mailia ja kerroin oikeanvärisen tuotteen olevan nettisivujen mukaan loppu. Valittelivat vielä samana iltana kovasti tapahtunutta ja sanoivat katsastavansa löytäisivätkö oikean liinan jostain. Seuraavana päivänä tulikin lähetysilmoitus oikeasta kaulaliinasta ja mukana seurasi voucher FedExille väärän liinan palauttamiseksi. Asiointi heidän kanssaan oli mutkatonta ja todellinen ilo.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #5 : 04.02.13 - klo:19:31 »
Sukkansa taitavat olla Brescianin. Kestääkö nuo käyttöä?

edit. no eipä ollu kokoja.

Mulla on ollut perus ohuita sukkia semi-aktiivisessa käytössä vuoden, ei ongelmia. Nyt talvella paksummat villasukat todella aktiivisessa käytössä eikä oikeastaan mitään pahaa sanottavaa.

Edit: Eipä mulla toisaalta mitkään muutkaan sukat ikinä tunnu hajoavan. Esimerkiksi pesemistä nämä ovat itselläni kestäneet vähintään yhtä hyvin kuin jotkut omistamani Pantherellat.
« Viimeksi muokattu: 04.02.13 - klo:19:34 kirjoittanut Uunottaja »

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #6 : 05.02.13 - klo:00:47 »
Sanoisin etta Brescianit kestavat paremmin kayttoa kuin Panterellat. Puuvillaiset ainakin. Ja ovat 100% puuvillaa, Panterelloissa on usein mukana muutakin.
Great minds think alike - fools never differ.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #7 : 06.02.13 - klo:01:17 »
Tuli poistettua alesta nämä:




Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #8 : 25.08.15 - klo:07:19 »
Onko jollain jo kokemusta Böög et Böögin uudesta housuvalikoimasta? Omissa siistimmissä flanellibyysissa ei ole upslaakivaraa ja tässä mietin, että pitäisikö ne laittaa vaihtoon. Olen vähän mittasokea pelkkien numeroiden edessä joten fitistä en osaa ihan varmasti sanoa muuta kuin vertailla olemassaoleviin eikä näyttäisi nuo yhtään pahoilta. Palautuksethan noille maksaa joten turheja huteja olisi kiva välttää.





168 € plus postit on jyrkähkö mutta toisaalta onhan nuo sentään Italiassa tehdyt.

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #9 : 25.08.15 - klo:10:11 »
Housuista ei ole vielä kokemusta, mutta niiden vetskari näyttää ehkä vähän lyhyeltä.

Minulla on yksi viime talvena B&B:ltä ostettu villaneule, jota peräti kolme eri naista (joista yksikään ei ollut äitini) on kehunut hyvän näköiseksi. Tällaista ei normaalisti tapahdu, joten kyseessä on selvästikin nappiostos. :-)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #10 : 25.08.15 - klo:15:10 »
B&B:n housut kiinnostivat, mutta valitettavasti kuvien perusteella niissä ei ole mitään yksityiskohtia tai ominaisuuksia, joilla erottuisivat eduksi. Noh, kangas on toki kivaa kamaa, mutta nämä ovat aivan liian perusflanellihousut, jollaiset saa kaikilta itseään kunnioittavilta vaatemaakareilta. Asusteissa verkkokauppa on ollut niin kiinnostava, että petyin housuihin ja paitoihin kovasti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #11 : 25.08.15 - klo:15:15 »
Taitaa jäädä itsellänikin väliin. Puntaroin tuota asiaa ja koska mulla on hyvät flanellit jo valmiiksi, olisi hinta upslaakeista aika kova.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #12 : 25.08.15 - klo:15:30 »
Miksi pitäisi olla jotain erikoisia yksityiskohtia?

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #13 : 25.08.15 - klo:16:06 »
Niin, en minäkään heti keksi mitä niissä pitäisi olla enemmän. Paitsi just ne upslaakit ehkä. En tiedä tarkottaako Ville sitten valmistuksellisia yksityiskohtia joita en itse edes osaa oikein arvioida.

Suittarin flanellitkin olisi toki vaihtoehto. Pidän vaaleammista enemmän ja niissäkin materiaalin pitäisi olla kohdillaan. Valmistusmaa sitten lienee se Kiina mutta eipä ole Suittarin muissa vaatteissakaan ollut valittamista yksittäisen koristetikkauksen ja turhan heppoisesti ommeltujen nappien lisäksi.

Suittarin vaihtoehto olisi 129 € posteineen joten se nyt suuri säästö olisi sekään:



Ehkä kuitenkin nyt en ota mitään kun en tarvitse.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Berg&Berg
« Vastaus #14 : 25.08.15 - klo:16:24 »
Mulla on nuo suittarin flanellit, mutta onhan niiden istuvuus aika huono. Siksi laitoin harkintaan nuo B&B:n, vaikka hinta onkin kova.