Kirjoittaja Aihe: Red Wing shoes  (Luettu 116144 kertaa)

Qristian

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
  • SL R 1
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #60 : 13.11.14 - klo:16:22 »
^^ Oletko Konda tsekannut Old Gloryn?

Reklamoin Old Glorystä ostamani Red Wingin wabasha chukkat noin puolitoista vuotta sitten kun niiden Goodyear welt repesi, sain hyvityksen noin vuosi reklamoinnin jälkeen useiden yhteydenottojen jälkeen. Tämän jälkeen en ole ko. liikkeestä ostanut mitään.

Old Gloryssä tosin on hyvät valikoimat laatukamaa ja hintatasokin on perus kivijalkamyymälätasoa. Tuo reklamaatio ja miten kaupan henkilökunta sen hoiti jäi kuitenkin lähtemättömästi mieleen negatiivisessa mielessä, minkä vuoksi henk koht boikotti on toistaiseksi pystyssä.

BeamHillistä saa myös jotain Red Wingin malleja.

Red Wingistä yleisesti: olen omistanut 5 paria RedWingejä, joista yhdet (yllämainitut) hajonneet ennen aikojaan ja yhdet myyty koon ollessa väärä. Loput 3 paria (8140 , "Clapton Classics #1987" & "Red Wing x Tenue de Nimes Limited Edition Natural Indigo-Dyed Boots") on mun jokapäiväisinä käyttökenkinä ja mielestäni tuohon rahaan ei parempia saappaita saa. Tyttöystävälläni on lisäksi RW:n engineerit joista yhtä positiivisia mielipiteitä.

Laita ihmeessä kuva noista sun 8140 wingeistä varsinkin jos ne jo saaneet patinaa. Kiinnostaisi nähdä mihin suuntaan se väri muuttuu iän myötä. Minulla on sama malli (kun halvalla sain) ja olen yrittänyt uutena vähän minkkiöljyllä tummentaa tuota maize-väriä, jottei se olisi niin "Caterpillarin-keltainen" (anteeksi sanontani) ja ehkä vähän lähempänä 875 väriä.
« Viimeksi muokattu: 13.11.14 - klo:16:25 kirjoittanut Qristian »

Qristian

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
  • SL R 1
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #61 : 13.11.14 - klo:16:24 »
Old Gloryn ongelma on, että eivät muista palvella asiakasta.
Vuosi sitten olin ostamassa Red Wingejä, mutta oikeaa väriä oikeassa koossa ei ollut. Ottivat ylös numeron ja tiedot, että ilmoittavat kun uusi lasti tulee. Kului tovi ja kyselin, että mitenkäs tämän kanssa. Oli kuulemma just tulossa, soittavat sitten. Meni taas tovi ja ohikulkiessa menin katsomaan, uusi lasti oli tullut, mutta koko ja väri taas myyty samantien.

Täsmälleen sama kohtalo minulla kun olin 8111 Iron Rangereita ostamassa. Siirryin Pinkomon asiakkaaksi.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #62 : 13.11.14 - klo:16:31 »
^ Joskus kysyin Tellasonin farkkuja. Vastaus oli että ehkä tulee, ehkä ei. Postituslistaa ei ollut. Sama Red Wingien kanssa, joita muutenkin vielä harkitsen.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #63 : 13.11.14 - klo:17:10 »
Laita ihmeessä kuva noista sun 8140 wingeistä varsinkin jos ne jo saaneet patinaa. Kiinnostaisi nähdä mihin suuntaan se väri muuttuu iän myötä. Minulla on sama malli (kun halvalla sain) ja olen yrittänyt uutena vähän minkkiöljyllä tummentaa tuota maize-väriä, jottei se olisi niin "Caterpillarin-keltainen" (anteeksi sanontani) ja ehkä vähän lähempänä 875 väriä.

Tässä noin minuutti sitten napattu otos :) . Ikää saappailla paria kuukautta vaille neljä vuotta. Red Wingin minkkiöljyllä olen huoltanut tarpeen vaatiessa, enkä ole suojellut elämältä liikaa - nämähän on alunperin työkengiksi tehty joten.

Qristian

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
  • SL R 1
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #64 : 13.11.14 - klo:17:40 »
^Kiitos! Kuvasi perusteella toivoa sitten todellakin on tuosta värin tummumisesta. Uutenahan nää oli aika karseen väriset. Vaimo meinasi oksentaa päälle ja appiukko sanoi muistuttavan Aku Ankan jalkoja.

Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #65 : 13.11.14 - klo:19:17 »
Semmonen vinkki että käsittääkseni kaikki Suomen Red Wingit tulee Old Gloryn äijän maahantuontifirman kautta, joten jos on kova tinkaaja tuolla on parhaat tsäänssit saada jotain alennusta.

Mp

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 293
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #66 : 13.11.14 - klo:19:39 »
^^Aku:)

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #67 : 13.11.14 - klo:19:50 »
Pitääkö huolestua, kun ei herätä sitten minkäänlaisia hyviä viboja? Mitä jengi noissa näkee?

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #68 : 13.11.14 - klo:19:54 »
Mitä jengi noissa näkee?

Juurihan se sanottiin: Aku Ankan jalat.
Suositellaan täysraittiutta.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #69 : 13.11.14 - klo:19:57 »
:)

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #70 : 13.11.14 - klo:21:22 »
Mitä jengi noissa näkee?
Juurihan se sanottiin: Aku Ankan jalat.
Mummon tohvelit.

Makuja on monia.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Qristian

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
  • SL R 1
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #71 : 13.11.14 - klo:22:05 »
Minun silmääni tuo moc toe -ompelu toi ensin mieleen lapikkaat, mutta äkkiä silmä siihen tottui. Loppujen lopuksi hienompi malli kuin round toe "sämpylät".

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #72 : 13.11.14 - klo:22:11 »
Hyvät on :)

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #73 : 14.11.14 - klo:12:09 »
Moc Toe 875 on kyllä mainio klassikko.

Enemmän käyttötunteja tulee kuitenkin Beckmaneille, sämplyöinnistä huolimatta.

Kaff

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Red Wing shoes
« Vastaus #74 : 14.11.14 - klo:20:53 »
On totta, että tuo MocToe ei malliltaan ole kaikkien makuun eikä tietenkään kaikkiin asuihin sopiva. Mun vaatetusfilosofiaan ja garderoobiin nuo kuitenkin istuu hyvin. RedWingeissä arvostan omaan silmään sopivan estetiikan lisäksi firman historiaa sekä kenkien monikäyttöisyyttä ja istuvuutta. Luulen että nuo kolmet kuitenkin riittää tätä kaliiberia mulle melko moneksi vuodeksi, multa uupuu kenkäosastolta nyt hieman sirompi ja kevyempi saapas kesään ja duunimatkoille. Beckmaneja oon harkinnut, mutta todennäköisesti investoin seuraavalta Tokion keikalta MOTOn chukkat siihen hommaan (kumpa niillä vain olisi mun kokoa).