Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2114532 kertaa)

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2424
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5895 : 25.04.16 - klo:15:57 »
Ikävä sanoa, mutta eipä tuo Kellomies -kello miellytä omaa silmäänikään yhtään. Kuten jo todettu, Breitlingia, Seiko, sukelluskelloa, kronoa ja kaikki levottomasti yhdessä ja samassa paketissa, eikä tuo "Kellomies" -tekstikään tilannetta yhtään paranna. Vähän sama kuin ostaisi Raybanin tekemät ajolasit ja reiskan logon sijaan linssissä tai sangassa lukisi "automies".

RexMundi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 314
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5896 : 25.04.16 - klo:16:07 »
Sepä se, lopputulos näyttää juuri siltä, että kaikki mahdollisesti jotakuta miellyttävät yksityiskohdat ja kellotyylit on haluttu fuusioida mukaan samaan pakettiin, eikä mitään ole uskallettu rajata pois. Kellossa on nyt sitten liikaa kaikkea, koko mukaanlukien, kun siistimpään lopputulokseen olisi jälleen vienyt vanha kunnon "vähemmän on enemmän" -ohjenuora.

Siltikin, ajatus "suomalaisesta" laatukellosta on hieno ja kannatettava. Toivottavasti tämä saa joskus jatkoa vähän hillitymmin toteutettuna.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5897 : 25.04.16 - klo:18:05 »
Onhan siinä hyvääkin, näkee ajan ilman lukulaseja.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5898 : 25.04.16 - klo:18:43 »
Reunosten viimeistelyssä taitaa olla ihan sellainen käytännön pulma että maasta ei löydy hirveän tiheää tikkiä tekevää pohjaneulomakonetta. Olen itse uudelleenpohjauttanut Goodyear-kenkiä viimeksi J. Ervingillä Helsingissä ja vaikka jälki on muuten priimaa ja verstasta voi kaikin puolin suositella korjaustöihin, on hyvä tietää että ihan alkuperäisen tiheyksiseen tikkiin ei sielläkään päästä. Ihan tuon "Tampereen mestarin" krouviudesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan tikin pituus on ehkä tuplat alkuperäisestä.

Juu, näin olen itsekin tämän suutaritilanteen nähnyt. Käytännössä siis vain erilaisia krouvimpia bootseja voi uudelleenpohjata Suomessa niin että tikkaus vastaa alkuperäistä. Täytyy varmaan vaan varautua lähettämään omia kenkiä ulkomaille pohjaukseen kun sen tarve tulee.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1027
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5899 : 25.04.16 - klo:21:30 »
Reunosten viimeistelyssä taitaa olla ihan sellainen käytännön pulma että maasta ei löydy hirveän tiheää tikkiä tekevää pohjaneulomakonetta. Olen itse uudelleenpohjauttanut Goodyear-kenkiä viimeksi J. Ervingillä Helsingissä ja vaikka jälki on muuten priimaa ja verstasta voi kaikin puolin suositella korjaustöihin, on hyvä tietää että ihan alkuperäisen tiheyksiseen tikkiin ei sielläkään päästä. Ihan tuon "Tampereen mestarin" krouviudesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan tikin pituus on ehkä tuplat alkuperäisestä.

Juu, näin olen itsekin tämän suutaritilanteen nähnyt. Käytännössä siis vain erilaisia krouvimpia bootseja voi uudelleenpohjata Suomessa niin että tikkaus vastaa alkuperäistä. Täytyy varmaan vaan varautua lähettämään omia kenkiä ulkomaille pohjaukseen kun sen tarve tulee.

Itse olen ihan Villen mainitsemasta syystä tukenut paikallista. Vaikka tikkaus on väljempää, se vastaa hyvin esim. Bexleyn tehtaalta tulevaa eikä tuossa kestävyyden puolesta pitäisi olla mitään vikaa, ero on puhtaasti esteettinen. 

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5900 : 27.04.16 - klo:16:43 »
Minusta 500 euron kengissä on pitkälti kyse estetiikasta. Itse en haluasi Aldeneihin Bexley-tason tikkausta, vaan alkuperäistä vastaavan tason. Tuonne toiseen topikkiin postaamiisi Loakeihin tuo sopii ihan hyvin.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5901 : 21.05.16 - klo:21:31 »
Mitä vit... paskaa mä juuri näin?!



http://www.dressyouup.fi/galleria/
http://www.dressyouup.fi/palvelut/

Jos sä Kikka luet tätä niin lopeta nyt vit... nopeesti toi sun "liiketoiminta" ja muuta kauas pois!

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5902 : 21.05.16 - klo:21:40 »
Ostakaa toi nyt heti teidän syndikaattiin! Dressyfellow.fi

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5903 : 21.05.16 - klo:22:46 »
Jos tulee rahaa nii why the fuck not.

Tadu

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5904 : 21.05.16 - klo:23:33 »
Tähänkin pätee vanha sanonta: Ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se kuka maksaa.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5905 : 21.05.16 - klo:23:56 »
Eihän tuo edes ollut paha.
Suositellaan täysraittiutta.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5906 : 25.05.16 - klo:20:46 »
Mitähän tästäkin pitäisi ajatella?:

http://www.iltalehti.fi/muoti/2016052521620395_mu.shtml

"Halusimme ajatella uudelleen pukuihin pitkään liitetyn jäykkyyden ja tuoda ihmisille helpommin lähestyttävän asun, joka ei rajoita elämistä, Muurimäki kertoo."

Muurimäellä ei siis ole koskaan ollut istuvaa laadukasta pukua.

"Puvun materiaali ei kuitenkaan ole sporttivaatteista tuttua, vaan luonnon omaa vastinetta teknisille materiaaleille - laadukasta ja pehmeää merinovillaa."

Wau mikä innovaatio: Puvun voi siis tehdä muustakin materiaalista kuin polyesterista! Kumma kun kukaan ei tuota ole ennemmin keksinyt?...

Mahdollisuus tuossa on tietysti se, että tämä saattaa toimia porttina oikeisiin pukuihin tutustumiseen. Uhka taas että joku laatikkokauppa saa neronleimauksen teettää jossain hikipajassa "pukuja" verkkarikankaasta.


"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5907 : 26.05.16 - klo:09:51 »
Uusimmassa Deko-lehdessä oli vikan sivun henkilöesittelyssä parivaljakko joka teki taas puvut uudestaan. Lopetin lukemisen kohtaan "jopa käytetyn langan väri on statement". Tai jotain tuonnepäin. Tuli heti mieleen koristetikatut liepeen ja upeat napinlävet kontrastiväreillä.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5908 : 08.12.16 - klo:23:20 »


"Antti ja Tuula Ruuskanen sekä Susanna Rissanen ja Sami Hyypiä kunnioittivat pukeutumiskoodia."

http://m.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2016/201612072200037256_lb.shtml

And how.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5909 : 18.12.16 - klo:16:28 »


Art on art.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.