Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6912080 kertaa)

henkkaa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 269
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #240 : 09.12.09 - klo:21:25 »
Eleganttia ja tyylikästä sproily. Hitsi vie kun saisin oman trenssini jo ompelimolta takaisin!

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #241 : 10.12.09 - klo:00:00 »
Sproilylle uutena tulokkaana satoja pisteitä ihanien vaatteiden ja tavaroiden esittelystä. Tätä ehdottomasti lisää! On loistavaa seurata nuoren innokkaan ja anteeksipyytelemättömän pukuharrastajan hankintoja ja kehittymistä.

Vanhana parrattomana partana Ivyman tekee myös loitavaa raportointia tyylistään. Lisää kuvia siitä ihanasta ja instant-kateutta aiheuttavasta tweed-takista sekä pulloista hyllyssä ja hienostuneen hipin Macbook prosta! Ettette vaan olisi joku hippi?

Ivy, laadipa raportti housuvalikoimastasi. Siellä on välillä sellaisia, joita kaipaisin omaankin kaappiini.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #242 : 10.12.09 - klo:09:14 »
Vanhana parrattomana partana Ivyman tekee myös loitavaa raportointia tyylistään. Lisää kuvia siitä ihanasta ja instant-kateutta aiheuttavasta tweed-takista sekä pulloista hyllyssä ja hienostuneen hipin Macbook prosta! Ettette vaan olisi joku hippi?

En ainakaan juppi! No, olen ollut Mac-käyttäjä työn puolesta kohta parisenkymmentä vuotta joten en osaa enää vaihtaakaan.

Pulloista ei paljon lauluja laulella: pian tapahtuvan muuton vuoksi olen tyhjentänyt 'Vanhat Viinitarhat' kuin Frodo Reppuli ikään. Joten paljoa ei ole siirrettävänä, semminkään kun en ole mikään oikea viininkerääjä vaan vaion ihan tavallinen tuurijuoppo.

Ivy, laadipa raportti housuvalikoimastasi. Siellä on välillä sellaisia, joita kaipaisin omaankin kaappiini.

No jaa.. ihan peruskamaa: Levi's -farkkuja, halpisfarkkuja, yhdet harmaat flanellit, mustat ja beiget Sta Prestit, chinoja, sammareita, Leviksiä ja No Name -osastoa, ei kerrassaan mitään kummallista. Farkkujenkin suhteen olen ollut niin pihi että kunnon japanilaiset dry selvage denimit ovat edelleen ostoslistalla. Joskus voisin järkyttää foorumilaisia huvikseni pari vuotta vanhoilla kuvilla: tuolloin olin muuten aivan samanlainen kuin nyt, mutta toisinaan käytin kasuaaleissa asukokonaisuuksissa bootcut-farkkuja yhdessä Doc Martensien, desert bootsien tai monkey bootsien kanssa antamaan hiukan sellaista 70-luvun lopun henkistä London soul Boy / Proto Casual (as in football casual) -vaikutelmaa. Paitana lyhythihainen gingham tai plaid check button down, slipoveri ja niiden yllä mac tai baracuta. Pitäisikin pistää joskus taas ylle, for old times sake.
get your kicks on route six six six

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #243 : 10.12.09 - klo:10:32 »
Farkkujenkin suhteen olen ollut niin pihi että kunnon japanilaiset dry selvage denimit ovat edelleen ostoslistalla.

Minullahan ei ole mitää käsitystä mitä esim. Levikset maksavat tänä päivänä, mutta ei tuohon selvage denimiin tarvitse välttämättä omaisuuksia upottaa. Itse olen ollut varsin tyytyväinen esim. Albamin 12 unssin raw selvage farkkuihin. Hintaa noilla on 80£ ja vaikka housut tehdään Englannissa on denim kotoisin japanialaisten kangaspuista.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #244 : 10.12.09 - klo:11:43 »
^Oletko tilannut Albamit briteistä? Niitä ei vissiin Suomesta saa? Kaikki vinkit otetaan vastaan, edullisesti edullisemman pään selvage denim -farkuista. Omakotitalon remontoijan minulla kun ei ole minkään sortin hinkua pistää + 200 ekiä farkkuihin: tällä hetkellä sijoitan sellaiset summat voimatyökaluihin. Piikkaavat poravasarat on nyt pop.
get your kicks on route six six six

JMK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 289
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #245 : 10.12.09 - klo:11:44 »
Sproilylle paljon pisteitä täältäkin! Ja vaikken Ivy-tyylin ylin ystävä olekaan, läppärivalinnasta (ja tweed-takista) vähintään pisteitä herra everstillekin :).
If I am occasionally a little overdressed, I make up for it by always being immensely overeducated.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #246 : 10.12.09 - klo:12:16 »
Kiitos kaikille kommenteista!

