Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6939312 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #555 : 18.03.10 - klo:20:56 »
Jussilla on hyvän näköisiä värejä ja detaljeja. Mokkabroguet ovat varsin toimivat ja erikoispisteet tippuu suuresta gingham checkistä. Tuossa ruudun koossa on vanhaa kunnon skin- / suedehead -henkeä. Tommosesta kuviosta tulee nostalginen olo.
get your kicks on route six six six

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #556 : 18.03.10 - klo:20:58 »
sproily, minusta solmiosolmusi on aivan sopivankokoinen, ei ollenkaan silmiinpistävän pieni.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #557 : 18.03.10 - klo:21:30 »
Minulle jäi vielä epäselväksi collar pinistä, että kun sitä varten puhkaisee reiät niin näkyykö ne rumasti kauluksesta, jos ei käytä ko. rautaa?

Kyllä. Collar Pin paitaa nyt ei muutenkaan voi käyttää ilman collar pinniä. Eli paita on sitten lopun elämäänsä vain kaulusneulalle. Valitse tarkoin. Itse ostan, mikäli mahdollista, samaa paitaa kaksi jos mielestäni sopisivat kaulusneulalle.


Tästä olen itse toista mieltä. Kyllä ainakin tuota omaa paitaani, missä on nuo reiät aion käyttää jatkossa myös ilman pinniä, tosin silloin laitan solmukkeen, joka sitten toivon mukaan peittää nuo reiät. Eli kai tässäkin voi tehdä sillä tapaa, kun itselle tuntuu sopivalta :)

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #558 : 18.03.10 - klo:21:43 »
Tästä olen itse toista mieltä. Kyllä ainakin tuota omaa paitaani, missä on nuo reiät aion käyttää jatkossa myös ilman pinniä, tosin silloin laitan solmukkeen, joka sitten toivon mukaan peittää nuo reiät.

Olette nero!

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #559 : 18.03.10 - klo:21:44 »
Mutta reiät eivät silti katoa. Suoraan vastattuna siis dhilsun kysymykseen vastaus on kyllä.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #560 : 18.03.10 - klo:22:12 »
Alkuperäinen kysymys
Minulle jäi vielä epäselväksi collar pinistä, että kun sitä varten puhkaisee reiät niin näkyykö ne rumasti kauluksesta, jos ei käytä ko. rautaa?

Mutta reiät eivät silti katoa. Suoraan vastattuna siis dhilsun kysymykseen vastaus on kyllä.

Dhilsun kysymys ei ollut, jäävätkö reiät siihen, vaan että näkyvätkö ne? :D Testasin tuon, jos käyttää solmuketta, eivät reiät silloin näy. Ja en siis itse uskonut, että Dhilsu olisi kysynyt niinkin itsestäänselvän kysymyksen, kuin että "jos paitaan puhkaisee reiän, jääkö se siihen" :)

Eli suoraan vastattuna Dhilsun kysymykseen, se näkyvätkö nuo reiät rumasti, riippuu siitä, miten käytät paitaa jatkossa. :D :D :D

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #561 : 18.03.10 - klo:22:17 »
^ Repeilen täällä kotonani väsyneenä :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #562 : 18.03.10 - klo:22:33 »
Sainpahan vihdoin aikaan kuvaussession. Eli tässä italiaano töihin lähdössä. Puku on oikeasti ruskea, ei missään nimessä sininen.








Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #563 : 18.03.10 - klo:22:36 »
^Olisit saman tien jättänyt sutun pois. Kelpoinen kokonaisuus.
Suositellaan täysraittiutta.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #564 : 18.03.10 - klo:22:43 »
^ Ei. En vain ymmärrä mistä tuo voimakas sininen tunkee tuohon kenkäkuvaan. En pikaisella photoshoppaamisellakaan saanut väriä sinne päinkään.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #565 : 18.03.10 - klo:22:57 »
Pchan, harmi ettei värit toistu oikein, mutta passelilta kokonaisuudelta näyttää. Tuosta ulkotakista tykkäsin. Taskuliina ei ilmeisesti kuulu sulla työvarustukseen :)

Itsellä eilen ja tänään sama alaosa ja takki, siihen sitten sovittelin eri paidan / liivin ja muut setit. Normaalisti en koskaan pukisi samoja vaatteita toista kertaa peräkkäisinä päivinä (samalla viikolla) päälle, mutta täällä nyt on siihenkin totuttava...




Että näillä :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #566 : 18.03.10 - klo:22:59 »
Dear Pchan, jäi kovasti kaipaamaan taskuliinaa sekä kurkistavia kauluspaidan kalvosimia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #567 : 18.03.10 - klo:23:08 »
^ Samoin. :)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #568 : 19.03.10 - klo:00:04 »
Dear Pchan, jäi kovasti kaipaamaan taskuliinaa sekä kurkistavia kauluspaidan kalvosimia.
Toisaalta mihin olisit sen taskuliinan tuossa asusteessa tunkenut? :)

Erityisesti tuo ulkotakki + kaulaliina miellyttää itseäni. Puvusta on vaikea sanoa koska mulla on on näytöllä niin kirkkaan sininen. Miltä valmistajalta muuten puku ilman rintataskua?

ChuckBass: Tykkään kovastikkin. Punainen solmuke on vähän turhan räikeä omaan silmään tuossa yhdistelmässä, mutta noin muuten.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #569 : 19.03.10 - klo:00:16 »
Erityisesti tuo ulkotakki + kaulaliina miellyttää itseäni. Puvusta on vaikea sanoa koska mulla on on näytöllä niin kirkkaan sininen. Miltä valmistajalta muuten puku ilman rintataskua?

Kaulaliina on vaimon neuloma: Mustaa merinovillaa helmineuleena, raidat mohairia. Canalin puvun rintatasku ei vain näy noissa pienennetyissä kuvissa.