Sproilyn hattu on ihan törkeen hieno. Tahtoo samanlaisen. Hieno kokonaisuus. Mistä takki?

Takki on kirppislöytö. Joku Oratop.

Lainaus käyttäjältä: Enfield
Jatka sproily samalla kaistalla.

Selvä! Tänään halusin yhdistellä eilispäivän löytöjä. Takki lähti mukaan kierrätyskeskuksesta ilmaiseksi ja neule kirpparilta päälle kahdella eurolla. Kaikki muut paitsi lakki ja kengät kirpparilta.


Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #247 : 10.12.09 - klo:12:19 »
Sproilylle paljon pisteitä täältäkin! Ja vaikken Ivy-tyylin ylin ystävä olekaan, läppärivalinnasta (ja tweed-takista) vähintään pisteitä herra everstillekin :).

Thank you sir!

Tweed-takkinihan on malliltaan puhtainta Ivyä.. Laitan detaljikuvia (dhilsun pyynnöstä) heti kun kerkeän niitä ottaa.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #248 : 10.12.09 - klo:12:20 »
^Oletko tilannut Albamit briteistä? Niitä ei vissiin Suomesta saa? Kaikki vinkit otetaan vastaan, edullisesti edullisemman pään selvage denim -farkuista. Omakotitalon remontoijan minulla kun ei ole minkään sortin hinkua pistää + 200 ekiä farkkuihin: tällä hetkellä sijoitan sellaiset summat voimatyökaluihin. Piikkaavat poravasarat on nyt pop.

Tilasin albamit oipolloista, voin suositella ko. kauppaa - nettisivuilla on myös kattavat mitat farkuista koko-ongelmien selvittämiseen. Valitettavasti Albamit eivät nykyiseen fysiikkaani sopineet ja lähtivät kiitämään takaisin ensi tilassa. Laadukkaat nuo toki olivat.

OiPolloi on tuttu putiikki. En vain ole sattunut tsekkailemaan housuja sieltä, jotenkin pelkkään eri toten ostaa housuja sovittamatta. Mutta pitääpä tsekata joka tapauksessa.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #249 : 10.12.09 - klo:12:21 »
Sproilylla on tyylikäs kokonaisuus. Eri toten pidän tämän päivän lakista: kelpaisi minullekin.
get your kicks on route six six six

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #250 : 10.12.09 - klo:12:24 »
^Oletko tilannut Albamit briteistä? Niitä ei vissiin Suomesta saa? Kaikki vinkit otetaan vastaan, edullisesti edullisemman pään selvage denim -farkuista. Omakotitalon remontoijan minulla kun ei ole minkään sortin hinkua pistää + 200 ekiä farkkuihin: tällä hetkellä sijoitan sellaiset summat voimatyökaluihin. Piikkaavat poravasarat on nyt pop.

Briteistä tilasin. Suoraan Albamilta (www.albamclothing.com).
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #251 : 10.12.09 - klo:12:26 »
^Kiitoksia. Asionkin herra Albamin kanssa heti kun kassavaje helpottuu.

Nyt lounaalle.
get your kicks on route six six six

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #252 : 11.12.09 - klo:14:38 »
Farkkujenkin suhteen olen ollut niin pihi että kunnon japanilaiset dry selvage denimit ovat edelleen ostoslistalla.

Minullahan ei ole mitää käsitystä mitä esim. Levikset maksavat tänä päivänä, mutta ei tuohon selvage denimiin tarvitse välttämättä omaisuuksia upottaa. Itse olen ollut varsin tyytyväinen esim. Albamin 12 unssin raw selvage farkkuihin. Hintaa noilla on 80£ ja vaikka housut tehdään Englannissa on denim kotoisin japanialaisten kangaspuista.

Itsekin olen katsellut Albamin selvage-tuotteita kiinnostuneena. Voitko raportoida uuteen ketjuun kuvien kera farkuistasi - erityisesti mitoituksen suhteen?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #253 : 11.12.09 - klo:19:43 »
Itsekin olen katsellut Albamin selvage-tuotteita kiinnostuneena. Voitko raportoida uuteen ketjuun kuvien kera farkuistasi - erityisesti mitoituksen suhteen?

No minäpä raportoin kunhan saan aikaiseksi.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #254 : 12.12.09 - klo:13:05 »
sproily, vaikka hitusen retro-eksentrikkoa sinusta löytyy, tyylitajusi on kunniaksi foorumille.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/